עושים שוק: סלאח סומן כיורשו של רונאלדו, אובלק יצטרף לצ'לסי?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

אלופת אירופה כבר מתכוננת לעזיבתו של הכוכב, ואלוורדה מעדיף את דה ליכט וגם צמד קשרי ויאריאל על הכוונת. שוער אתלטיקו מדריד סומן כיורשו של קורטואה, שמועמד להצטרף לריאל. טוטנהאם ואברטון בעקבות ילד הפלא

(גודל טקסט)
חלון העברות של חודש ינואר מתקרב בצעדי ענק, ואנחנו עושים לכם סדר בכל ההחתמות והשמועות החמות ברחבי הגלובוס.


שמועות

* האם ברצלונה תאלץ להמשיך ולחכות ליירי מינה? על פי התקשורת בברזיל עולה כי פאלמיירס אינה מוכנה לשחרר את הבלם בינואר, והיא נחושה לעמוד בתנאי ההסכם לפיהם מינה יגיע לקאמפ נואו רק בקיץ הקרוב. בינתיים, ארנסטו ואלוורדה מעדיף להחתים בלם אחר על חשבונו של חאבייר מסצ'ראנו. מאמן ברצלונה מעדיף כי מינה יגיע בעונה הבאה, בשל העבודה כי הוא אינו מכיר את הכדורגל האירופי, כך טענו הלילה בקטלוניה. השם החם בפנקס הוא עדיין מתיאס דה ליכט מאייאקס, גם סטפן דה פריי מלאציו ברשימת המועמדים.  


* בתקשורת הספרדית בטוחים כי רוברטו פרננדס מעוניין לשדרג את הסגל ולהחתים את קשר ויאריאל, רודריגו הרננדס הצעיר. חוזהו של בן ה-21 מסתיים ב-2022, וסעיף השחרור של הרננדס הוא רק 20 מיליון יורו. גם אלפונסו פדרסה, שמושאל מהצוללת הצהובה לאלאבס, נמצא על הכוונת.


* ואיך אפשר בלי פליפה קוטיניו? 'מונדו דפורטיבו' בטוח כי מוליכת הליגה הספרדית לא ויתרה על צירופו של הברזילאי, והיא תפנה לליברפול שוב. מדובר בניסיון אחרון של ברצלונה לצרף את קוטיניו, שסומן על ידי מרבית מחברי ההנהלה כיורש הבכיר לאנדרס אינייסטה. אם העסקה לא תצא אל הפועל, ברצלונה תסתער על מסוט אוזיל, שחוזהו בארסנל מסתיים בקיץ. 



ירוויח מהכישלון עם קוטיניו? אוזיל (Gettyiamges) 


* 'אל צ'ירינגיטו': למרות ההצהרות, כריסטיאנו רונאלדו נחוש לעזוב את ריאל מדריד. הכוכב דורש מפלורטינו פרס כי סעיף השחרור שלו יופחת, בתקווה כי הבלאנקוס יסכימו להצעות עבורו תמורת פחות מ-100 מיליון יורו. אם רונאלדו אכן יעזוב, פרס מתכנן לצרף את מוחמד סלאח מליברפול כיורשו.


* גרמיו נמצאת בגביע העולם לקבוצות, והמעקב אחרי ארתור נמשך. לא רק ברצלונה במרוץ אחרי הקשר, אלא גם צ'לסי ופאריס סן ז'רמן. תג המחיר שלו: 50 מיליון יורו. 



* בתקשורת הסקוטית מאמינים כי סלטיק קרובה לצירוף בלם חדש. מרווין קומפר, שרשם רק שלוש הופעות במדי לייפציג העונה, ינסה לחזק את הסגל של ברנדן רוג'רס. הגעה של קומפר בן ה-32 עשויה לפגוע בכמות הדקות של ניר ביטון, שהוסט העונה לעמדת הבלם ומתקשה לקבל דקות מאז חזרתם של שחקני ההגנה הפצועים. 



מחוזר. ארתור (Gettyiamges) 
 

* אברטון וטוטנהאם מעוניינות בחלוץ בן ה-17 של המבורג, יאן-פייטה ארפ. מדובר בשחקן הראשון שנולד בשנת 2000 וכבש בבונדסליגה, הוא רשם העונה שני שערים בשמונה משחקים.


* בספרד טוענים: אם ריאל מדריד תצרף את טיבו קורטואה מצ'לסי, הבלוז יסתערו על יאן אובלק. סעיף השחרור של שוער אתלטיקו מדריד עומד על 100 מיליון יורו בלבד.


* פייר אמריק אובמיאנג בדרך החוצה מבורוסיה דורטמונד? בייג'ין גואן מעוניינת לשלם 60 מיליון יורו כדי לצרפו כבר בינואר.



החיזוק הבא של צ'לסי? אובלק (AFP) 


* פול פוגבה אישר כי דחה את ריאל מדריד בקיץ הקודם לטובת מנצ'סטר יונייטד: "הלב אמר לי לחזור לקבוצה בה גדלתי, זו הייתה החלטה רגשית ולא שכלית. אני לא מצטער".


* עדיין בממלכה, ליברפול וארסנל נאבקות על שירותיו של תומא למאר. קשר מונאקו היה קרוב לתותחנים בקיץ האחרון, עדיין לא ברור כמה הקבוצה מהנסיכות תדרוש עבורו.


* ווסטהאם בדרך לחיזוק משמעותי? דיויד מויס אישר כי הוא מעוניין בג'ק ווילשייר: "אנחנו צריכים שחקן שיעזור לנו להתקדם".


* בורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינת לרכוש את ריס אוקספורד. הבלם בן ה-18, שמושאל לקבוצה ורשם רק שתי הופעות, עשוי לעלות לה חמישה מיליון ליש"ט. 


העדיף את הממלכה. פוגבה (אתר רשמי) 


* בתגובה לשמועות על כך שסוכן השחקנים מינו ראיולה מנסה להתיר את חוזהו של ג'אנלואיג'י דונארומה כדי להעבירו בקיץ לקבוצה אחרת, הוציאה מילאן הודעה רשמית: "ג'יג'יו הוא נכס עבורנו. גם מבחינה ספורטיבית וגם כנס כלכלי. יש לו חוזה עד 2021".


* החלוץ הברזילאי "גביגול" עשוי לחזור לברזיל אחרי שנכשל גם כמושאל מאינטר לבנפיקה. הוא עשוי לעזוב את הקבוצה אחרי חצי שנה ולעזוב לסנטוס שרוצה אותו חזרה כמושאל. לפי "פוקס ברזיל" סאו פאולו, גרמיו, פלמייראס, ובטיס וסביליה הספרדיות מתעניינות בשירותיו.



* "טוטו ספורט" האיטלקי טוען שיובנטוס מעוניינת באחד משני הקשרים של ריאל מדריד דני סבאיוס או מתיו קובאצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי