ואלוורדה: ההבדל בין ברצלונה לריאל מכניס בי אופטימיות

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

מאמן הקבוצה הקטלאנית היה מאושר מה-0:5 על מורסיה בגביע המלך: "הצורה שבה עלינו מעודדת אותי". סרג'י רוברטו צפוי להאריך את חוזהו עד 2022, המנהל הספורטיבי צפה באחד הכישרונות הגדולים בברזיל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ברצלונה הוכיחה אמש (רביעי) לריאל מדריד שגם עם שחקנים צעירים אפשר לתת הצגה בגביע המלך כשהביסה 0:5 את מורסיה (0:8 בסיכום הכללי) ועלתה לשמינית הגמר.


היחיד שקצת אכזב הוא ג'רארד דאולופאו ששוב הראה יכולת חלשה ולא ניצל את ההזדמנות שקיבל. המאמן ארנסטו ואלוורדה דווקא ממשיך להביע אמון: "אני לא מודאג מיכולתו. הוא ניסה לכבוש מהרגע הראשון. לפעמים כשאתה יותר מדי רוצה זה לא הולך לך. הוא לא חולה, אין לו בעיות פיזיות. למה שאהיה מוטרד ממנו". על היכולת של קבוצתו הוסיף המאמן: "הצורה בה ריאל מדריד עלתה לעומתנו נותנת לי הרבה אופטימיות. הצעירים שלנו היו בסדר גמור". זה היה ניצחון ביום ההולדת 118 של המועדון.




הגרלת שמינית הגמר תתקיים ביום שלישי הקרוב (14:00 שעון ישראל) כשבארסה לא תוכל לפגוש את אתלטיקו מדריד או ריאל מדריד. היריבות האפשריות נוחות ביותר: ליידה, פורנמנטרה או נומנסיה. משחקי השלב הבא ייערכו ב-3 וב-10 בינואר.


בעניין אחר, לאחר שפורסם שקיימים פערים משמעותיים בין הצדדים, טוען "רדיו קטלוניה" שסרג'י רוברטו יאריך כנראה את חוזהו בברצלונה עד 2022 למרות הצעות מצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס. שכרו של השחקן ישודרג לעשר מיליון יורו וסעיף השחרור יעלה מ-40 מיליון יורו ל-400 מיליון.


ארתור. בברצלונה עוקבים בעניין (gettyimages)
ארתור. בברצלונה עוקבים בעניין (gettyimages)


עוד בענייני רכש, המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס ביחד עם חבר הנהלה נוסף שהו בגמר הליברטדורס בין גרמיו ללאנוס כדי לעקוב אחרי ארתור, קשרה בן ה-21 של גרמיו הנחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל הברזילאי. לפי ההערכות הקטלאנים יצטרכו לשלם עבורו 25 מיליון יורו.


️ "Barça is a party" #fcblive#CopaDelReypic.twitter.com/hIY9gLLwJT

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) November 30, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי