המשטרה עשויה לבטל את המשחק של ריאל מדריד בג'ירונה

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | Getty

בעקבות המצב בקטאלוניה, בספרד חוששים מהמצב הבטחוני הנפיץ, אך זידאן מרגיע: "אנחנו באים לשחק כדורגל ולא יותר. לא עושים הכנות מיוחדות מבחינה בטחונית". פאוליסייר זכה למחמאות

(גודל טקסט)
 למרות שהתקשתה מול פואנלברדה מהליגה השלישית, ריאל מדריד גברה בסופו של דבר 0:2 בסגל משני מאוד על הקבוצה הקטנה ממדריד במסגרת שלב 32 הגדולות בגביע המלך. כעת מה שמעסיק את כולם בבירת ספרד הוא היכן יתקיים המשחק של האלופה ביום ראשון הקרוב מול ג'ירונה, שלפי תוכנית הרדיו "אל טרנסיסטור" עשוי אף להתבטל אם קטאלוניה תכריז על עצמאות.


שני המועדונים פרסמו הודעות שאין ממה לחשוש להגיע למשחק, אבל ההחלטה על קיומו לא בידיים שלהם. מי שעשויה לבטל את המשחק היא המשטרה, בעקבות חשש להתפרעויות, למרות שסביר להניח שהן לא יפרצו באיצטדיון עצמו. עיתונאים ופרשנים טוענים שהמשחק של ריאל מדריד בג'ירונה מהווה סיכון במקרה של הכרזת עצמאות. "ריאל מדריד היא הסמל של ספרד ובשעה של חילוקי דעות כאלה בין ספרד וקטאלוניה אני חושש למה שיקרה שם", אמר כתב "אונדה סרו".




המאמן זינדין זידאן התייחס לשאלה אם המשחק יתקיים ואמר: "אנחנו באים לשחק כדורגל ולא יותר. אני לא חושש מבעיות הביטחון במגרש. אנחנו לא עושים הכנות מיוחדות מבחינה בטחונית". על המשחק אתמול אמר צרפתי: "אני מרוצה מהיכולת של כל השחקנים. האדום של חסוס ואייחו בבכורה שלו בקבוצה? הוא לא יכול להיות מרוצה, אבל היה לו משחק סביר".



זידאן. לא מודאג (AFP)


עוד שחקן שהרשים היה פראנצ'ו פאוליסייר, שחקן הכנף בן ה-19. הארגנטינאי הצעיר אומנם נכנס רק לעשר דקות אחרונות, אבל הראה ניצוצות. הוא נרכש מקבוצת הקדטים של סן מרטין בגיל צעיר ובשנים 2011 עד 2016 היה עבר לראיו וייקאנו ונרכש חזרה. הוא משחק בנוער תחת המאמן וכוכב העבר גוטי, שבירך אותו על משחק הבכורה.


Feliz por el debut de @FFeuillassier con el primer equipo del https://t.co/3IJG35gVFi.

— GUTI (@GUTY14HAZ) October 26, 2017


"זה היה החלום שלי מגיל קטן לשחק בריאל מדריד", אמר פאוליסייר. "אני מקדיש אותו למשפחה והחברים. אני פשוט גאה ולא אשכח את המשחק הזה לעולם. זידאן אמר לי להיות רגוע, לשחק כמו שאני יודע ולנסות באחד על אחד לעבור שחקנים. את חולצת המשחק אני בטח אתלה על הקיר אצלי בחדר". למרות הכל, ב"מארקה" נמתחה ביקורת על המחליפים של ריאל מדריד: "אין תוכנית ב' כמו שנה שעברה ומחליפים בריאל מדריד הם כבר ברמה של ריאל מדריד ג' או ד'", נכתב בעיתון המדרידאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי