בספרד קוטלים את ריאל מדריד: "הצביעה 'לא' ללה ליגה"

ג'ירונה
ג'ירונה | אתר רשמי

אחרי ה-2:1 הלא יאומן של ג'ירונה הקטאלונית על אלופת אירופה, במדינה נכנסו חזיתית בבלאנקוס ברוח הימים האחרונים: "אם הם יזכו באליפות זה יהיה נס". זידאן: "יכולים למחוק את פער שמונה הנקודות"

(גודל טקסט)
רעידת אדמה ענקית בכדורגל הספרדי. הניצחון הסימבולי 1:2 של ג'ירונה על ריאל מדריד, הוא למעשה ניצחון של קטאלוניה על ספרד, בדיוק בשבוע בו הצביעו בחבל הארץ הספרדי על עצמאות.


בפעם האחרונה בה ריאל מדריד כשלה בלה ליגה נגד עולה חדשה שלא שיחקה אף פעם בליגה הראשונה הייתה לפני 27 שנים, כשהפסידה לבורגוס 2:1.



"ריאל מאבדת את האחיזה בליגה" קבעו בעיתון "מארקה" ובנוסח הימים האלה הוסיפו – "ריאל מדריד הצביעה לא עבור הליגה". המצלמות הוכיחו כי השער השני של ג'ירונה הובקע מעמדת נבדל, אבל טכנולוגיית הווידאו תוכנס לליגה הספרדית רק בשנה הבאה.


רונאלדו על הקרשים
רונאלדו על הקרשים. אמר שלום (AFP)


עוד נכתב באתר: "אם ריאל מדריד הנוכחית תזכה באליפות זה יהיה נס". העיתון "אס" היה אפילו יותר יצירתי וקבע: "ההפסד הזה הוא כמו "קרב ווטרלו" של ריאל מדריד. הם אמרו שלום לליגה". נוסף לכל הצרות רפאל וראן נפצע ולא חזר למחצית השניה והוא בספק למשחק נגד טוטנהאם ביום רביעי בליגת האלופות.


זינדין זידאן ניסה לשמור על אופטימיות: "הפרש שמונה נקודות זה הרבה, אבל אנחנו עוד יכולים למחוק אותו. היה חסר לנו עוד שער במחצית הראשונה בה שיחקנו טוב. בחצי השני באמת לא שיחקנו טוב. דיברתי עם השחקנים והרגעתי אותם. באלופות אנחנו מצליחים יותר? לא חושב שיש הבדל. ההרגשה שלי שלא הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק".


#HISTÒR1A@pablomachindiez ⚪️ pic.twitter.com/ny66HpdJI2

— Girona FC (@GironaFC) October 29, 2017

קאסמירו הברזילאי הודה אחרי המשחק: "אנחנו מאוד מודאגים מכך שהתרחקנו מאוד מהיריבות שלנו. חשוב שנשמור על קור רוח בקשר למירוץ אליפות כי יש עוד הרבה משחקים. לא שיחקנו טוב ולא יצרנו הזדמנויות. אין טעם לצאת בתירוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי