זידאן: כל פעם שהיינו צריכים לזכות בתואר השנה, זכינו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן ריאל מדריד לקראת חצי גמר אליפות העולם למועדונים נגד אל ג'זירה (רביעי, 19:00, ספורט4). ראמוס נטש את האימון בגלל פציעה, גם בייל בספק. אלף אוהדים הגיעו לאימון, הנק טן קאטה עקץ

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תשחק מחר (רביעי, 19:00, ספורט4) בחצי גמר אליפות העולם למועדונים נגד אל ג'זירה מאיחוד האמירויות. הבלאנקוס מקווים שגארת' בייל יוכל לשחק אחרי שהתאמן עם הקבוצה ונראה כי הוא מרגיש טוב. במועדון אומרים שהבעיה היא חוסר הביטחון של הוולשי בגלל הפציעות מהן סבל והוא חושש שהן יחזרו. בייל שיחק רק 30 דקות ב-73 הימים האחרונים ובאימון האחרון שוחח בייל עם הפיזיותרפיסט של הקבוצה והדבר התפרש כסימן רע לגבי שיתופו במשחק.


לאימון הפתוח שערכה הקבוצה הגיעו אלף צופים, חלקם משני בתי ספר לאימון שיש לאלופת אירופה באבו דאבי. סרחיו ראמוס נטש את האימון בגלל כאבים בירך השמאלי. זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כל פעם שהיינו צריכים לזכות בתואר השנה גם זכינו בו. לא הולך להיות קל בחצי הגמר, צריך לזכות שבשנה שעברה היו לנו הרבה בעיות עם היפנים בגמר".




בתוך כך מגן ריאל מדריד מרסלו אמר על המשחק והמפעל: "זה לא קל כמו שאנשים חושבים. אנחנו לא יכולים לומר לעצמנו 'בואו נלך לשם נביא גביע ונחזור. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק לחוד. זכיתי כבר בשני גביעי עולם למועדונים וזה לא קל. אם נשחק נגד גרמיו בגמר זה יהיה מרגש מאוד עבורי כברזילאי".


מרסלו הוסיף: "אני מרוצה מהסגל שלנו, הוא משלב שחקנים מנוסים עם שחקנים צעירים. אני לא זה שקובע את העברות, אבל בריאל מדריד צריכים להיות השחקנים הטובים ביותר. אם שחקן ברמה הגבוהה ביותר יחתום, נקבל אותו בזרועות פתוחות".


אל ג'זירה היא הקבוצה של בית המלוכה באבו דאבי. הבעלים הוא שייח מנסור, שמחזיק גם בבעלות על מנצ'סטר סיטי וניו יורק סיטי, אבל התקציב שלה לא עובר את ה-50 מיליון דולר בגלל תקרת שכר בליגה המקומית, לעומת 600 מיליון של ריאל. רק פעמיים היא זכתה באליפות האמירויות (2011, 2017).


Abu Dabi, nuevo destino de #MadridistasPorElMundo antes del Mundial de Clubes. No te pierdas el estreno, desde las 22h30 en #RMTVpic.twitter.com/pstIb7HrOY

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) December 11, 2017


מאמן הקבוצה הוא ההולנדי האנק טן קאטה, ששימש כעוזרו של אברם גרנט בצ'לסי. "ריאל יכולה לשחק טוב יותר מאשר היא משחקת כיום", אמר בראיון ל"אס". "יש לזידאן קבוצה עם שחקנים מדהימים, אבל כידוע אני מאמן מבית הספר ההולנדי ואני אוהב את הכדורגל שלנו".


המאמן בן ה-63 היה גם עוזרו של פרנק רייקארד בברצלונה בין השנים 2003-2006 ועכשיו הוא פוגש את היריבה הגדולה של בארסה. "אני לא מצפה להגיע לגמר. צריכים להיות ריאליים למרות שהקבוצה הפתיעה אותי עד כה ואנחנו משחקים מאוד יעיל ועם המון מוטיבציה. ההגעה לחצי הגמר היא כמו חלום לתושבים כאן. יש לריאל שחקנים מוכשרים בטירוף בקישור. לדעתי לוקה מודריץ' הוא גאון ואיסקו לא נופל ממנו. עקבתי אחריו עוד כשהיה במלאגה וראיתי אותו משחק בטורניר אליפות אירופה עד גיל 21 שהיה בישראל". השחקנים הבולטים של אל גז'ירה הם עלי מבחוט ורומריניו הברזילאי.


 

 

A post shared by Actress (@claricealves) on



בינתיים נשות שחקני ריאל הצטרפו לבעליהם והעלו תמונות כשהן מסתובבות עם רעלות ברחבי אבו דאבי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי