מסי יחגוג 600 הופעות בברצלונה. קוטיניו יברח לריאל?

מסי
מסי | AFP

"הפרעוש" מקווה לחגוג פעם נוספת מול סביליה, הקבוצה מולה כבש הכי הרבה בליגה. וגם: "מונדו דפורטיבו" מדווח על התעניינות מצד הבלאנקוס בקשר ליברפול

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי) כאשר בטיס תארח את חטאפה, אבל מחר תהיה זו ברצלונה שתחזור לשחק בליגה אחרי 0:0 בפיראוס בליגת האלופות והיא תפגוש את סביליה בקאמפ נואו (21:45) לקרב מסקרן.

השחקנים של ארנסטו ואלוורדה אומנם לא הצליחו לכבוש אצל באולימפיאקוס, לראשונה מזה חמש שנים בשלב הבתים באלופות, אבל עדיין לא הפסידו העונה אף משחק מאז הקלאסיקו מול ריאל בסופר-קאפ ואפשר לומר שגם המשבר של ריאל מדריד מחזק אותם.

למאמן ואלוורדה יש בעיה אישית מול סביליה. למעשה הוא מקווה לעצור את רצף ההפסדים שלו מולה, אחרי שנכנע 10 משחקים נגד האנדלוסים בליגה כמאמן קבוצות שונות, הפסיד מולה גם בושני משחקים במסגרת האירופית. אחד מהם היה בגמר הליגה האירופית, 4:1 כמאמן בילבאו ב-2007.

ליונל מסי יחגוג את משחקו ה-600 במדי ברצלונה בכל המפעלים (391 בליגה, 97 באלופות) וזה יקרה מול הקבוצה נגדה כבש הכי הרבה שערים – 23 פעמים הוא עשה זאת בליגה הספרדית.


מסי. יחגוג על האנדלוסים גם במשחקו הרשמי ה-600? (Gettyimages)

בתוך כך, בברצלונה אמנם שואבים עידוד מהמשבר של הבלאנקוס, אך גם חוששים שהמצב בבירה יגרום לכך שריאל מדריד "תחטוף" להם את פיליפה קוטיניו, כך לפי "מונדו דפורטיבו". עוד בקטאלוניה, בבארסה מעודדים מכך שעוסמן דמבלה חוזר לאימונים.


עוד מחר בספרד: ולנסיה – לגאנס (14:00)
העטלפים מקווים להמשיך להפתיע ולהיצמד למקום השני. גונסאלו גדש, המכונה "כריסטיאנו רונאלדו החדש" הביע את רצונו להישאר בקבוצה. הוא מושאל מפאריס סן ז'רמן.

לה קורוניה – אתלטיקו מדריד (17:15)
דייגו סימאונה מקווה לשים מאחוריו את הקמפיין הכושל בליגת האלופות ולהתאושש בליגה אחרי 1:1 מול ויאריאל במשחק האחרון. פליפה לואיס בספק למשחק בגלל פציעה. החלוץ פרננדו טורס דחה פרסומים שהוא בדרך לעזוב ואמר שהוא לא שוקל את עתידו.


במשחק נוסף: אלאבס – אספניול (19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי