"בייל מנע דרמה. היו דקות שלא ידעו מי הקבוצה מהליגה השלישית"

בייל ומיוראל
בייל ומיוראל | טוויטר

בספרד עקצו את ריאל לאחר ה-2:2 מול פואנלבראדה בסנטיאגו ברנבאו, והוסיפו: "אם לא הצמד של מיוראל היה אסון". זידאן התגונן: "זההיה צפוי, רוב השחקנים היו צעירים". בונוצ'י יגיע בינואר? צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אומנם עלתה אמש (שלישי) לשלב הבא בגביע המלך לאחר 2:2 עם פואנלבראדה, אותה ניצחה 0:2 במשחק הראשון, אך זינדין זידאן צריך להיות מודאג שהקבוצה מהליגה השלישית הגיעה לסנטיאגו ברנבאו ובלי רגשי נחיתות סחטה תיקו מפתיע. למרות זאת, זיזו יכול להיות מרוצה מחזרתו של גארת' בייל שבישל ומהצמד של בורחה מיוראל.


בספרד עקצו את הבלאנקוס, כשברדיו "קאדנה קופה" אמרו: "היו דקות שלא ידעת מי הקבוצה בליגה השלישית". ב"מארקה" כתבו: "אם לא בייל והצמד של מיוראל היה אסון. הוולשי הופיע והפך לילה קר לתיקו יקר ערך, אחרי מחצית ראשונה הזויה בה היריבה מהליגה השלישית הובילה 1:0. בייל, שהיה מעורב בשני השערים, חזר אחרי חודשיים של פציעה והוכיח שכל השאלות לגביו מיותרות. הוא הציל את זיזו". ב"אס" סיכמו את המשחק: "הכניסה של בייל מנעה היסטוריה דרמטית".



זידאן סירב למתוח ביקורת על שחקניו, שחלקם הגיעו מריאל מדריד קסטיה: "אני לא כועס. זה היה צפוי. זה לא היה קל לרוב השחקנים כי הם צעירים עדיין, ולא שיחקו אף פעם ביחד. היריבה שיחקה טוב ואני שמח שעלינו לשמינית הגמר, וזה מה שחשוב. אני מאושר שבייל, מתיאו קובאצ'יץ' וקיילור נבאס חזרו אחרי פציעות. נבאס שיחק טוב, הוא לא היה יכול למנוע את השער הראשון". מאמן היריבה אנטוניו קלדרון קבע: "נגענו בתהילה בקצות האצבעות. יכולנו לעלות ל-0:2 אחרי הראשון עם משקוף, ואז ספגנו". על גארת' בייל אמר: "זה ברור שהוא שינה את המשחק. הוא הרגיע את האוהדים שהיו עצבניים".

#LaPortada Bale evita un desastre pic.twitter.com/u5yiyKJdek

— MARCA (@marca) 28 בנובמבר 2017


באשר לרכש של ריאל מדריד. לדברי התוכנית "אל צירינגיטו", הקפטנים של ריאל מדריד הביעו את הסכמתם שפלורנטינו פרס ינסה לרכוש בינואר את לאונרדו בונוצ'י, כדי לחזק את ההגנה הרופפת של הקבוצה. לרכישת הבלם יש יתרון כי הוא יוכל לשחק בליגת האלופות, בגלל שמילאן משחקת בליגה האירופית.


לאונרדו בונוצ'י. יגיע לבירת ספרד? (gettyimages)
 לאונרדו בונוצ'י. יגיע לבירת ספרד? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי