זידאן: רונאלדו טוב ממני בפער, הוא יפרוש בריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן אלופת אירופה החמיא לזוכה הטרי בכדור הזהב לקראת סביליה (שבת). פרס: "רונאלדו הוא היורש של די סטפאנו, אני סומך עליו". בייל ייעדר, סביליה תנצל את רשימת הפצועים של ריאל?

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מקווה לצמצם את הפער מברצלונה מחר (שבת) לחמש נקודות כשתשחק במשחק לא קל מול סביליה בסנטיאגו ברנבאו. במשחק נוסף תפגוש ולנסיה את סלטה ויגו ותנסה לחזור למסלול הניצחונות.


הבלנקוס מקווים שפסטיבל כריסטיאנו רונאלדו שהחל השבוע עם השיאים שהשיג בליגת האלופות והזכייה ב"כדור הזהב" יימשך והחלוץ יבקיע שערים אחרי שכבש בליגה רק שניים. הבעיה הגדולה של זינדין זידאן היא במרכז ההגנה לאחר שסרחיו ראמוס מורחק ורפאל וראן פצוע. זיזו נשאר עם נאצ'ו וחסוס ואייחו כבלמים, אבל דווקא מרקוס יורנטה הקשר עשוי לפתוח עם נאצ'ו אחרי שזידאן אמר שהוא מסוגל למלא את התפקיד. מלבד זה לא צפויים שינויים גדולים בהרכב.
 



זידאן דיבר לקראת המשחק ואמר על גארת' בייל: "הוא לא יהיה כשיר לסביליה, אבל אולי לחצי גמר גביע העולם לקבוצות". על כריסטיאנו רונאלדו: "אני רואה אותו נשאר בריאל מדריד כל הזמן. מנסים לערער אותו עם כל השאלות האם הוא מאושר בקבוצה. הוא במועדון הכי טוב בעולם ואין ערעור על כך".


במסיבת העיתונאים של הבלאנקוס זידאן הסביר: "לדעתי רונאלדו יסיים את הקריירה בריאל, הוא הרבה יותר טוב ממני והייתה לי קריירה דיי מוצלחת". פלורנטינו פרס הוסיף: "רונאלדו הוא היורש הראוי ביותר לדי סטפאנו. אני סומך עליו בעיניים עצומות. הוא חי בשביל המשחק, הוא מודל לחיקוי".



בייל. לא יהיה כשיר למשחק (GettyImages)


היריבה סביליה תמשיך ללא אדוארדו בריסו המאמן שעבר ניתוח בגלל מחלת הסרטן ועם עוזרו ארנסטו מרקוצ'י על הקווים. "הם קבוצה שעלתה לשמינית גמר ליגת האלופות. צפוי לנו משחק קשה מאוד". במשחק נוסף תארח ולנסיה את סלטה ויגו. הריצה של העטלפים בליגה נעצרה עם 1:1 נגד ברצלונה והפסד מפתיע בחוץ נגד חטאפה במחזור הקודם 1:0.


הקבוצה של מרסליניו רחוקה חמש נקודות מברצלונה ואולי שמונה כשתעלה לשחק מחר. הבעיות של ולנסיה הן במרכז ההגנה כשצפויים לשחק רובן וזו לצד גבריאל. במשחקים נוספים תארח לה קורוניה את לגאנס וחטאפה תארח את אייבר.‎


אז מי טוב יותר? רונאלדו או זידאן? (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי