"רונאלדו דרש מז'ורז'ה מנדש לגשש לגבי מעבר לצ'לסי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

תפנית: אחרי שפורסם כי הפורטוגלי רוצה לעזוב את ריאל, הוא סימן את לונדון כיעד הבא על חשבון חזרה למנצ'סטר יונייטד. בינתיים, החזית של רונאלדו מול ראמוס וזידאן מתחממת

(גודל טקסט)

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון לתקשורת הספרדית אודות המטרות שלו לקראת העונה הבאה, היום (שישי) מדווח 'דיילי מייל' כי כוכב ריאל מדריד העביר מסר ברור לז'ורז'ה מנדש היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה.

על פי אותו דיווח, הפורטוגלי דרש מסוכנו לברר האם צ'לסי תהיה מוכנה לשלם את סעיף השחרור המפלצתי שלו כדי לצרפו בקיץ הבא. מדובר בתפנית מעניינת בגזרה של רונאלדו כאשר על הסימנים הצביעו כי הוא יעדיף את מנצ'סטר יונייטד על פני כל קבוצה אחרת בממלכה. אולם, העובדה כי השדים האדומים יתקשו לצרפו בשל ההתחייבויות הכספיות שלהן, בשילוב עם הרצון שלו להתגורר בלונדון – סימנו את צ'לסי כאופציה המרכזית.

בינתיים, בספרד בטוחים כי הגזרה בין רונאלדו לסרחיו ראמוס ממשיכה להתחמם. קפטן ריאל מאס בהתנהגות של הכוכב, ולטענתו היא פוגעת בשאיפות המקצועיות של הבלאנקוס. על פי גורמים בתקשורת הספרדית עולה כי הפורטוגלי סובל מיחסים מעורערים עם ראמוס וזינדין זידאן, שבשיחות סגורות הבהיר כי הוא מעוניין למכור את רונאלדו בקיץ הקרוב. הסערה בין הכוכב לקפטן והמאמן היא חלק מהסערה שאופפת את רונאלדו כאשר בשנה האחרונה התחוללה התקררות בינו לבין הנשיא, פלורנטינו פרס. 


לונדון מחכה לו? רונאלדו (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי