מוראטה: ניימאר במדי הבלאנקוס? בריאל הכל אפשרי

ניימאר
ניימאר | צילום: Gettyimages

האקס וחלוץ צ'לסי הוסיף: "אם ירצו אותי אני אהיה מוכן לחזור לריאל". איסקו: "יש לנו נפילה ביכולת אבל אישית אני מרגיש הרבה יותר חשוב בקבוצה"

(גודל טקסט)

אחרי הפרסומים על פגישה בין ניימאר האב לנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס ואחרי דבריו של הקפטן סרחיו ראמוס שהזמין את הכוכב הברזילאי להגיע לברנבאו, הצטרף לחגיגה גם האקס וחלוץ צ'לסי אלברו מוראטה.

"לא יהיה קל להביא את ניימאר, אבל כבר למדנו שבריאל מדריד שום דבר הוא לא בלתי אפשרי", אמר מוראטה בראיון לתכנית "אל לאוגאורו". על ההתחלה שלו בצ'לסי: "מדהים שכבשתי שבעה שערים וחמישה מהם בישל אספיליקווטה. יש בינינו יחסים נפלאים ושיתוף פעולה על עיוור במגרש". על הסיכוי שיחזור לברנבאו: "אם ירצו אותי אני מוכן לחזור. כשעזבתי לאנגליה לא אמרתי על ראשי ריאל מילה אחת רעה".

גם איסקו התראיין בתכנית ואמר: "אולי יש לנו העונה נפילה קטנה ביכולת, אבל אישית אני מרגיש הרבה יותר חשוב בקבוצה. זינדין זידאן נתן לי חופש פעולה בעיקר עם הכדור ואני מרגיש פורח. כל מה שמעניין אותי זה לבשל ולכבוש עבור הקבוצה".

על הסיכוי לזכות באליפות: "פער של שמונה נקודות מברצלונה הוא גדול ואצלנו הרבה גורמים לא טובים התחברו ביחד, אבל בעבר כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים להכל".


מוראטה. כבר מתגעגע? (Getty)

על מרקו אסנסיו: "יש לו עתיד גדול ורגל שמאל קטלנית. מה שחשוב שאסור לו לתת לכל הציפורים להיכנס לו לראש. כשאתה צעיר ומצליח בקבוצה הכי טובה בעולם אתה בטוח כבר שתזכה בכדור הזהב. הוא צריך להיות עם הרגליים על הקרקע".

על הסיכויים של ספרד במונדיאל: "יש לנו נבחרת מצוינת והמפתח להצלחה יהיה שילוב נכון בין הצעירים לוותיקים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי