שחקני אתלטיקו פנו להנהלה וסימאונה: עדיף שגריזמן יעזוב ומהר

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

דיווח: גאבי, גודין וחואנפראן בטוחים כי השינוי בגישה של החלוץ פוגע באתלטיקו מדריד וצירופו של דייגו קוסטה בינואר על חשבונו יעשה את ההבדל. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד עוקבות לקראת ינואר

(גודל טקסט)
האם הרומן של אנטואן גריזמן ואתלטיקו מדריד בדרך לסיום צורם? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת הספרדית עולה שכן. אחרי שאחיו של החלוץ תקף את קבלת ההחלטות של דייגו סימאונה, בספרד טוענים כי שלושת השחקנים הבכירים בסגל הבהירו לצ'ולו וההנהלה כי יש למכור את גריזמן כבר בחודש ינואר.


גאבי, דייגו גודין וחואנפראן כינסו שיחה עם המאמן ומספר חברי הנהלה, בה סיפרו להם על שינוי הגישה של החלוץ. כזכור, בקיץ האחרון סעיף השחרור של הצרפתי עמד על 200 מיליון יורו והוא נשאר בסגל של סימאונה. גריזמן כבש רק שני שערים העונה בליגה הספרדית כאשר יכולתו לא מזכירה את שתי העונות הקודמות שלו במדי אתלטיקו. הסיבה לרצון של שלושת השחקנים הבכירים כי החלוץ יעזוב נובעת מהעובדה שהוא פוגע במצב הרוח בסגל ובמקביל, העובדה כי דייגו קוסטה יצטרף לסגל בינואר לא תשאיר את אתלטיקו פגועה.



"גודין, גאבי וחואנפראן מתסוכלים מהגישה המקולקלת של גריזמן. הם מרגישים שעזיבה שלו, בלי קשר לרכישה של חלוץ במקומו, יכולה רק לשפר את המצב. עדיף שהוא יעזוב, וכמה שיותר מהר". בשבועות האחרונים שמו של הצרפתי הנהדר נקשר עם מעבר לברצלונה כאשר סמואל אומטיטי, חברו של גריזמן לנבחרת, סיפר: "אם הוא ישאל אותי על בארסה, אגיד לו להגיע לכאן וכמה שיותר מהר". במקביל, גם מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי מצבו של החלוץ המתוסכל. 




סוף הרומן? גריזמן (Getty) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי