המרדף אחרי מסי, ההצעה לניימאר: כל הסיבות מאחורי סערת רונאלדו

רונאלדו
רונאלדו | Getty

הסיבות לרצון של CR7 לנטוש את אלופת אירופה בסיום העונה נחשפות ומציגות תמונה עגומה. תחושת הבגידה מפרס, החשש מבנייה מחודשת בלעדיו סביב אמבפה, הקאמבק ליונייטד והרמז של קאסמירו. הכל מאחורי הסערה במדריד

(גודל טקסט)

שלושה ימים לדרבי של מדריד, ובתקשורת לא מפסיקים לעסוק בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. בזמן שאתלטיקו נראית מרוחקת בצורה משמעותית מהתואר, בריאל מתקשים להרגיע את הגזרה סביב הפורטוגלי, שמעוניין לעזוב את הבלאנקוס בסיום העונה וכבר סימן את מנצ'סטר יונייטד כיעד הבא.

היום (רביעי) 'אס' המקומי חשף את הסיבות לרצון של רונאלדו לעזוב. הראשונה, היא תחושת חוסר הכבוד שחש הפורטוגלי מהנשיא, פלורנטינו פרס. האחרון חיזר ללא הפסקה אחרי קיליאן אמבפה בקיץ האחרון, מהלך שגרם לרונאלדו להבין כי במועדון בונים את העתיד של ריאל. על פי התקשורת הספרדית, רונאלדו דרש לעזוב את הבלאנקוס כבר ב-30 ביוני, אך פרס הפציר בו להישאר בזמן שניהל מגעים עם משפחתו של אמבפה. לקראת סיום מועד ההעברות כאשר הצעיר הצרפתי כבר עבר לפאריס סן ז'רמן, רונאלדו חש נבגד על פי מקורביו ואותה תחושה היא זו שדחפה אותו להחליט לעזוב.

הסיבה הנוספת, היא הרצון לצרף את ניימאר. בחודש האחרון, בעקבות חוסר שביעות הרצון של הברזילאי בעיר האורות, שמו של השחקן היקר בעולם נקשר פעם אחר פעם לבלאנקוס. סרחיו ראמוס הצהיר כי הוא 'יפתח את הדלת עבור ניימאר', בזמן שהפורטוגלי התקשה לשבור את הבצורת בליגה הספרדית. קאסמירו הוסיף אמש אחרי המשחק של ברזיל מול אנגליה: "הוא כוכב ושחקן מצוין. הוא יודע מה הוא עושה. תמיד נקבל אותו בברכה בריאל מדריד. כרגע הוא מאושר במועדון שלו, אבל אני מקווה שיבוא אלינו".


הקאמבק מתקרב. רונאלדו (GETTY) 

ואיך אפשר בלי ליאונל מסי, אז השדרוג בשכרו של הפרעוש הדאיג את הפורטוגלי. "איך השחקן הטוב בעולם לא מקבל את המשכורת הגבוהה ביותר?", תהה בחודשים האחרונים CR7 בפני הנהלת ריאל מדריד, גם אחרי הארכת חוזהו עד 2021. לאלו שבמקרה פספסו, רונאלדו מרוויח 'רק' 21 מיליון יורו לעומת 35 של מסי ו-40 של ניימאר.

דווקא אחרי התבוסה לטוטנהאם בוומבלי, רונאלדו בחר לעקוץ: "אני לא מעוניין לחדש את החוזה". גם העבודה כי ברצלונה נעמדה ללא שום סייגים אחרי הפרעוש בפרשת המיסים, לעומת היחס הקר מריאל סללה את הדרך של CR7 לבקש לעזוב. רונאלדו חושש להסתבך בצורה פלילית מול רשויות המס ובטוח כי מאנגליה יהיה לו קל יותר לנהל את המגעים על מנת להסדיר את עניינו. 

על פי הדיווח, רונאלדו מעוניין לשוב אך ורק למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים נקשרו בעניין של גארת' בייל בשנה האחרונה, אך נדמה כי דווקא אפשרות לצרף את הפורטוגלי תקסום להם הרבה יותר. ריאל מצדה, עשויה לדרוש עבורו 100 מיליון יורו. 

דחקו את כריסטיאנו החוצה. ניימאר ואמבפה (AFP)

בתוך כך, בעיתון "דיילי מייל" דווח שפלורנטינו פרס מעוניין בחלוץ טורינו אנדראה בלוטי. על פי נשיא המועדון האיטלקי, אורבנו צ'יירו, מקבילו הספרדי התעניין ברכישה רק משום ששמע שסעיף השחרור של בלוטי עומד על 90 מליון יורו: "אם זה היה 20 מליון הוא בכלל לא היה חושב על זה", סיפר צ'יירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי