מחנאות בריאל מדריד: סכסוך גדול בין רונאלדו לראמוס

כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס
כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס | Gettyimages

"מארקה" חושף את הריב המכוער שקורע את חדר ההלבשה של הבלאנקוס. וגם: הסיבה האמיתית שמנעה את החתמתו של קיליאן אמבפה

(גודל טקסט)

בעיות מקצועיות? "מארקה" טוען שהיכולת החלשה של ריאל מדריד מפתיחת העונה נובעת בעיקר מסכסוך גדול בין סרחיו ראמוס לכריסטיאנו רונאלדו שיצר מחנאות בחדר ההלבשה של הבלאנקוס.

הסכסוך נחשף במלואו לאחר ההפסד לטוטנהאם (3:1) בליגת האלופות. הפורטוגלי טען שהשחרור של שחקנים מנוסים כמו חאמס רודריגס, פפה ואלברו מוראטה פגע משמעותית בקבוצה. ראמוס לעומתו טען שהדברים לא נכונים והזכיר שהקבוצה זכתה בסופר-קאפ האירופי והספרדי ללא אותם שחקנים. "כל אחד זכאי לדעה שלו, אבל כשניצחנו באותם משחקים השחקנים האלה לא שיחקו".

השחקנים שעזבו היו מ"מחנה רונאלדו" ולכן הכעס של הכוכב הפורטוגלי. בצד של ראמוס נמצאים השחקנים הספרדים, ביניהם איסקו, נאצ'ו, דני קרבחאל, מרקו אסנסיו ודני סבאיוס. כשרונאלדו לא חגג עם איסקו במשחק מול לאס פלמאס, ראמוס הגיב: "אני לא מופתע. זה יכול לקרות כשמישהו לא אוהב את השני, אבל הוא (רונאלדו) נותן לנו המון".

את השמועות הגבירה האמירה של הבלם לאחר משחקה של נבחרת ספרד מול רוסיה (3:3) ביום שלישי לפיה: "האם רונאלדו עוזב? תשאלו אותו. אני לא יודע מזה כלום".

קיליאן אמבפה. חששו מקנאה (AFP)
קיליאן אמבפה. חששו מקנאה (AFP)

בתוך כך, בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'רינגיטו" נטען שהסיבה בגינה קיליאן אמבפה לא הגיע בקיץ לריאל מדריד היא כיוון שהוא דרש שכר של 12 מיליון יורו לעונה. ראשי המועדון חששו להחתים שחקן צעיר עם שכר אסטרונומי כדי לא לגרום להתמרמרות אצל שאר השחקנים בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי