דיווח: כריסטיאנו רונאלדו סירב להאריך את חוזהו בריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

"אס" פרסם בעמוד השער שלו שהכוכב הגדול של הבלאנקוס נעלב מההצעה שקיבל וביקש לעזוב בקיץ: "אני מרוצה בקבוצה, אבל לא חתמתי על חוזה חדש ואני גם לא רוצה". קפה יצטרף רשמית כבר בינואר?

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו מעוניין לחזור לפרמייר-ליג לפי עדויות שלו מבית המשפט, הוא מאס במדריד בעקבות היחס של רשויות המס במדינה, ולפי העיתון "אס" הבוקר כעת CR7 גם עשה צעד משמעותי כשסירב להאריך את חוזהו בריאל כדי לעזוב בחודש יוני. רונאלדו חתום עד 2021, אך לאחרונה דרש שדרוג משמעותי בתמורה להארכת ההסכם בעונה נוספת. כעת, נראה שהצדדים עשויים להיפרד מוקדם מהצפוי. 


העיתון מתבסס על תוכנית הטלוויזיה הפופולארית "אל צ'ירינגיטו", בה נאמר שהכוכב הגדול של הבלאנקוס סירב לחוזה החדש שהציע לו פלורנטינו פרס, עליו ציפו במועדון שהוא יחתום ביוני הקרוב, בסיום העונה. CR7 דורש כ-30 מיליון יורו לעונה, אולם הסכום שהוצע לו נמוך מכך וכעת מתפרסם שהוא הודיע לנשיא שלאור ההצעה שעל השולחן, הוא מצפה שימכור אותו בסכום הגיוני בקיץ. בנוסף, רונאלדו סבור שהתנהגו אליו בצורה מבישה כשרצו להחתים את קיליאן אמבפה ולפי הדיווח אמר: "אני מרוצה בריאל מדריד, אבל לא חתמתי על שום הארכת חוזה ואני לא רוצה לחתום".




עוד בכל הנוגע לריאל מדריד, העיתון "מארקה" מקדיש את השער שלו הבוקר לשוער בילבאו ונבחרת ספרד קפה אריסבלנקה שערך הופעת בכורה ב"לה רוחה" בניצחון 0:5 על קוסטה ריקה. לפי העיתון, ריאל מדריד עשויה להחתים את השוער כבר בינואר מאחר שהוא מסיים את החוזה שלו בבילבאו בקיץ הקרוב ויהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה בה יחפוץ החל מתחילת 2018 – כך שבמועדון מאמינים שניתן יהיה לצרפו בעלות נמוכה או לפחות להחתימו לעונה הבאה בחינם.


El portero podría fichar por el Madrid en el mercado de invierno https://t.co/Re6N8hTl7Y

— MARCA (@marca) November 14, 2017


העובדה שקפה הבטיח את מקומו במונדיאל לצד דויד דה חאה ופפה ריינה עושה אותו מאוד אטרקטיבי עבור ריאל מדריד, שבשנים האחרונות משקיעה בצעירים. לכן נראה שריאל תוותר על דויד דה חאה או שערים אחרים שהוזכרו כמו ג'יאלואיג'י דונארומה ממילאן כדי לרכוש את השוער בן ה-23.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי