מסצ'ראנו: הזמן שלי בברצלונה תם, צריך לדעת לסגור את הדלת

מסצ'ראנו
מסצ'ראנו | Gettyimages

הארגנטינאי בן ה-33, שמעמדו נפגע בשל הנסיקה של אומטיטי, צפוי לעזוב כבר בינואר כחלק מההכנה שלו לקראת המונדיאל בקיץ. בשל הרצון העז לצרף את קוטיניו, מינה זוכה לעדיפות. ארתור הודה כי הוא במו"מ עם ברצלונה

(גודל טקסט)
האם חאבייר מסצ'ראנו יעזוב את ברצלונה כבר בחודש ינואר הקרוב? על פי הדיווח היום (שלישי) ב'אל מונדו דפורטיבו' עולה שכן. הבלם מתוסכל מהפיחות במעמדו ושוקל למצוא יעד חדש בו יקבל דקות משמעותיות יותר לקראת הגביע העולמי בקיץ הקרוב ברוסיה.


על פי הדיווח, מסצ'ראנו נחוש לעזוב את ברצלונה ובראיון ל'אל גרפיקו' סיפר: "אמרתי בעבר שברגע שלא אעמוד ברמת המשחק של ברצלונה, אעזוב. הזמן הזה עדיין לא הגיע, אבל מצד שני יש רגעים שבהם צריך לדעת לסגור את הדלת. הזמן שלי בברצלונה נגמר".



הארגנטינאי הוותיק הסביר: "אני לא חושב על ה-MLS עדיין, זה פייק ניוז. אני רוצה ליהנות מהשנים האחרונות שנותרו לקריירה שלי, בין אם זה לשחק בברצלונה או בקבוצה אחרת". בספרד טוענים כי הנסיקה ביכולת של סמואל אומטיטי והעובדה כי הקבוצה הסתדרה בלעדיו הובילה להחלטה של מסצ'ראנו להבין כי הוא זקוק לאתגר חדש כאשר הוא כבר דחה הצעה מהליגה הסינית. במקביל, ארנסטו ואלוורדה מעוניין בצירוף של בלם אחד לפחות בינואר הקרוב. בתקשורת בברצלונה טענה כי הנהלת המועדון לא מתלהבת מהרצון של מסצ'ראנו לעזוב, במיוחד בשל הפציעה של אומטיטי והקשיים בצירוף שחקני חיזוק איכותיים בינואר. 


בתוך כך, בשל העבודה כי המוליכה הספרדית נחושה לצרף את פליפה קוטיניו, העברה שתדרוש סכומי עתק, בקבוצה יעדיפו לצרף את יירי מינה. בלם נבחרת קולומביה ופאלמיירס צפוי לעלות רק תשעה מיליון יורו וכך יסייע למאמצים לצרף את קשר ליברפול. בינתיים, בברזיל קיבל ארתור את תואר 'תגלית העונה' ובמהלך הטקס, הודה כי הוא מנהל משא ומתן מתקדם עם ברצלונה. 

 

יגיע בגלל המחיר? מינה (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי