רק רשת: מונאס דאבור נגד אלוף אוסטריה בפיפ"א

מונאס דאבור
מונאס דאבור | טוויטר

חלוץ זלצבורג בטורניר משעשע. רונאלדיניו צפוי להיכנס לפוליטיקה למפלגת ימין קיצוני, קוטיניו מציין 5 שנות נישואים. וגם: צפו במהומות בדרבי של בלגרד, ליניקר תקף את צה"ל ועורר סערה וכספי נהנה עם הפלייסטיישן

(גודל טקסט)

20:20: מונאס דאבור נגד אלוף אוסטריה בפיפ"א
החלוץ הישראלי של זלצבורג משחק בפלייסטיישן מול סרקאן קארה שנחשב לטוב במדינה במשחק. אקס מכבי ת"א בחר את זלצבורג והזיז את עצמו לחוד, קארה לקח את ל.א.ס.ק לינץ אותה הוא אוהד.






20:00: רונאלדיניו עובר לפוליטיקה
כוכב העבר רונאלדיניו צפוי לעבור לפוליטיקה, כך מדווחים כלי התקשורת בברזיל. "הקוסם" אמור להצטרף למפלגת הימין הקיצוני 'פטריוטה' במדינת מינאס ז'ראיס בדרום מזרח ברזיל.


רונאלדיניו. שוקל לעבור לפוליטיקה (טוויטר)
רונאלדיניו. שוקל לעבור לפוליטיקה (טוויטר)


16:44: קוטיניו חוגג חמש שנות נישואים
פליפה קוטיניו ואשתו אינה העלו במקביל לחשבון האינסטגרם קליפ שחוגג בתמונות חמש שנות נישואים. כוכב ליברפול הכיר את אשתו לעתיד במסיבה בברזיל, היא עברה אתו לאיטליה כששיחק באינטר וב-13.12.12 התחתנו השניים במולדתם.


 

Um pedacinho da surpresa de ontem pro Philippinho!! Pra comemorarmos nossos 5 anos de casados!! XIII.XII.XII ❤️

A post shared by Aine Coutinho (@ainee.c) on



15:51: לייטון יואיט (שוב) עושה קאמבק

אחרי שפרש מטניס לפני שנתיים (מינוס חודש) באליפות אוסטרליה ב-2016, הודיע לייטון יואיט, אלוף ווימבלדון ואוסטרליה, על קאמבק. מדובר על כך שהטניסאי האוסטרלי יחבור לבן ארצו סאם גרות' והשניים ייקחו חלק בטורניר הזוגות באוסטרליה ב-15 בינואר 2018. מדובר בקאמבק השלישי של יואיט בן ה-36 אחרי שחזר לשחק בזוגות הן בגביע דייויס במדי האוזיס והן בטורניר ווימבלדון השנה. "אנחנו מתאמנים חזק ולא נגיע כדי להוות תפאורה או אטרקציה", אמר יואיט, "המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר רחוק". אגב, בן זוגו גרות' בן ה-30 הכריז בעצמו על פרישה מיד אחרי אליפות אוסטרליה.


@lleytonhewitt is coming out of retirement!!! The Australian legend will partner @SamGrothTennis one last time at the @AustralianOpen! pic.twitter.com/TyW7Q89tTg

— Davis Cup (@DavisCup) December 14, 2017


14:27: קרלס פויול עושה חיים
בלם העבר של ברצלונה קרלס פויול נופש במקום אקזוטי ואף כתב: "גן עדן עלי אדמות", רק חבל שהוא לא שיתף את העוקבים שלו לגבי המקום (וגם כמה עולה חבילה לשם).


 

Heaven on earth…

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on





13:10: צפו בעימות הסוער מהדרבי של בלגרד

פרטיזן בלגרד והכוכב האדום סיימו ב-1:1 את המשחק שלהם בליגה הסרבית, אבל כרגיל היו מהומות בין שני מחנות אוהדים שהתפתחו לעימות אלים שהוביל ל-17 פצועים. הסיפור המוזר הוא שאלה לא היו קרבות בין אוהדי שתי הקבוצות, אלא עימות אלים בין שני המחנות של אוהדי פרטיזן שאירחה את המשחק. המשטרה התערבה כדי למנוע מהעימות להחריף והשוטרים פינו אוהדים שדם זב מפניהם וגופם. בליגה הסרבית אגב, מי שמובילה את הטבלה היא הכוכב האדום, בהפרש של תשע נקודות מפרטיזן. 



 


12:38: אסתר רוט שחמורוב ונטע ריבקין פעילות חברתיות
שתי הספורטאיות השתתפו בהזנקת מירוץ מיוחד מטעם חברת החשמל התומך בעסקים קטנים ובינוניים.


ריבקין ורוט-שחמורוב
ריבקין (שניה משמאל) ורוט-שחמורוב (ראשונה מימין). צילום: יוסי וייס


11:33: ליניקר נגד צה"ל
שחקן העבר האנגלי שיתף סרטון בו נראים חיילים צה"ל עוצרים נערים במהלך פעילות מבצעית, ותיאר את המאורע כ-"מחליא". התגובות כמובן לא איחרו לבוא, ומכל קצוות הקשת הפוליטית העולמית הביעו את דעתם. ליניקר עצמו הגיב שאינו תופס צד בסכסוך אך הסרטון מציג מציאות ששוללת זכויות אדם בסיסיות.


Sickening. https://t.co/ndRH97Hkwx

— Gary Lineker (@GaryLineker) December 11, 2017


10:11: רונאלדו לא עוצר
כוכב ריאל מדריד ידוע בקו מוצריו הנרחב, וכעת הצטרפו לאוסף עוד זוג נעלי נייק מהודרות.

 

My Mercurial Quinto Triunfo is out now. Find them at nike.com/bootroom Hurry, they're likely to go even faster than me. #nikefootball #mercurial

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



09:25: כספי מככב גם מהספה בסלון
פורוורד גולדן סטייט העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו במהלך משחק פלייסטיישן. עוקביו ניצלו את התגובות כדי לאתגר אותו עם שלל הצעות, שכללו בין היתר את הדמות של כספי ב-NBA2K.


 

 

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on



09:09: ארגנטינה 1 – ברזיל 0
אוהדי אינדפנדיינטה הארגנטינאית חגגו שעות נוספות הלילה את זכיית קבוצתם בסודאמריקנה, אחרי 2:3 בסיכום שני משחקי הגמר על פלמנגו.


CAMPEONES #Independientehttps://t.co/wGLyVTsDJp

— Xoa Fernandez (@xoafernandez) December 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי