ריאל מדריד רוצה את מוחמד סלאח בינואר, גם ברצלונה בתמונה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | צילום: Gettyimages

הצלחתו של כוכב ליברפול, עליו נאמר "יכול להפוך לשחקן הכנף הטוב בהיסטוריה של הפרמייר-ליג", לא נעלמה מעיני הענקיות. בייל, קובאצ'יץ' ונבאס שבו לאימונים ועשויים לקבל דקות מול מלאגה, וגם: המסיכה של ראמוס

(גודל טקסט)
זינדין זידאן מקווה שה-0:6 על אפואל ניקוסיה יהיה נקודת תפנית בקבוצה להמשך העונה. הוא גם קיבל חדשות טובות אחרי שהתברר כי חלק מהפצועים של הבלנאקוס, גארת' בייל, קיילור נבאס ומתיאו קובאצ'יץ', חוזרים היום (חמישי) לאימונים. כל אחד מהשלושה עשוי לקבל דקות משחק כבר נגד מלאגה בשבת.


החזרה המפתיעה ביותר היא של בייל, עליו נטען שיהיה בחוץ לפחות עוד שלושה שבועות. הוא סבל משתי פציעות, ב-26.9 מול דורטמונד וכאשר היה נראה שהוא מתאושש נפצע שוב באימון ב-10.11. במדריד היו בטוחים שההתאוששות שלו תהיה ארוכה יותר, אבל בייל תמיד מפתיע, לרוב לרעה, ולפעמים לטובה.



קובאצ'יץ' נפצע במשחק הראשון בליגת האלופות נגד אפואל ניקוסיה ב-13.9 ומאז לא חזר לשחק. סרחיו ראמוס עשוי לחזור לשחק עם מסיכה בשבועות הקרובים, זכר לשבר באפו שספג נגד אתלטיקו מדריד, ויעלה לשחק כך מול מלאגה. המסיכה שוקלת רק 65 גרם והיא לקוחה ממסיכות שלובשים נהגי פורמולה 1. יש עליה חומר מגן מיוחד, היא עשויה מסיבי פחמן וחזקה פי עשר מפלדה. היא הותקנה לפניו במערכת תלת מימד שבדקה בדיוק את נתוני ראשו ולפי מידות הראש. הנתונים נבחנו בשיטת 3D, והמסיכה גם מרופדת וגמישה.


Así es el nuevo 'look' de Ramos con máscara https://t.co/h0x1qoflCf

— MARCA (@marca) November 23, 2017

בתוך כך פורסם שריאל מדריד וברצלונה החלו לעקוב בצורה מאסיבית אחרי מוחמד סלאח, שהפך ללהיט החדש של הפרמייר-ליג וכבש תשעה שערים ב-12 משחקי ליגה כך שהוא מוביל את טבלת מלך השערים. ריאל מדריד עשויה לפנות אליו כבר בינואר הקרוב, אבל ליברפול לא תסכים כפי שהיא לא מוכנה למכור את פיליפה קוטיניו. יחד עם זאת, ליברפול אמורה להציע לסלאח הארכת חוזה עם שכר גבוה יותר. הוא חתם בקיץ עד 2022 ועשוי להאריך עד 2023. "דיאריו גול", שפרסם את הידיעה, ציטט את ג'יימי קארגר שאמר: "סלאח יכול להפוך לשחקן הכנף הטוב בהיסטוריה של הפרמייר-ליג".




סלאח
סלאח. הלהיט של הפרמייר-ליג (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי