רונאלדו לא התאמן עם הקבוצה. יהיה כשיר לקלאסיקו?

כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות
כריסטיאנו רונאלדו וגביע העולם לקבוצות | AFP

ריאל מדריד הודיעה שהכוכב הפורטוגלי ומודריץ' התאמנו לבד, ומתאוששים מגביע העולם, במטרה להיות כשירים לברצלונה בשבת. ראמוס: "מעולם לא היינו זקוקים כך לניצחון". זידאן ביקש לתת לרונאלדו חוזה לכל החיים

(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו יהיה כשיר לקרב הענקיות של ריאל מדריד מול ברצלונה בשבת? לפי הודעה שהוציא היום המועדון מבירת ספרד, הכוכב הפורטוגלי ולוקה מודריץ' התאמנו בנפרד משאר השחקנים. כזכור, אחרי גמר גביע העולם למועדונים באבו דאבי, הודה מספר 7 שהוא סובל מכאב ברגלו בעקבות עבירה קשה של קפטן הקבוצה הברזילאית ג'רומל במהלך המשחק. "הרגשתי כאב, אבל המשכתי לשחק. בשבת אהיה כשיר בוודאות".

מי שיהיה כשיר למשחק הוא החלוץ קארים בנזמה שחזר להתאמן עם שאר השחקנים. גם גארת' בייל יוכל לשחק, אך לא צפוי לפתוח בהרכב של זינדין זידאן בסנטיאגו ברנבאו. הקבוצה מתרגשת לקראת הקלאסיקו והתחושה היא שהקרב נגד ברצלונה הוא ההזדמנות האחרונה לחזור למירוץ על התואר. למרות שנותרה חצי עונה, הפרש 11 הנקודות נראה גדול מדי וברצלונה לא נכנסה בינתיים למשבר.

קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, אמר לקראת המשחק: "עכשיו יותר מתמיד אנחנו זקוקים לניצחון בקלאסיקו. בספרד כבר הגדירו את המשחק כ-"קלאסיקו של חג המולד". במקרה של הפסד, בארסה תברח ל-14 נקודות וזה עלול להיות סוף הסיפור.

ראמוס הוסיף: "אין מילים לתאר את הקלאסיקו וזה הולך להיות משחק ענק. הניצחון שלנו בגביע העולם למועדונים החזיר קצת ביטחון לסגל של הקבוצה. ברור לנו שכל העיניים בעולם יהיו על המשחק הזה. אנחנו מחויבים לנצח בגלל המצב שאנחנו נמצאים בו. עבדנו קשה מאוד השבוע ונקווה שניקח את שלוש הנקודות שיקרבו אותנו לברצלונה".

ראמוס והחברים
ראמוס והחברים. דריכות (AFP)

אחת ההתלבטויות הבודדות שיש עדיין לזינדין זידאן בכל הקושר להרכב היא הכללתו של גארת' בייל בהרכב הפותח וחזרה ל-BBC, או לשחק עם איסקו ולפתוח עם הוולשי על הספסל. אתמול בייל התאמן כרגיל אימון מלא ובשבת ימלאו 245 יום מאז BBC שיחקו ביחד, כלומר בערך שמונה חודשים. שלושת השחקנים – כריסטיאנו רונאלדו, בייל וקארים בנזמה מצויים בכושר טוב פיזית. למרות הביקורת נגד בנזמה הוא כבש במשחקי הקלאסיקו עד כה תשעה שערים ובישל עוד שישה. לפי הדיווחים, זידאן חושש מריגול וקיים אימון בדלתיים סגורות.

בתוך כך, בספרד דווח שפלורנטינו פרס הבטיח לכריסטיאנו רונאלדו שלא יחשוש ובסוף העונה הוא יישב איתו על שדרוג השכר שלו. ב-"מארקה" פורסם לפני ימים אחדים שאת כריסטיאנו רונאלדו כרגע מעניין רק הכסף בגלל שלמרות התארים שעזר להביא לקבוצה, הוא נדחק מרשימת המרוויחים הגדולים בעולם ומדורג שביעי כרגע. לפי העיתון, רונאלדו אמר זאת לפרס בטקס "כדור הזהב" האחרון. זינדין זידאן ביקש מפרס להחתים את רונאלדו על חוזה לכל החיים.

טבעי שגם הסטטיסטיקות הן צד חזק בקלאסיקו. לפי "מארקה" ריאל מדריד מובילה ביתרון של ניצחון אחד במשחקים של 2017 בכל המסגרות על ברצלונה. ריאל השיגה 44 ניצחונות וברצלונה 43. אם הבלאוגרנה ינצחו את הבלאנקוס הם יסיימו את 2017 בשוויון 44:44 בניצחונות בעוד בתארים מובילה ריאל מדריד 1:5. הקבוצה של זיזו שיחקה שלושה משחקים יותר מברצלונה. באשר לכיבוש שערים לבארסה מאזן טוב יותר של 50:157 לעומת 65:156 לריאל מדריד שסופגת יחסית הרבה יותר.

רונאלדו
רונאלדו. רוצה להשתדרג (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי