סוכנו של בייל: גארת' רוצה לסיים את הקריירה בריאל

גארת' בייל
גארת' בייל | ריאל מדריד, רשמי

סוף לשמועות? לקראת המפגש מול פואנלברדה בגומלין גביע המלך (שלישי, 22:30, ספורט2), סוכנו של הוולשי ירה: "האוהדים צריכים להעריץ אותו. בייל הוא מהטובים בעולם". זידאן חשף: "לא רק אני קובע בנוגע לרכש"

(גודל טקסט)
בזמן שבספרד מנסים להתאושש מסערת השיפוט במאסטייה במפגש בין ולנסיה לברצלונה, הגומלין של שלב 32 האחרונות בגביע המלך ייצא לדרך מחר (שלישי) עם חמישה משחקים. במוקד, ריאל מדריד תארח את פואנלברדה (22:30, ספורט2) כשהיא מחזיקה ביתרון 0:2 מהמשחק הראשון. זינדין זידאן יקבל הזדמנות להחזיר את גארת' בייל לכושר.


הוולשי, ששב לאימונים, צפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה. עדיין לא ברור האם קיילור נבאס יקבל את האפודה הראשונה. מתיאו קובאצ'יץ' ששב לכשירות, צפוי גם לשחק. זיזו ניצל את ההזדמנות וזימן לסגל חמישה שחקנים מקבוצת המילואים. מדובר בבלם מאנו (19), הקשרים לואיסמי (19), חיימה (20), אלברו טרחו (20) ואוסקר רודריגס (19).



 

בינתיים, סוכנו של בייל ג'ונתן ברנט התראיין לאתר ספרדי וסיפר: "בייל רוצה להישאר בריאל עד סוף הקריירה. כואב לו שהוא צריך לתמוך בשחקנים פחות טובים ממנו בזמן שהוא פצוע. גארת' אוהב את אוהדי ריאל מדריד, והם צריכים להבין כמה הוא אוהב את הקבוצה. חשוב להעריך את התרומה שהוא נתן". 



לא מתייחס לשמועות. בייל (AFP) 


על התקשורת הספרדית: "היא כותבת הרבה זבל ולא תמיד מסיבות ספורטיביות אלא מסיבות אישיות. הם לא באמת מנתחים את התרומה של גארת'. הרי איתו הם זכו שלוש פעמים בליגת האלופות, ב'לה ליגה', גביע המלך והסופרקאפ. אוהדי ריאל צריכים להעריץ את בייל".


מצבו הנפשי של בייל: "הביקורות לא משפיעות עליו. כל מה שכותבים עליו לא מזיז לו בכלל, כשהוא יחזור לשחק כולם כבר יסלחו לו על הכול. זה שקר, גארת' מדבר ספרדית. הוא אדם ביישן וצנוע, והוא לא צריך להתנצל בפני אף אחד. הוא לא שחקן שמתקשר לעיתונאים, מדובר באחד האנשים הכי נחמדים שהכרתי. עבורי הוא אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעולם".


העתיד: "ההגעה לריאל הייתה הגשמת חלום בשבילו. בגיל 28 הוא השיג כבר הכול וגם הספיק לשחק עם שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס והשאר. הרעב שלו בלתי נגמר".


מאוחר יותר, בחר זידאן להתייחס לסוגיית חיזוק הסגל והיכולת הפושרת: "לא רק אני קובע. אני מרוצה מהסגל ולא רוצה שאף אחד יעזוב. בכדורגל הכול יכול לקרות ויש עוד אנשים שקובעים. צירוף של שוער וחלוץ? אני לא מתעסק בזה בכלל. אני מרגיש ביטחון כשאני אומר שאף אחד לא יעזוב. אנחנו לא משחקים גרוע, אלא להפך. אני חושב שאנחנו במגמת שיפור".   



לא המחליט הבלעדי? זידאן (AFP) 


שאר המשחקים:

מלאגה – נומנסיה (נומנסיה ניצחה בראשון 1:2 (20:30, ספורט2)
לגאנס – ויאדוליד (20:30, לגאנס ניצחה 1:2)
סלטה ויגו – אייבר (סלטה ניצחה בראשון 0:4, בשעה 22:30)
לבאנטה – ג'ירונה (0:2 בראשון ללבאנטה, 22:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי