המשבר בעיצומו: "רונאלדו רב עם פרס ובוחן דירות באנגליה"

רונאלדו
רונאלדו | Getty

לפי דיווחים בספרד, הכוכב לא מרוצה משכרו ומהעובדה שריאל מדריד מעוניינת בניימאר, והוא כבר עשה צעדים קונקרטיים על מנת לקדם חזרה לאנגליה. הבעלים יציע 100 מליון יורו עבור דה בריינה ודלה עלי

(גודל טקסט)

הידיעה היחידה שיכולה אולי להעלות חיוך על פניהם של אוהדי מנצ'סטר יונייטד בימים אלו היא שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לחזור לקבוצה. זה נשמע אולי כמו עוד ספקולציה, אבל לפי כמה כלי תקשורת באנגליה רונאלדו רב עם נשיא ריאל מדריד פלורטינו פרס וביקש ממנו להוריד את גובה סעיף השחרור שלו ממיליארד יורו ל-100 מיליון יורו בלבד.

לפי מקור שמצוטט ב-"מירור" ו-"איבנינג סטנדרד ניוז", רונאלדו רוצה לשלוח את בנו בן השבע רונאלדו ג'וניור לבית ספר פרטי באנגליה ובדק גם לגבי מגורים אפשריים. לפי הידיעה, רונאלדו לא מרוצה מכך שהשכר שלו לשבוע הוא 850 אלף ליש"ט בעוד שהוא דרש שהשכר שלו יושווה לזה של ליאו מסי, שמרוויח בחוזה החדש מיליון ליש"ט לשבוע.

לפי הדיווח, רונאלדו גם כועס על כך שריאל מדריד מנסה להביא את ניימאר בקיץ הקרוב ולהפוך אותו לשחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה. פרס כבר ביקש מרונאלדו לחכות עד לקיץ 2018 כדי לדון בנושא השכר שלו, אבל זה לא מקובל על הפורטוגלי. לפי העיתון, אחת האפשרויות של ריאל מדריד היא להציע את רונאלדו לפ.ס.ז' כחלק מעסקת ניימאר, אבל ספק אם הצרפתים יסכימו בגלל גילו (32). רונאלדו טען: "אני יודע לשמור על הגוף שלי והעובדה שאני בן 32 לא אומרת כלום. אני שומע כל הזמן על שחקנים צעירים שנפצעים בגלל שהם לא יודעים לטפל בגופם".

רונאלדו
רונאלדו. נפרדנו כך? (AFP)

בתוך כך נטען בספרד שרונאלדו דורש מפלורנטינו פרס להחזיר את חאמס רודריגס ולרכוש בלם וחלוץ כבר בחלון ההעברות הנוכחי. הקולומביאני שהושאל לבאיירן מינכן ממעט לשחק, אך פרס מתכוון להציע 100 מיליון יורו כדי לרכוש שני כוכבים לריאל מדריד ומדובר על קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי ודלה עלי מטוטנהאם. מדובר על הצעה שתהיה בקיץ הקרוב. קארים בנזמה ייעדר בין שבועיים-שלושה בגלל פציעה. השחקן חזר מהחופשה פצוע בצורה מסתורית ברגלו הימנית ולא התאמן. הוא לא נפצע במשחק האחרון בקלאסיקו נגד ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי