רונאלדו: "אשמח לעשות סרטים בעתיד, ולהיות איש עסקים". בנזמה ייעדר כ-3 שבועות

כריסטיאנו רונאלדו עם אלסנדרו דל פיירו
כריסטיאנו רונאלדו עם אלסנדרו דל פיירו | האתר הרשמי

הפורטוגלי בתואר כדורגלן השנה של "גלוב סוקר", ובראיון לדל פיירו התייחס לעתידו: "יודע שיהיו לי חיים טובים אחרי הפרישה, בגלל שאנסה דברים חדשים". החלוץ סובל מפציעה בירך

(גודל טקסט)
רגע לפני ש-2017 מסתיימת, כריסטיאנו רונאלדו הוסיף עוד תואר לארון התארים שלו כשזה בתואר שחקן השנה של "גלוב סוקר", ולכבוד המאורע כוכב העבר האיטלקי, אלסנדרו דל פיירו, ערך ראיון עם הפורטוגלי ב"סקיי איטליה".


ההתעניינות מיובנטוס בעבר: "הרבה מועדונים התעניינו בי, אבל איש המפתח תמיד היה הסוכן שלי ז'ורז'ה מנדס שהראה לי את הדרך הנכונה. אני זוכר שדיבר על יובנטוס וזה שימח אותי כי זה מועדון יוצא מן הכלל, אבל גם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד שהציעה לי תנאים טובים יותר ומאז שהייתי קטן חלמתי לשחק בפרמייר-ליג. יונייטד הציעה לי הזדמנות תודות לסר אלכס פרגוסון יותר מכולם וז'ורז'ה שעזר לי להגיע לשם".



עתידו והחיים אחרי הפרישה: "כרגע אני מרוכז במגרש, ואני יודע שיגיע הרגע בו אצטרך לעזוב אותו, אבל עד אז רוצה להנות מכל רגע. זה טוב, טוב מאוד. אני יודע שכשאפרוש יהיו לי חיים טובים. אני לא אומר את זה בגלל שיהיה לי הרבה כסף, אלא בגלל שאני אנסה דברים חדשים חדשים. למשל, אני רוצה לנסות לעשות סרטים. יש לי גם את העסקים שלי: המלונות, מכוני הכושר והמותג שלי בנייקי. אני רוצה ללמוד להיות איש עסקים. התחלתי לתכנן את העתיד כבר מזמן. יש לי קבוצה טובה, הרבה אנשים שעובדים בעסק שלי ועוזרים לי בפרוייקטים מעניינים. כשאני משחק כדורגל הכל תלוי בי, מחוץ לכדורגל זה תלוי גפ באנשים האלה שעובדים עבורי".



רונאלדו עם דל פיירו. לא שבע מתארים (גלוב סוקר)


המוטיבציה לכל התארים: "מוטיבציה היא המפתח להכל וכשיש אותה הכל קל יותר. גם אתה יודע את זה כי היית שחקן, ובענף הזה צריך לעבוד המון. על האמביציה, התשוקה… צריך לצרף הרבה מרכיבים. יש לי עדיין הרבה תשוקה לכדורגל, אני אוהב לנצח ומרגיש שכל שנה אני יכול להשיג עוד משהו. אנשים מדברים על הגיל שלי, אבל אני לא מסכים: הרבה שחקנים צעירים יותר סובלים מפציעות כי הם לא שומרים על הגוף שלהם מספיק. אני בן 32, כמעט 33 ואני יודע שאני לא ילד, אבל מרגיש שיש לי כוח ומוטיבציה וזה מה שעושה את ההבדל".


לסיום הודה דל פיירו על הראיון לכוכב ריאל מדריד שענה: "תודה גם לך. הייתי שמח לשחק לצדך, אני בטוח שהיינו עושים הרבה דברים יפים ביחד". האיטלקי הגיב: "זה בטוח!".


בתוך כך, ב"מארקה" מדווחים שהתוצאות הרעות עשו את שלהן, וריאל מדריד עשויה להתחזק בחודש הבא. מלבד ההחתמה הצפויה של קפה מאתלטיק בילבאו שהגיעה בעקבות היכולת הרעה שגילה קיקו קסיאה בין הקורות, לראשי אלופת ספרד ברור שחיזוק בעמדת החלוץ ואולי אף הבלם הוא דבר הכרחי. הבלאנקוס לא מתכוננים להיכנע לטירוף שהכניסו קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן לשוק ההעברות, כשאחת הדוגמאות היא הוויתור על קיליאן אמבפה בקיץ האחרון.




זידאן. למרות הכל, לא רוצה רכש (Gettyimages)


עם זאת, בשוק בו וירג'יל ואן דייק עלה 85 מיליון יורו, למועדון ברור שכדי להביא שחקן ברמה הנדרשת יצטרכו להוציא לא מעט כסף, אותו יש לריאל מדריד שהכניסה קרוב ל-200 מיליון יורו ב-2017, כששמו של מאורו איקרדי שיוכל לשחק בליגת האלופות עלה והוא צפוי לעלות לפחות 120 מיליון יורו. עם זאת, למרות שלראשי המועדון ברור שרכש הוא דבר מתבקש, המאמן זינדין זידאן עדיין מאמין בסגל שלו, דבר שמעכב את עניין החתמת השחקנים.


בעניין אחר, קארים בנזמה ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים בעקבות הפציעה בירך בקלאסיקו. הצרפתי עבר בדיקת MRI שאיששה את החששות ויחמיץ את משחקי הליגה מול סלטה ויגו ו-ויאריאל ושני משחקי הגביע מול נומנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי