ברוח ה-"בלק פריידיי": מסי והכוכבים שמסיימים חוזה

ליונל מסי
ליאו מסי | AFP

ברחבי העולם חוגגים עם מבצעי ענק ומכירות חיסול, וב"מארקה" ערכו רשימה יוקרתית של כדורגלנים שהחל מינואר רשאים לנהל מו"מ ולעזוב ללא תמורה. אלכסיס סאנצ'ס, מסוט אוזיל וזלאטן איברהימוביץ' בדרך ליעד חדש?

(גודל טקסט)

ברחבי העולם חוגגים היום את "יום שישי השחור", בו, כידוע לכם בוודאי, מוכרים כמעט כל מוצר אפשרי במחירי חיסול. לכבוד היום החגיגי, העיתון הספרדי "מארקה" ערך רשימה דומה של שחקנים בכירים בכדורגל העולמי שבעוד 38 יום בלבד יוכלו לקיים מו"מ עם קבוצות אחרות ולסכם על העברתם בקיץ הקרוב בחינם או שיעברו בינואר במחיר מופחת.

כמובן, לפחות עד אשר ברצלונה תודיע רשמית, ליאו מסי אמור להיות השחקן הבכיר שיהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל מועדון בו יחפוץ – אך יש לציין כי נשיא "לה ליגה" חאבייר טבאס טען כי החוזה כבר נחתם על ידי אביו של "הפרעוש". הרשימה המלאה, כפי שהובאה ב"מארקה", לפניכם:

שוערים: קפה (בילבאו), איקר קסיאס (פורטו), ג'אנאלואיג'י בופון (יובנטוס), פפה ריינה (נאפולי).

שחקני הגנה: ג'ורג'יו קייליני (יובנטוס), מירנדה (אינטר), חואנפראן (אתלטיקו מדריד), סטפן דה פריי (נאפולי), דומאגוי וידה (דינאמו קייב), לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד), פאוזי גולאם (נאפולי), ג'ואל וורד (קריסטל פאלאס).


פפה ריינה. גם הוא רשאי לעזוב ללא תמורה (Gettyimages)

שחקני קישור: אנדר הררה (מנצ'סטר יונייטד), לאון גורצקה (שאלקה), אמרה ג'אן (ליברפול), אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל (ארסנל), פרננדיניו (מנצ'סטר סיטי), סונג יאנג קי (סוונזי), מוטה (פ.ס.ז'), יוהאן קבאיי (קריסטל פאלאס), פרנק ריברי ואריאן רובן (באיירן), אשלי יאנג (מנצ'סטר יונייטד), חואן מאטה (מנצ'סטר יונייטד), רוס בארקלי (אברטון),


התקפה:
זלאטן איברהימוביץ' (מנצ'סטר יונייטד), פרננדו טורס (אתלטיקו מדריד), לאוטורו אקוסטה (לאנוס), ארון לנון (אברטון).


זלאטן איברהימוביץ'. ימשיך לעונה שלישית בשדים האדומים? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי