שישה ימים לקלאסיקו: ברצלונה הגדילה את הפער מריאל ל-11 נקודות

לואיס סוארס, פאוליניו
לואיס סוארס, פאוליניו | AFP

המוליכה חגגה עם 0:4 ביתי על דפורטיבו לה קורוניה והיא תגיע לקרב במדריד עם פער מרשים. צמדים לסוארס ופאוליניו, מסי החמיץ פנדל. ויאריאל כבר במקום השישי אחרי 0:1 על סלטה ויגו, 0:1 לג'ירונה על חטאפה

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) כשברצלונה הגדילה את הפער בפסגה. שישה ימים לפני הקלאסיקו והמוליכה כבר מחזיקה בפער של 11 נקודות מריאל מדריד. מוקדם יותר, ג'ירונה גברה 0:1 על חטאפה ורשמה ניצחון שני ברציפות. ויאריאל ניצחה אצל סלטה ויגו והיא כבר במקום השישי. 


ג'ירונה – חטאפה 0:1
שחקניו של פבלו מאצ'ין חיברו ניצחון שני ברציפות וטיפסו לפחות זמנית למקום השישי. שער הניצחון נכבש כבר בדקה החמישית במשחק במבצע דרום אמריקאי כשחואן מוחיקה הקולימביאני הגביה כדור לכריסטיאן סטואני האורוגוואי, שנגח אותו לרשת של ויסנטה גואייטה. שער רביעי בקריירה לסטואני מול האסולונס, שמסתמנים כיריבים האהובים עליו.



סלטה ויגו – ויאריאל 1:0 

אחרי שלושה הפסדים רצופים, כולל מול מכבי תל אביב בליגה האירופית, הצוללת הצהובה יצאה מהתקופה הרעה. חאבי קאייחה חסר את רובן סמדו, דניס צ'רישב, דני ראבה, סדריק בקאמבו וניקולה סאנסונה, אך זה עדיין הספיק בבלייאדוס. פאבלו פורנאלס (34) הכריע והקפיץ את ויאריאל למקום השישי. סלטה עם הפסד שמיני העונה.


ברצלונה – לה קורוניה 0:4  

שישה ימים לפני הקלאסיקו הראשון בליגה, המוליכה הגדילה את הפער מהבלנאקוס ל-11 נקודות. לאו מסי הציג לראווה את נעל הזהב בפתיחה, והחל את החגיגה על כר הדשא. הפרעוש בישל בצורה מבריקה ללואיס סוארס את הראשון בדקה ה-29. מסי המשיך לחתוך את ההגנה של דפור ובדקה ה-41 הוא נעצר בקורה, פאוליניו אמר תודה וירה את החמישי שלו בליגה מול שער חשוף.

 



מוכנים לריאל. סוארס ומסי (AFP) 


אחרי ששער חוקי שלו נפסל לפני המחצית, סוארס שילש בדקה ה-47 מבישול של סרג'י רוברטו. מסי החמיץ פנדל בדקה ה-69, כשסחט מרובן עצירה נהדרת. שש דקות הספיקו לברצלונה ופאוליניו הרשית את הצמד הראשון שלו, אחרי קורה של ג'ורדי אלבה. סרחיו בוסקטס, שזכה למנוחה מחשש כי הוא יספוג צהוב חמישי שיגרום לו להיעדר מול ריאל, נשמר על הספסל. הצרה החדשה של ארנסטו ואלוורדה הגיע מפאקו אלקאסר, שהוחלף כבר בדקה ה-23 בשל פציעה ופינה מקום לאלש וידאל. מאוחר יותר, הודיעה המוליכה כי אלקאסר ייעדר כשלושה שבועות בעקבות פגעיה בשריר ברגלו השמאלית. 


תוצאה נוספת: 

לאס פלמאס – אספניול 2:2 

ללאס פלמאס: לואיק רמי (80), ג'ונתן קאלירי (89), לאספניול: ג'רארד מורנו (20, 41).  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי