ריאל מדריד הביסה 0:3 את לאס פלמאס, 1:3 גדול לסלטה על בילבאו

מרסלו עם מרקו אסנסיו
מרסלו עם מרקו אסנסיו | AFP

האלופה חזרה לנצח משערים של קאסמירו, אסנסיו ואיסקו. רונאלדו שוב לא מצא את הרשת. הבאסקים נכנעו למחצית ראשונה מטורפת של המארחת בבלאידוס

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במשחק המוקדם ניצחה ג'ירונה 1:2 את לבאנטה. ב-21:45: ריאל מדריד הלחוצה מול לאס פלמאס של פאקו אייסטרן.


ריאל מדריד – לאס פלמאס 0:3

אחרי שני ההפסדים הרצופים לג'ירונה וטוטנהאם, האלופה חזרה לנצח כשגברה על היריבה שהגיעה אליה כמעט בהזמנה. זה לא התחיל קל עבור שחקניו של זינדין זידאן שרשמו לא מעט החמצות במחצית הראשונה, ורק בדקה ה-41 כדור קרן הגיע לקאסמירו, שנגח לרשת את ה-0:1. השער כנראה שחרר את הפקק אצל ריאל מדריד ובדקה ה-56 כדור חוזר שהגיע למרקו אסנסיו כ-25 מטרים מהשער, והכישרון הצעיר ירה אותו לפינה השמאלית הגבוהה של ראול ליסואין. שער רביעי העונה מחוץ לרחבה לאסנסיו, יותר מכל שחקן אחר בספרד.





הבלאנקוס לא עצרו ובדקה ה-74 כריסטיאנו רונאלדו, ששוב לא הצליח למצוא את הרשת במסגרת הליגה, הסתפק בבישול כשמסירת רוחב נהדרת שלו מימין מצאה את איסקו שבעט מקרוב את ה-0:3. אחרי הפגרה מחכה לפורטוגלי וחבריו אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו, בתקווה שאז מספר 7 ימצא סוף סוף את הרשת ואת שערו השני בליגה. רונאלדו עד כה בעט לא פחות מ-48 פעמים לשער העונה, כשהיחיד שעשה זאת יותר ממנו הוא לא אחר מאשר ליאו מסי, שכבש לשם השוואה 12 שערים.


רונאלדו. הכדורים פשוט לא נכנסים (AFP)



לבאנטה – ג'ירונה 2:1
זאת שעולה וזאת שיורדת. ג'ירונה המשיכה את המומנטום מהניצחון הסנסציוני על ריאל מדריד במחזור הקודם והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. בורחה גרסיה (58) וכריסטיאן סטואני (84) כבשו למנצחת, שעלתה לפחות באופן זמני למקום התשיעי. אונאס אונאל הטורקי רק צימק למארחים בתוספת הזמן. הקבוצה מוולנסיה השלימה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו) וירדה למקום ה-13 בטבלה.



סלטה ויגו – אתלטיק בילבאו 1:3
מחצית ראשונה מטורפת באסטדיו דה בלאידוס הובילה לניצחון חשוב של המארחת על יריבתה הבאסקית. סלטה התפוצצה בבליץ מהמם של שלושה שערים בעשר דקות. סרג'י גומס הפציץ את הראשון בדקה ה-16, יאגו אספס הכפיל בדקה ה-22 וכעבור ארבע דקות השלים צמד אישי וקבע 0:3 שהקפיץ את הקהל המקומי. ראול גרסיה ניסה לעשות קולות של חזרה עם שער מצמק בדקה ה-38, אבל דומה ששתי הקבוצות גמרו את המחסניות ומחצית שניה ללא שערים סגרה את המשחק על ניצחון מקומי נהדר.


משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד – אייבר 1:3 

(וויליאן ז'וזה 12, עדנאן ינוזאי 28, מיקל אויארסבאל 47/ ז'ואן ז'ורדן 72).


ויאריאל – מלאגה 0:2
(ניקולה סנסונה 68, 76).  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי