זידאן: בנזמה היה טוב, לא אבקש חלוץ אחר במקומו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

למרות ההחמצות הרבות ב-1:2 על אל ג'זירה, המאמן הצרפתי הביע תמיכה בבן ארצו, למרות כל הדיווחים על רכש בינואר. בייל: "שמח לחזור לשחק ולכבוש, טכנולוגיית ה-VAR מיותרת"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד עלתה אתמול (רביעי) לגמר גביע העולם למועדונים עם ניצחון 1:2 על אל ג'זירה מאבו דאבי, אבל כולם הסירו את הכובע בפני שחקני איחוד האמירויות שהציגו כדורגל מצוין בלי רגשי נחיתות ורק הודות לשער של גארת' בייל בדקה ה-81, דקה בלבד אחרי שנכנס כמחליף, נמנעה הארכה וסנסציה. בגמר שייערך בשבת (19:00, שידור ישיר בספורט2) תפגוש אלופת אירופה את גרמיו הברזילאית.


"אס" כתב שבייל נראה טוב וכעת הוא רוצה לשחק בקלאסיקו נגד ברצלונה יחד עם שלישיית BBC, כשב"מארקה" לעומת זאת המשחק תואר כ"ייסורים במדבר" עבור ריאל מדריד, בעיקר כשהמארחים עלו ליתרון 0:1 וכנראה פציעת השוער שלהם שהיה בכושר שיא מנעה הפתעה אפשרית: "זינדין זידאן אמר לפני המשחק שאין מפגשים קלים במפעל, אבל אף אחד משחקני ריאל מדריד לא חלם שיהיה כל כך קשה".



הביקורת בסיום היתה בעיקר על קארים בנזמה שהמשיך להציג יכולת ירודה ורשם החמצות רבות, אבל זיזו שוב הגן עליו במסיבת העיתונאים: "לא אבקש חלוץ אחר במקומו, הוא היה טוב. יצרנו הרבה מצבים והוא עצמו מאוכזב שהכדור סירב להיכנס פנימה. נדמה שאתם רק רוצים שקארים יכבוש, אבל הוא שיחק טוב, זז טוב, יצר מצבים ויש לו כימיה טובה עם כריסטיאנו רונאלדו". דבריו של זידאן נאמרו על רקע הידיעות שריאל מדריד רוצה לרכוש חלוץ בינואר כמו מאורו איקרדי, אלכסיס סאנצ'ס, רוברט לבנדובסקי ואחרים שהוזכרו. המאמן הצרפתי רמז שהוא לא רוצה חיזוק וזו ההנהלה שכופה עליו.


#LaPortada Tormento del desierto pic.twitter.com/aaqOKKJTI2

— MARCA (@marca) 13 בדצמבר 2017

"נכון שסבלנו, אבל זה קורה בכדורגל. היה מגיע לנו לעלות לגמר. אני מאושר עבור גארת' בייל ומזה שהוא מאושר. הוא נכנס ועשה מיד את השינוי", אמר זידאן על המשחק עצמו והתייחס גם לטכנולוגיית ה-VAR: "צריכים לשנות בה משהו. לחכות ארבע דקות להחלטה שלהם זה הרבה זמן".


בנוסף התייחס המאמן גם לגרמיו אותה תפגוש ריאל מדריד בשבת: "ראינו אותה משחקת בגמר גביע הליברטדורס ובחצי הגמר נגד פאצ'וקה וזו קבוצה טובה, אבל אנחנו לא מכירים אותה לעומק. לא ראינו הרבה משחקים שלה בליגה הברזילאית".



רונאלדו. שבוע וחצי מוצלחים בסך הכל (AFP)


מי שיצא שוב ווינר הוא כריסטיאנו רונאלדו ששבר עוד שיא כשהפך למלך השערים בכל הזמנים של הטורניר עם שישה שערים, ועקף את יריביו ליאו מסי ולואיס סוארס שכבשו חמישה כל אחד. בשבוע וחצי רשם הפורטוגלי שיא של כיבוש בכל אחד מששת משחקי שלב הבתים באלופות, צמד ב-0:5 מול סביליה וזכייה חמישית ב"כדור הזהב".


בייל שחזר לשחק וכבש דקה אחרי כניסתו אמר: "אני מאושר לחזור לשחק, ואם אני גם כובש זה עוד יותר טוב. טכנלוגיית ה-VAR? היה טוב יותר לכדורגל אם לא הייתה טכנולוגיה כזאת. אני לא אוהב אותה ואניח שוב שטוב יותר לכדורגל בלעדיה, אבל זו רק הדעה שלי".


לוקה מודריץ' זכה בתואר ה-MVP של המשחק אחרי שנבחר למצטיין ומאמן אל ג'זירה האנק טן קאטה שזכה למחמאות על משחק קבוצתו הסביר למה נטש אותו באמצע: "שתיתי המון מים והייתי חייב לרוץ לשירותים".

Sabías que @lm19official ya fue MVP en la semifinal del pasado Mundial de Clubes frente al América…
Lee sus declaraciones tras el partido de hoy AQUÍ https://t.co/IbNH4ynFSP

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) December 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי