רונאלדו: רוצה שבעה ילדים ושבעה כדורי זהב, כמו המספר שלי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

"פתחתי את העונה טוב, לא מושלם", "אנשים מודאגים בגללי, אמא שלי שואלת מה קורה", "לא הכול סובב סביב כדורגל אצלי כמו בעבר", "אני בריאל כדי לעזור לה לזכות בתארים". בצל המשבר, הפנומן בראיון מיוחד

(גודל טקסט)

ריאל מדריד במשבר. אלופת אירופה כבר רחוקה עשר נקודות מברצלונה בפסגה הספרדית, ובמרכז הסערה ניצב כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב כבש רק פעם אחת העונה במדי בליגה והביקורות סביבו רק גוברות, בזמן שקיימים דיווחים לפיהם הוא מעוניין לחזור לאנגליה בסיום העונה. היום (שני) הכוכב העניק ראיון נרחב ל'לאקיפ' הצרפתי בו סיפר על התקופה האחרונה וגם סיפק הצהרות לקראת העתיד.

רונאלדו פתח את הראיון והתייחס לפתיחת העונה שלו: "פתחתי את העונה בצורה טובה, לא מושלמת, אבל טובה. הפסדנו יותר מדי נקודות בליגה, אבל בליגת האלופות אנחנו בסדר. זו רק תחילת העונה ויש לנו עוד הרבה משחקים לשחק. חשוב שנישאר רגועים ונמשיך לעבוד קשה. ברור לכולם שאנחנו יכולים לעשות הרבה יותר טוב מזה. אני חייב להיות טוב יותר".

על בצורת ההבקעות שלו: "הכדורים לא פוגשים את הרשת, אבל זה לא גורם לי להפסיק לעבוד קשה כמו תמיד. אני לא מודאג, אבל יש אנשים שכן מודאגים בגללי. לפני שנתיים, כבשתי שלושה שערים בתחילת העונה, גם בשנה שעברה פתחתי בצורה קצת פושרת. גם העונה זה קורה. אני כבר בן 32 ומתקרב לגיל 33, אני מודע לכך שצריך לשים את הדברים בזווית הנכונה. לעתים אני מאוכזב מהיכולת שאני מספק במשחקים, ואחרי המשחק מבין כמה אני יכול לעשות יותר. ברגע שאני חוזר הביתה ופוגש את המשפחה והחברים, אני שוכח מזה. לא הכול סובב סביב הכדורגל בשבילי, בעבר זה היה כך. יש דברים חשובים יותר. ברור שאני רוצה לזכות בכדור הזהב, אבל גם אם לא אזכה אני אשאר מאושר. אפילו אמא שלי שאלה אותי מה קורה איתי, אבל אני שוב מבהיר שאני לא מודאג".


לא מודאג בכלל. רונאלדו (AFP) 

הזכייה בכדור הזהב: "אני לא מתעסק בזה בצורה אובססיבית. אני חשוב שמגיע לי לנצח, הרי זכיתי בהכול בשנה האחרונה. אני עובד בשביל הדברים האלה מגיל צעיר, הדברים לא קורים במקרה בשבילי".

היחסים עם זינדין זידאן: "הוא גם לא מודאג, בדיוק כמוני. הוא מודע להתנהגות של השחקנים בסגל, ושום דבר לא מושלם. אי אפשר להיות במאת האחוזים תמיד. אני בטוח שנזכה בתארים העונה, לא משנה מה חושבים עלינו. זיזו יודע שצריך קצת סבלנות".

הרעב בסגל של ריאל: "אני מבין למה אנשים חושבים שאיבדנו את הרעב, אבל זה הגיוני כי כל העיניים עלינו. אנחנו בני אדם וקורה שמאבדים משחקים. זה קריטי יותר כשמדובר בריאל מדריד. יש לנו חולשות ואנחנו בני אדם בסופו של דבר. רק לפני כמה חודשים זכינו מול ברצלונה בסופרקופה וניצחנו את מנצ'סטר יונייטד בסופרקאפ האירופי. לפעמים קשה להישאר בריכוז מקסימלי כל כך הרבה זמן, זה בלתי נתפס". 

ההתעצמות של פאריס סן ז'רמן: "אני לא מפחד מהם. אנחנו אלופי אירופה כבר שנתיים ברציפות. זה מספיק מכובד לדעתי, הדבר החשוב ביותר הוא לסיים את העונה כמו גדולים".


רגוע. זידאן (AFPׂ) 

ההשעיה בפתיחת העונה: "אני לא מחפש תירוצים. כולם יודעים מה היה שם. הגעתי עם מוטיבציית שיא לעונה הקרובה, ואז ההרחקה הגיעה ופגעה בי. זו הייתה טעות של השופט, לא שלי. זה היה עונש לא הוגן. זה כבר מאחוריי, אני מתעסק בעתיד".

הביקורות נגדו: "אני לא מסכים עם הדברים שנכתבים ונאמרים עליי. אנשים לא יודעים להבין בין משחק טוב לבין משחק שבו אני מבקיע. אני יכול להיות טוב, ועדיין לא להבקיע. זה שהבקעתי, לא אומר שהייתי טוב. אני כאן בשביל ריאל, כדי לעזור לה לזכות בתארים. זה הדבר החשוב ביותר. אני לא מסכים עם הביקורות האלו ולכן אני גם נמנע מלשמוע או לקרוא אותן. אנחנו חיים בעולם לא הוגן, אני לא יכול לשלוט בזה. אני לא מבקר את אלו ששואלים שאלות, אלא את עצמי. אני לא בכושר הכי טוב שלי, זה ברור. גם המשפחה שלי מנסה להבין מה קורה לי, אני לא יכול לשלוט בעולם ובשאלות שכולם שואלים".

הקושי עם פורטוגל במוקדמות מונדיאל 2018: "כל תסריט הוא אפשרי, אבל האמנתי שנעלה. עם כל הכבוד לנבחרת שווייץ, אנחנו טובים יותר מהם. היינו ראויים לעלות מהמקום הראשון".

רוצה עוד ועוד. רונאלדו אחרי הלידה האחרונה 

החיים כאבא: "הדברים קצת השתנו עם התוספת למשפחה. הבית רועש ואני אוהב את זה מאוד. אני בר מזל שיש לי ארבעה ילדים, אני רוצה שבעה ילדים. ארבעה זה לא מספיק לי. בדיוק כמו המספר שלי. אני רוצה שבעה ילדים ושבעה כדורי זהב. אני לא מתכוון להפסיק, אני רוצה להמשיך לשחק ולנצח כמה שאני יכול. החלום שלי הוא לזכות השנה, ולהמשיך לזכות בכול שנה". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי