בספרד טוענים: "רונאלדו נפגע מהחיזורים של פרס אחרי ניימאר"

כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות
כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות | AFP

לפי דיווחים הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד לא אוהב את המרדף של הנשיא אחרי הברזילאי. זידאן: "מקווה שרונאלדו יישאר בריאל עד סוף הקריירה". צפו בתקציר הזכייה בגביע העולם למועדונים

(גודל טקסט)
צריך להסיר את הכובע בפני זינדין זידאן. מאמן ריאל מדריד ממשיך לזכות בתארים בקצב מסחרר, אחרי שאתמול (שבת) הבלנאקוס זכו בפעם השישית באליפות העולם לקבוצות, זכייתם השלישית במסגרת החדשה של "גביע העולם למועדונים" הודות ל-0:1 על גרמיו הברזילאית.


בזכות הניצחון, הבלאנקוס השתוו לברצלונה עם זכייה שלישית במפעל, זכו בו לראשונה פעמיים ברצף והיה זה עבורם תואר חמישי ב-2017. העיתון "מארקה" כתב בשער על הזכייה של ריאל מדריד: "קטנים מדי על העולם הזה".




זידאן זכה בתואר השמיני שלו כמאמן הקבוצה ב-712 יום בהם הוא מוביל את ריאל מדריד – משמע מאזן של תואר כל 89 ימים. הספק מטורף, כאשר רק המאמן האגדי של שנות השישים מיגל מוניוס זכה ביותר תארים ממנו, אז קטף 14. כריסטיאנו רונאלדו וטוני קרוס הפכו לשיאני הזכיות במפעל עם ארבעה תארים, לרונאלדו שלושה עם ריאל ואחד עם מנצ'סטר יונייטד וקרוס עשה זאת גם עם באיירן מינכן. ג'יאני אינפנטינו, נשיא פיפ"א שהעניק לסרחיו ראמוס את הגביע כבר מכיר אותו היטב מחלוקת הפרס באלופות. "ברכותי על עוד זכייה", אמר לו אינפנטינו שחיבק אותו כמכר ותיק.


לוקה מודריץ' זכה בתואר ה-MVP של הטורניר, למרות שרונאלדו כבש בחצי הגמר ובגמר והצהיר: "אני חושב שזו השנה הכי טובה שלי בקריירה. אם אתה זוכה בתארים אישיים זה מדגיש את התרומה שלך והמאמץ. אנחנו משחקים טוב יותר כעת ואני מקווה שנמשיך זאת בשבת נגד בארסה בקלאסיקו".


Marca's Cover | "This World is becoming too small" pic.twitter.com/8t6lKPAxvk

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) December 17, 2017


על החגיגות העיבו הדיווחים האחרונים לפיהם רונאלדו לא אוהב את החיזורים של הנשיא פלורנטינו פרס אחרי ניימאר. לפי "אס" הכוכב הפורטוגלי זעם בעיקר למשמע המשפט של פרס: "אם ניימאר היה משחק בריאל, היה לו יותר קל לזכות בכדור הזהב". רונאלדו מרגיש כאילו מסמנים לו את הדרך החוצה וכבר מחפשים לו מחליף.


ניימאר. רונאלדו לא אוהב את החיזורים אחריו (AFP)
ניימאר. רונאלדו לא אוהב את החיזורים אחריו (AFP)


עד כה ריאל מדריד לא גילתה יכולת טובה העונה, אבל כבר זכתה בשלושה תארים מתחילת עונת 2017/18 עם זכיה בסופרקאפ האירופי והספרדי וכעת בגביע העולם למועדונים. זידאן הצהיר שהוא חולם על זכייה שלישית רצופה וה-13 של המועדון בליגת האלופות: "נמשיך לנסות ולזכות בתארים. אנחנו צריכים לתת לעצמנו זמן לחגוג את הזכייה ואחר כך לנוח ולחשוב על שאר העונה. נתנו משחק גדול וככה ליריבות קשה נגדנו".


זיזו שלח עוד כמה מסרים כשאמר: "זכיתי בשמונה תארים עד כה. איזה הכי חשוב? אני לוקח את הזכייה באליפות הליגה. זה התואר הכי משמעותי בעיני". על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא שחקן מכריע עבורנו. מקווה שיישאר איתנו עד סוף הקריירה. זה הבית שלו. אנחנו נמצאים ברגע טוב מאוד של הקבוצה. לא יודע אם רגע מוזהב, אבל צריך לברך את השחקנים כי זה לא קל".



"זה הבית שלו". רונאלדו מנצח את הגמר (AFP)


הגיבור השני של התואר הוא כריסטיאנו רונאלדו שספג כל כך הרבה ביקורות על יכולתו העונה, אבל התאושש בזמן וכבש שבעה שערים בטורניר בכל הזמנים והוא מלך השערים שלו. הוא בחר לחגוג עם לוקאס ואסקס. השחקן גילה: "לפני המשחק אמרתי לרונאלדו שהוא יכבוש ולכן הוא רץ לחגוג איתי". עוד סיפור מוזר מהחגיגות. הקשר הברזילאי קאסמירו כמעט נפצע אחרי כיבוש השער, כאשר נפל על גבו במהלך החגיגות. הוא היה על ערימת החוגגים ונפל אחורה. למזלו לא קרה כלום.

En la vida soy Casemiro celebrando el gol de Cristiano. pic.twitter.com/vKSpYuGk5j

— VG SPORTS (@VGSports_) 16 בדצמבר 2017

השוער קיילור נבאס הוסיף: "היו לנו יריבים ראויים. גרמיו שיחקה טוב. עבדנו קשה בליגת האלופות כדי להגיע לכאן ולכן צריך להעריך את הזכייה. מאז שהגעתי לכאן זכיתי בחמישה תארים וזה היה החלום שלי, לזכות ולזכות. שמח שזו הייתה מתנת יום הולדת 31. מקווה להיות במפעל הזה שנה הבאה ולקבל עוד מתנה כזאת".


ראש ממשלת ספרד, מריאנו ראחוי, צייץ ברשתות החברתיות: "אני מברך את ריאל מדריד. גאה שהקבוצה הכי טובה בעולם היא ספרדית". הרקע לציוץ הוא גם המאבק נגד קטאלוניה והעובדה שלא בארסה זכתה בתואר. 


Felicito al @realmadrid y a su afición por alzar el título del Mundial de Clubes. Orgulloso de que el mejor equipo de fútbol del mundo sea español. MR pic.twitter.com/8QdroN84qm

— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 16 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי