אינייסטה: אנחנו רוצים לתת מכה שתשאיר את ריאל המומה

נשאר בבית. אינייסטה
נשאר בבית. אינייסטה | צילום: gettyimages

קשר ברצלונה נחוש לקראת הקלאסיקו (שבת, 14:00): "אנחנו רוצים לתת להלום בהם כדי שיהיו גרוגיים עד סוף העונה". הקטלאנים מתחרים עם הבלאנקוס על דויד לואיז מצ'לסי

(גודל טקסט)

אנדרס אינייסטה התראיין היום (שלישי) ל"ספורט" לקראת הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד בשבת (14:00). למרות שבדרך ככל הוא נמנע מהצהרות לוחמניות, הקשר הוותיק נשמע נחוש לפני המשחק מול היריבה הגדולה.

ההכנות לקלאסיקו: "אנחנו רוצים להציג משחק ענק. ניצחון פירושו צעד גדול קדימה העונה. ננסה ליישם את זה על כר הדשא".


הפרויקט החדש של ארנסטו ואלוורדה
: "אנחנו מראים משחק סולידי, אמין, באופן כללי הולך לנו טוב ויש דברים שצריך תמיד לשפר".

ההפסד בסופרקאפ הספרדי לריאל: "התרגלנו בשנים האחרונות לפתוח את העונה תמיד עם ניצחונות. ההפסד לריאל העמיד אותנו בפרופורציה הנכונה. אנחנו עכשיו רוצים להיות הדומיננטיים במשחק מולם. הקבוצה שלנו שונה מאוד מזו שהייתה באוגוסט. לא כל אחד היה יכול להתרגל לשינוי מאמן (ואלוורדה) והליכת כוכב (ניימאר)".

אנדרס אינייסטה. נשמע לוחמני (gettyimages)
אנדרס אינייסטה. נשמע לוחמני (gettyimages)

איך מנצחים בברנבאו: "חייבים להיות דומיננטיים, לשלוט במשחק ולהיות אפקטיביים כשיש לנו הזדמנות. ריאל תמיד מוציאה מאיתנו את המקסימום. אנחנו רוצים לתת להם מכה כזו שהם יישארו המומים וגרוגיים עד סוף העונה. אסור לנו לבוא למשחק ולהסתפק מראש בתיקו, למרות שאז הפער יישאר על 11 נקודות".

בעניין אחר, הקטלאנים נכנסו למרוץ אחרי שירותיו של דויד לואיז מצ'לסי. הברזילאי הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לריאל מדריד וליובנטוס, אבל רוברטו פרננדס חושק בשחקן ומנסה להוריד את שכרו הגבוה. מוליכת הליגה הספרדית מחפשת מחליף לחאבייר מסצ'ראנו שסיכם את תנאיו בחביי הסינית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי