סוארס קילל את הקוון, מסי לשופט: טעית ותראה את זה עכשיו

ליאו מסי עם לואיס סוארס
ליאו מסי עם לואיס סוארס | AFP

ברצלונה עדיין לא נרגעה מפסילת השער החוקי של הפרעוש מול ולנסיה, והעדויות חושפות כאוס בצוות השיפוט. השופט הראשי האשים את הקוון. דיווח באנגליה: מסי מעדיף את קוטיניו לעומת אוזיל וגריזמן

(גודל טקסט)
בברצלונה עדיין מתקשה לעכל את פסילת השער של ליאו מסי במהלך ה-1:1 מול ולנסיה. היום (שלישי) דווחו בתקשורת הספרדית כי לואיס סוארס נתפס בעדשת המצלמה כשהוא תוקף את הקוון: "אתה פחדן, גמד מלא חרא". לעומת החלוץ, הפרעוש היה עדין יותר כשניגש לשופט הראשי איגלסיאס וילנובה: "טעית, ועכשיו תראה את זה במחצית", השופט השיב למסי: "לאו, זה מצב קשה".


מי שעמד במרכז הסערה מבחינת צוות השיפוט הוא הקוון, אנריקה חוסה רמון, שסיפר בסיום: "זה לא היה ברור אם הכדור עבר את הקו או לא". בנוסף, במהלך שיחה בין וילנובה לקוון, השופט הראשי האשים: "אמרת לי שזה לא שער ולא היית בטוח". מסי לא פספס הזדמנות וגם העניק למאמן השוערים של ברצלונה, חוסה רמון דה לה פואנטה: "הקו היה כאן, והכדור עבר אותו בלי ספק".



ועדיין, 'מונדו דפורטיבו' בטוח כי גם בעונה הבאה בליגה הספרדית לא ישתמשו בטכנולגיית 'עין הנץ'. בהתאחדות הסבירו כי הם לא מסוגלים לעמוד בהוצאות הכספיות של 'עין הנץ' ו-VAR, שתצא לדרך בעונה הבאה, במקביל. שימוש ב'עין הנץ' עשוי לעלות להתאחדות הספרדית כ-2.5 מיליון יורו. עדיין לא ברור מי יסכים לשלם את הסכום. יושב ראש מנהלת הליגה חאבייר טבאס הצהיר: "כולם ראו שהכדור עבר את הקו. אני מצפה שיהיה עוזר שופט שיהיה אחראי על נושא הווידאו ויראה את הדברים הללו דרך המסך".


 




אחרי שברצלונה נפרדה אתמול מהאחראי על הרכש, ראול סאנייהי, שעבר לארסנל. הפרטים בנוגע לסיום דרכו נחשפו. ג'וזף מריה ברתומאו ניסה לשכנע את סאנייהי להישאר ואף להכפיל את שכרו, אך לטענת מקורביו הוא איבד אמון בחזון המקצועי של הקטלונים והעדיף את ההצעה מצד התותחנים.


עדיין בגזרת החיזוק, באנגליה טוענים כי מסי הבהיר לרוברטו פרננדס כי צירופו של פליפה קוטיניו הוא הכרחי. על פי 'מירור', קשר ליברפול מועדף על ידי הפרעוש לעומת מסוט אוזיל ואנטואן גריזמן, ששמם נקשר עם הגעה לקאמפ נואו. התקשורת האנגלית בטוחה כי מסי לא מעוניין שגריזמן יגיע כי מדובר במהלך שיפגע אנושות במעמדו של סוארס. 


Luis Suárez al asistente: "¡Eres un cagón! ¡Enano de mierda!" #ElDíaDespuéspic.twitter.com/aAK3ebN2Vs

— La Casa del Fútbol en Movistar+ (@casadelfutbol) 27 בנובמבר 2017



️ "YOU WERE WRONG" (Messi to the referee during the Valencia game) #fcblivepic.twitter.com/kUnyMwygAQ

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 28 בנובמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי