ניימאר פנה לשחקני ברצלונה: תקבלו אותי בחזרה?

ניימאר עם אונאי אמרי
ניימאר עם אונאי אמרי | AFP

על פי דיווח בספרד, הכוכב הברזילאי שאל את חבריו לשעבר האם הם מעוניינים שישוב. בצרפת מדווחים על פיצוץ בינו לבין מאמן פאריס סן ז'רמן. קאמבק זו מילה גסה?

(גודל טקסט)

האם ניימאר רוצה לעזוב? לא בטוח. מה שכן, הוא ממשיך לספק כותרות ולהדאיג את אוהדי פאריס סן ז'רמן. העיתון "ספורט" חשף הערב (חמישי) שהברזילאי פנה לשחקני ברצלונה במהלך אחד מביקוריו האחרונים בעיר ושאל אותם האם הם יהיו מוכנים לקבל אותו בחזרה בקבוצה. זה לא סוד שהכוכב אינו מרוצה בפאריס ולאחרונה אף פורסם שיחסיו עם אונאי אמרי, מאמנו בעיר האורות, על סף פיצוץ.

בצרפת מדווחים שאמרי נאלץ לקצר את תדריכי הווידאו שעשה לשחקנים בעקבות חוסר שביעות רצונו של ניימאר שביקר את האסיפות. למרות שהשניים נפגשו לפני המשחק מול אנדרלכט על מנת ללבן את העניינים, לא נראה שהדבר נשא פרי. ואם זה לא מספיק, אחרי המשחק מול הקבוצה הבלגית נרשמה תקרית נוספת כשניימאר ביקש מהמאמן הספרדי להתאמן עם המחליפים באימון עם כדור, אך אמרי דחה את בקשתו.

אמנם מבחינה מקצועית נראה שדברים הולכים בצורה אידאלית עבור פ.ס.ז' בליגה הצרפתית ובליגת האלופות, אך בחדר ההלבשה נראה שהמצב הוא ההפך המוחלט בעקבות הנתק בין כוכב הקבוצה למאמן, וכל מה שנותר לפריסאים לקוות הוא שהשניים יצליחו להימנע מפיצוץ לפחות עד תום העונה.

חשוב לציין שניימאר עזב את ברצלונה בצורה לא הכי יפה והדרך לקאמבק עדיין ארוכה מאוד, אם בכלל. הברזילאי, כזכור, תבע מהמועדון שלו לשעבר 26 מיליון יורו שלטענתו מגיעים לו בעקבות סעיף מיוחד שהוכנס בחוזהו. למרות זאת, בתקשורת המקומית טוענים שניימאר מגיע לבקר את חבריו לשעבר בתדירות גבוהה כי הוא מתגעגע והם אינם שוללים אפשרות שהוא כבר מתחרט ורוצה לחזור.

מוקדם יותר היום סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד, התייחס לאפשרות שהברזילאי ינחת דווקא בבירת ספרד: "אולי היה לו יותר קל לעבור מבארסה לפאריס במקום ישירות לריאל. אנחנו ביחסים טובים והדלת פתוחה עבורו. אתה אף פעם לא יודע מה יכול לקרות, הכדורגל הוא מאוד דינמי".


כבר רוצה לחזור? ניימאר עם מסי וסוארס במהלך הביקור בברצלונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי