רשמית: ליאו מסי חתם על הארכת חוזה בברצלונה עד 2021

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

"הפרעוש" חגג נעל זהב רביעית בקריירה, חתם על חוזהו החדש ולכבוד האירועים שוחח עם "מארקה": "אני בן 30, אבל נהנה מכדורגל בכל יום יותר. אני לא מחשיב את עצמי כחלוץ". על כמה עומד סעיף השחרור החדש?

(גודל טקסט)
ליאו מסי זכה אתמול (שישי) ב"נעל הזהב" בפעם הרביעית בקריירה, אחרי שכבש בעונה החולפת 37 שערים והשתווה לכריסטיאנו רונאלדו במספר הזכיות, אבל זוהי ממש לא הבשורה הגדולה של הסופ"ש בכל הקשור לפנומן הארגנטינאי.


היום (שבת) הודיעה ברצלונה על כך ש"הפרעוש" חתם על חוזהו החדש והמשודרג, כך שעד 2021 לפחות הוא נשאר בקטלוניה, במועדון בו הוא מככב מאז גיל 13. 602 משחקים היו למסי, 523 שערים ו-30 תארים וכל זאת הספיק כדי שברצלונה תכריז "ההיסטוריה ממשיכה".



ברצלונה אף הודיעה כי סעיף השחרור החדש של מסי בן ה-30 עומד על לא פחות מ-700 מיליון יורו, למקרה שפ.ס.ז', מנצ'סטר סיטי או כל קבוצה אחרת תנסה להעבירו לשורותיה לפני שהוא משלים 17 עונות בקבוצה הבוגרת של ברצלונה.

Va debutar amb el primer equip fa 4.788 dies.
Ha jugat 602 partits.
Ha marcat 523 gols.
Ha guanyat 30 títols.
La història continua.#Messi2021pic.twitter.com/0iNLDvwo3j

— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) November 25, 2017


בראיון שהעניק זמן קצר לפני ההודעה על המשך דרכו, תחילה דיבר מסי ב"מארקה" על היריבות הכי מסוכנות שממתינות לברצלונה העונה: "מנצ'סטר סיטי נראות היריבה הכי חזקה שלנו ביחד עם פאריס סן ז'רמן, אבל אני אף פעם לא מוציא מכלל חשבון את ריאל מדריד. סיטי ופ.ס.ז' הראו את החוזק שלהן עד כה בשלב הבתים באלופות". 


ההצלחה של ברצלונה: "הניסיון שיש לנו כקבוצה מדבר. אין לי ספק שבסופו של דבר נמצא את עצמו נלחמים על כל התארים האפשריים, כמו שאנחנו עושים כל שנה. אני מאמין שגם באיירן מינכן תעשה זאת. היא עוד קבוצה גדולה שתהיה שם, אבל כרגע זה נכון שסיטי ופ.ס.ז' הן הטובות ביותר מלבדנו".


#MessiIsGoldpic.twitter.com/47CINw5JnS

— FC Barcelona (@FCBarcelona) November 24, 2017


הישיבה על הספסל מול יובנטוס: "בכל פעם שאני על הספסל יש רחש גדול בגלל שזה לא קורה לעתים קרובות. אני אף פעם לא אוהב להיות מחוץ לכר הדשא, אבל אני מבין שהעונה ארוכה וכל פעם אתה צריך לטפל בעצמך בגלל שהעונה קשה יותר ויותר".


ההרגשה לשחק כדורגל: "זה נכון שאני בן 30, אבל בכל יום שאני משחק אני נהנה יותר. כבשתי 523 שערים ב-602 משחקים בברצלונה, אבל אני עדיין לא מחשיב את עצמי כחלוץ. יש לי את המזל לכבוש שערים. התקדמתי על כר הדשא ומחוצה לו. אני משתפר כל הזמן ומוסיף דברים למשחק שלי. אני נהנה כל יום יותר להיות כדורגלן".


לסיום נשאל הארגנטינאי גם על הדיאטה בה החל לפני כמה שנים: "הכי קשה עבורי זה לא לאכול שוקולד. אפילו עכשיו כשאני בדיאטה אני חוטא פה ושם באכילת שוקולד".

Past winners of the Golden Boot award #fcblive#BotadeOro [md] pic.twitter.com/iqs2kp9n3N

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 25 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי