מסי שבר שיא היסטורי, סוארס: הוא השחקן הכי טוב בעולם

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyiamges

כוכב ברצלונה כבש והצטיין ב-0:3 הקליל על ריאל בברנבאו והוסיף מספר שיאים לרשימה המפוארת שלו. חברו לחוד: "הוכיח שהוא מעל כולם". הפרעוש: "נהדר לסיים את השנה כך". וראן: "לא נוותר". התגובות והמספרים כאן

(גודל טקסט)
הקלאסיקו הראשון בעונה חתום על שמה של ברצלונה, שהביסה את ריאל מדריד 0:3 בסנטיאגו ברנבאו. הבלאוגרנה הפגינו דומיננטיות מוחלטת במגרשם הביתי של הבלאנקוס, ומעל כולם כמובן כיכב לאו מסי.


הסופרסטאר הארגנטינאי הבקיע את השער השני בקלאסיקו בפנדל, השיג את שערו ה-526 במדי ברצלונה והפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה שערים בקבוצה אחת, ובכך עקף את גרד מולר ששיחק במדי באיירן מינכן בשנות ה-70. 



כמו כן, השער של מסי היה ה-17 שלו בליגה נגד היריבה המושבעת ממדריד ו-25 בסך הכל במשחקי הקלאסיקו, ובכך הוא הפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה שערים נגד ריאל מדריד בליגה.



 

Vamooooooos !! Força Barçaaa !! Bon nadal a tothom!!!!

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on



הפרעוש בישל את השער השלישי של בארסה לוידאל בתוספת הזמן, זהו היה הבישול ה-200 של מסי במדי הבלאוגרנה. הארגנטינאי היה מעורב בסך הכל ב-39 שערים נגד הבלאנקוס ובישל 14 שערים. 


מסי גם השיג את שערו ה-15 בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו, ועקף את אלפרדו די סטפאנו (13 שערים) וראול (12). בנוסף, הניצחון של בארסה על ריאל היה ניצחונו ה-17 של מסי במשחקי הקלאסיקו והוא במרחק של 4 ניצחונות מפאקו גנטו, שנמצא בראש עם 21 ניצחונות.


Messi has been directly involved in 39 goals during his 37 official appearances against @realmadrid:

25 goals
14 assists#ElClasicopic.twitter.com/dNKXTYH299

— MESSISTATS (@MessiStats_) December 23, 2017


מסי הוא השחקן הראשון בליגה הספרדית שכבש מעל 15 שערים בעשר עונות רצופות ב"לה ליגה". הארגנטינאי גם יצר 9 ניסיונות הבקעה נגד ריאל מדריד, יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית העונה.


גם לואיס סוארס נהנה לשחק מול ריאל מדריד. האורוגוואי פתח את מסכת השערים בברנבאו וזה היה שערו החמישי מול הבלאנקוס, ובכך הפך לשחקן שהבקיע הכי הרבה שערים מאז הופעת הבכורה מול החבורה של זינדין זידאן.


סוארס מצטרף לחגיגות של מסי (AFP)
סוארס מצטרף לחגיגות של מסי (AFP)


ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר הניצחון הגדול: "אני מאוד שמח, זה משחק מאוד מיוחד. צריך לשמוח מהיום הזה. ריאל לחצה עלינו במרכז המגרש והכריחה אותנו לשחק על כדורים ארוכים. במחצית השנייה הצלחנו להתמודד עם המשחק שלהם ושלחנו יותר שחקנים קדימה, כי יש לנו שחקנים איכותיים שיכולים להתמודד עם זה".


אנדרס אינייסטה הוסיף: "ניצלנו את הרגעים שהיינו יותר בטוחים בעצמנו בחצי השני. 0:3 מהווה עבורנו צעד נוסף עבור הזכייה באליפות, אך אני לא שולל את חזרתה של ריאל מדריד. יש עוד הרבה נקודות בקופה".


לואיס סוארס אמר: "זה תמיד כיף להבקיע במשחקים ברמה הזו, אני מאוד שמח. אני בעיקר מרוצה כי הקבוצה עומדת בדיוק כפי שאנחנו מתכננים. מסי שוב הוכיח שהוא השחקן הכי טוב בעולם".


ג'ורדי אלבה. מאוהב בוואלוורדה (AFP)
ג'ורדי אלבה. מאוהב בוואלוורדה (AFP)


סרג'י רוברטו עקץ בסיום: "אני תמיד מרגיש בנוח בברנבאו, האצטדיון תמיד מזכיר לי רגעים גדולים. באופן כללי שיחקנו יותר הגנתי היום, אך עם יתרון של שחקן היינו רגועים. לואיס חלוץ אדיר, וכשמסרתי לו את הכדור ידעתי שהוא לא יכול להחטיא".


פאוליניו הנרגש אמר: "זה הקלאסיקו הראשון שלי. חבריי לקבוצה עזרו לי להתכונן למשחק, אין לי מילים לתאר את ההרגשה לאחר הניצחון".


ג'ורדי אלבה היה מרוצה לאחר הניצחון: "לנצח את היריבה המושבעת במגרשה הביתי מביא גאווה גדולה. אנחנו עושים את הדברים באופן הכי טוב שאפשר. הגעתו של ואלוורדה שיפרה אותנו מאוד, במיוחד בפן ההגנתי. שלטנו באופן בלעדי בחצי השני".


מנגד, רפאל וראן היה כמובן מאוכזב: "זה תמיד מרגיז להפסיד, יש לנו לא מעט דברים שעלינו לשפר. 2018 תהיה יותר קשה עבורנו, אבל לעולם לא ניכנע ונילחם עד הסוף".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי