בברצלונה מתרגשים: "הדלת עבור קוטיניו פתוחה מתמיד"

קוטיניו
קוטיניו | AFP

התקופה הרעה של ליברפול עשויה לסלול את דרכו של הקשר לקאמפ נואו. רוברטו פרננדס, שעקב אחרי הברזילאי בוומבלי, גם התרשם מסאנצ'ס ואריקסן לקראת ינואר

(גודל טקסט)

האם המשבר של ליברפול יוביל את פליפה קוטיניו לברצלונה? על פי הדיווחים בקאטלוניה היום (שני) המעקב הצמוד של רוברטו פרננדס על הקשר הברזילאי נמשך ב-4:1 הכואב של המייטי רדס מול טוטנהאם. המנהל הספורטיבי של ברצלונה נכח אתמול בוומבלי וחזה בקוטיניו, שכבר מחזיק בסיכום עקרוני עם מוליכת הליגה הספרדית.

'אל מונדו דפורטיבו' המקומי טען: "הדלת לקוטיניו פתוחה מתמיד. יורגן קלופ המסובך כבר לא מתנגד למכירה של הברזילאי בינואר ולא הכחיש שקיים הסכם המאפשר לקוטיניו לעזוב בליברפול כבר בינואר". העבודה כי שיחק במדי המייטי רדס בליגת האלופות אומנם עשויה לפגוע בתוכניות של ברצלונה בליגת האלופות, אך נדמה כי במועדון האנגלי פתוחים למשא ומתן לגבי הכוכב.

בנוסף, טוענים בתקשורת הקאטלונית כי פרננדס התרשם עמוקות מכריסטיאן אריקסן, דלה עלי ודייברסון סאנצ'ס. בשבוע שעבר בחר המנהל המקצועי לעקוב אחרי הקשר הדני מול ריאל מדריד בליגת האלופות, אך כעת גם האפשרות שהבלם הקולומביאני יגיע עלתה על הפרק. חשוב לציין כי בקיץ, שמו של סאנצ'ס נקשר עם מעבר לקאטלוניה אך בקבוצה בחרו לוותר על האפשרות לצרפו וסללו את דרכו לטוטנהאם. אולם, היכולת הדלה של ג'רארד פיקה וגילו המתקדם של חאבייר מסצ'ראנו גורמת לראשי הצוות הטכני לחשוב על חיזוק לצדו של סמואל אומטיטי כבר במועד ההעברות הקרוב.


סיכום כבר יש. קוטיניו (AFPׂ 

בנושא אחר, ארנסטו ואלוורדה עדיין מתלבט האם להותיר את לואיס סוארס מחוץ לסגל הקבוצה לקראת משחק הגביע מול ריאל מורסיה. החלוץ, שספג ביקורת קשה בעקבות בצורת ההבקעות שלו, עדיין סובל מפגיעה בברכו ונראה מוגבל מתמיד מול מלאגה. המאמן עשוי לתת לו לנוח בתקווה כי ישוב לכשירות מלאה לקראת החזרה של ואלוורדה לסן מאמס מול האקסית, אתלטיק בילבאו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי