זינדין זידאן מתכנן מהפכה בהרכב ריאל מדריד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

שני ההפסדים הרצופים עשו את שלהם, ולא פחות מחמישה שחקני ספסל צפויים לפתוח מחר מול לאס פלמאס. קרוס, מודריץ' ומרסלו צפויים לרדת לספסל

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה הספרדית יימשך מחר כשבמוקד ריאל מדריד תארח את לאס פלמאס במטרה לצאת מהמשר אחרי ההפסדים לג'ירונה וטוטנהאם. בנוסף מלאגה תפגוש את ויאריאל ואתלטיק בילבאו את סלטה ויגו.


ריאל מדריד – לאס פלמאס (21:45)

אחרי שני ההפסדים הרצופים לג'ירונה וטוטנהאם, ריאל מדריד תנסה לצאת מחר מהמשבר מול היריבה מהאיים הקנאריים שמדורגת מתחת לקו האדום. עבור שחקניו של זינדין זידאן מדובר ביריבה נוחה לצאת מולה לדרך חדשה.




לפי הדיווחים המאמן הצרפתי צפוי לבצע מהפכה בהרכב שתכלול את שחקני הספסל הצעירים, כאשר חמישה שחקנים עומדים לפתוח ב-11. מלבד אשרף חכימי שמחליף את דני קרבחאל הפצוע, גם מרקו אסנסיו, תיאו הרננדז, מרכוס יורנטה ודני סבאיוס יהיה בהרכב. זידאן סבור שהרוטציה במשחק תביא לשינוי בריאל מדריד שרצה 11.6 קילומטרים פחות מטוטנהאם באלופות.



הרננדז. יפתח במקום מרסלו? (AFP)


מי שישלמו את המחיר הם מרסלו, לוקה מודריץ', קאסמירו וטוני קרוס שעשויים לרדת לספסל, בעוד קארים בנזמה עדיין צפוי לשחק. הרננדז שעלה 30 מיליון יורו שיחק עד כה כמגן שמאלי רק 402 דקות ושולב רק ב-24.8 אחוז מהזמן, למרות שאסור לשכוח שהוא נעדר מארבעה משחקים בגלל פציעה בכתף. סבאיוס היה טוב בכל משחק בו שיחק ומרקו אסנסיו מזמן הוכתר כאחד הצעירים המבטיחים בכדורגל העולמי.


¡Buenos días! Zidane to shake things up with some of the young guns expected to come into Madrid's starting side against Las Palmas pic.twitter.com/Jc9cVFFWg2

— AS English (@English_AS) November 4, 2017


בנוסף, זידאן לא רוצה לאבד את המגן נאצ'ו ואת קאסמירו לקראת המשחק נגד אתלטיקו מדריד אחרי פגרת הנבחרות, מאחר שלשניהם יש ארבעה כרטיסים צהובים ואחד נוסף ימנע מהם לשחק בדרבי הגורלי. אם זידאן לא ירצה לקחת סיכון עם נאצ'ו, הוא יציב בהרכב את חסוס ואייחו במקומו.


בתוך כך, גארת' בייל חזר להתאמן עם הקבוצה ואם ירגיש טוב מחר בבוקר הוא עשוי להיכלל בסגל ואף לקבל דקות נגד לאס פלמאס. דני קרבחאל שסבל מדלקת בקרום הלב חזר לאימונים חלקיים, כמו גם רפאל וראן. המטרה של קרבחאל היא להיות כשיר למשחק ב"וונדה מטרופוליטנו" מול אתלטיקו מדריד במחזור הבא.


אוהדי ריאל מדריד הצביעו בסקר ב"מארקה" על השחקנים כאשמים העיקריים ביכולת של הקבוצה. בנוסף פרסם העיתון בתשובה לדברי הביקורת של כריסטיאנו רונאלדו על כך שפפה לא הושאר בריאל מדריד, שהקבוצה הציעה לו פעמיים לחדש את חוזהו והוא העדיף לעזוב. כבר בקיץ 2016 הוצע לבלם הפורטוגלי חוזה חדש עם הארכה לשנה נוספת, אבל הוא רצה חוזה לשנתיים והקבוצה סירבה וכך היה גם בעונה שעברה.



בייל. עשוי להכינס לסגל (ריאל מדריד, רשמי)


שחקו העבר של ריאל מדריד, גוטי, המשמש כיום כמאמן הנוער של המועדון אמר: "אין לי ספק שריאל מדריד תהיה אלופה גם השנה. יש לנו את הסגל הכי טוב בליגה ואת המאמן הכי טוב בעולם".


ויאריאל – מלאגה (19:30)
הצוללת הצהובה תארח את מלאגה שנמצאת מתחת לקו האדום, אך מאמנה מיצ'ל קיבל גב נוסף מהבעלים בין אל-ת'אני, שגילה שהוא מצפה לשיתוף פעולה עם פאריס סן ז'רמן בינואר כדי לקבל שחקנים בהשאלה מהקבוצה ולחזק את מלאגה המדורגת במקום ה-19.


משחקים נוספים
לבאנטה – ג'ירונה (13:00)
סלטה ויגו – בילבאו (17:15)
סוסיאדד – אייבר (19:30) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי