רונאלדו על היריבות עם מסי: "לא מתעסק בזה יותר"

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, טוני קרוס, לאונרדו בונוצ'י
כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, טוני קרוס, לאונרדו בונוצ'י | Gettyimages

בצל בצורת ההבקעות, כוכב ריאל מדריד הפתיע: "האהבות שינתה אותי, אני אדם אוהב ורך יותר. המשפחה שלי חשובה הרבה יותר". דיווח: הזאר, לבנדובסקי, קיין ודיבאלה מועמדים להחליף את בנזמה ובייל בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)
בזמן שבספרד מתעסקים במשבר של כריסטיאנו רונאלדו, כוכב ריאל מדריד התפנה היום (רביעי) לשוחח על הקרב הבלתי נגמר בינו לבין ליאונל מסי על תואר השחקן הטוב בעולם. רונאלדו בחר הערב לספר לאחת מתחנות הרדיו בבירה הספרדית: "אני כבר לא עוסק בתחרויות האישיות האלה, כמו שהייתי מתעסק בהן פעם. ההפיכה שלי לאבא שינתה את חיי, היא הפכה אותי לאדם אוהב הרבה יותר ממה שהייתי בעבר. להיות הורה גורם לך להיות רך יותר, היא מעניקה לך זווית חדשה על החיים. הילדים והמשפחה שלי הם הדברים החשוב באמת".


בינתיים, נתון מפתיע אודות הפורטוגלי קבע כי זו אינה פתיחת העונה החלשה ביותר שלו. ב-2005/06, עונתו השלישית במנצ'סטר יונייטד, הוא פתח בצורה רעה הרבה יותר. רונאלדו לא הצליח למצוא את הרשת בשבעה מחזורים רצופים, לעומת שבעה מחזורים בהם שיחק בליגה הספרדית העונה והסתפק בשער בודד. 


בנושא אחר, בתקשורת האנגלית בטוחים כי התקופה הרעה של הבלאנקוס גורמת לזינדין זידאן לשנות את דעתו לגבי שלישיית BBC. האכזבה הגדולה מקארים בנזמה וגארת' בייל, שניים מהחביבים על זיזו, עשויים לממן את המהפכה הבאה בקיץ הקרוב. על פי הדיווח, הארי קיין ורוברט לבנדובסקי יחליפו את הצרפתי המאכזב. חלוץ טוטנהאם זוכה לעדיפות על פני הפולני של באיירן מינכן, בעיקר בשל העובדה כי הוא צעיר יותר. פלורנטינו פרס בטוח כי תמורת 80 מיליון ליש"ט הוא יוכל לצרף את קיין.


ומה לגבי בייל? העובדה כי הוולשי זוכה לעניין רב מצד מנצ'סטר יונייטד, עשויה לסלול את דרכו של פאולו דיבאלה לסנטיאגו ברנבאו. בהנחה כי ריאל תצליח להחזיר את ההשקעה על בייל, היא תרכז את המאמצים כדי לצרף את הארגנטינאי של יובנטוס. בהנהלת ריאל מאמינים כי המכירה של פול פוגבה הוכיחה כי הגברת הזקנה תמיד מוכנה לשמוע הצעות, גם על השחקנים הבכירים שלה. בהנחה כי יובה לא תסכים למכור את דיבאלה, המועמד הבא של זיזו הוא אדן הזאר. הבלגי מוערך מאוד על ידי מאמן ריאל וכבר בקיץ האחרון הוא סומן כמועמד הבכיר להצטרף.  




תם עידן? מסי ורונאלדו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי