עושים שוק: וייטו הושאל לוולנסיה, יונייטד חושבת על העתיד

לוסיאנו וייטו
לוסיאנו וייטו | אתר רשמי

החלוץ עזב את אתלטיקו מדריד לטובת העטלפים, השדים האדומים צפויים להאריך את חוזיהם של מאטה, הררה, בלינד ויאנג. המאבק על רונאלדו מחריף, מינה במרחק חתימה מברצלונה. חיזוק לשאלקה וארסנל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נכנס ליומו הרביעי וספורט1 מביאים לכם את כל החדשות, העדכונים, הדיווחים וההחתמות הרשמיות.


רשמי
* המגן ג'יימס טרקובסקי חתם לשלוש שנים נוספות בברנלי.


BREAKING: @Tarky19 signs new long-term deal at Burnley. Full story to follow. pic.twitter.com/7jLNF4B5Lw

— Burnley FC (@BurnleyOfficial) January 4, 2018

* ההתאחדות הבוסנית הודיעה על מינויו של רוברט פרוסינצ'קי למאמן הנבחרת. קשר העבר הגרמני בן ה-48 ששיחק בעבר גם בריאל מדריד וברצלונה, אימן לאחרונה את נבחרת אזרבייג'ן. 


* שאלקה אישרה כי מרקו פיאצה הושאל מיובנטוס עד לסיום העונה. 


* החלוץ האורגוואי הוותיק דייגו פורלאן חתם בקבוצת קיצ'י מהונג קונג עד סוף העונה. הוא שיחק לאחרונה בהודו במומבי סיטי ויופיע עם הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות באסיה.


* טורינו מצאה מאמן חדש. וולטר מצארי חתם במקום סנישה מיכאליוביץ', שפוטר מוקדם יותר. המאמן האיטלקי חתם עד 2020.


* חיזוק גם לארסנל. התותחנים שאלו את קונסטיניוס מברפאנוס עד לסיום העונה. הבלם הגיע מפאס ג'נינה.  


 

HK Fans, are you ready? #wearekitchee #WelcomeForlan #diegoforlan

A post shared by 傑志足球隊官方Instagram帳戶 (@kitcheeofficial) on



* ארסן ונגר אישר שארסנל סיכמה את רכישתו של הבלם היווני בן ה-20 קונסטנטינוס מברופנוס מפאס יאנינה היוונית ב-1.8 מיליון ליש"ט. התותחנים מתכוונים להשאיל את שחקנה של נבחרת יוון עד גיל 20 עד לקיץ 2019.


* סינישה מיכאלוביץ' פוטר מאימון טורינו מיד לאחר ההפסד ליובנטוס ברבע גמר הגביע האיטלקי (2:0). טורינו מדורגת במקום העשירי בסרייה א' ולפי הדיווחים המועמד המוביל הוא וולטר מצארי.


* חיזוק משמעותי לוולנסיה. העטלפים שאלו את לוסיאנו וייטו מאתלטיקו מדריד עד לסיום העונה עם אופציית רכישה בקיץ הקרוב.


שמועות
* לפי "ל'אקיפ" ו"מארקה", זינדין זידאן ערך אסיפה עם פלורנטינו פרס וחוסה אנחל סאנצ'ס לאחר התבוסה 3:0 של ריאל מדריד לברצלונה. השלושה הגיעו למסקנה שהקבוצה תצטרך להתחזק בחלוץ בחלוץ ההעברות הנוכחי, כשפציעתו של קארים בנזמה רק תרמה להחלטה. השמעות שעלו הם מאורו איקרדי ואלכסיס סאנצ'ס שיוכלו לשחק בליגת האלופות, כשגם טימו ורנר והארי קיין הוזכרו, אך פחות סביר שלייפציג וליברפול ישחררו אותם בינואר, כשבנוסף נלקח בחשבון עניין ההסתגלות בקבוצה במהלך העונה.


* דיווח בממלכה: מנצ'סטר יונייטד מימשה את האופציה על אשלי יאנג, אנדר הררה, דיילי בלינד וחואן מאטה. הארבעה יחתמו לעוד עונה, ויישאר בסגל של השדים האדומים. במועדון עדיין לא הודיעו על המהלך בצורה רשמית. 



איקרדי. בדרך לבירת ספרד? (Gettyimages)


* דיווח נוסף שמקרב את איקרדי לריאל מדריד מגיע מ"סקיי איטליה", לפיו אינטר רצתה להאריך את חוזהו של השחקן, שחתם רק בקיץ שעבר על הארכת חוזה עד 2021, כדי להגדיל את סכום השחרור שלו מ-110 מיליון יורו ל-200 מיליון ואף הבטיחה לו הגדלת שכרו. למרות זאת בקבוצה החליטו לא לעשות זאת כרגע בגלל דרישות שונות של השחקן שמעצבנות אותם. הסוכנת שלו היא אישתו וונדה נארה וכעת ריאל מדריד עשויה לנצל את ההזדמנות ולנסות להחתים אותו. פלורנטינו פרס רוצה אותו, אך זינדין זידאן לא מתלהב.


* התוכנית "אל צ'ירינגיטו" בספרד טוענת ששנה הבאה כריסטיאנו רונאלדו לא ישחק בריאל מדריד, ויש לו שלוש הצעות מקבוצות אחרות לעבור אליהן בקיץ הקרוב. לטענת התכנית אף אחת מהקבוצות לא יצרה קשר ישיר עם הבלאנקוס, אבל לפי מידע שהגיע לאנשי התכנית לפחות אחת מהקבוצות תפנה בימים הקרובים לריאל מדריד. רונאלדו עדיין רוצה להישאר בבירת ספרד, אבל דורש להאריך את חוזהו, ולהגדיל את משכורתו ולהשוות אותה לזו של ליאו מסי. לפי התכנית אם פלורנטינו פרס לא יתחיל בשיחות עם CR7, הוא יחל במשא ומתן עם אחת משלוש הקבוצות. לפי "דיילי סטאר" מדובר בצ'לסי, פאריס סן ז'רמן ולוס אנג'לס גאלקסי.


כריסטיאנו רונאלדו. אומר שלום לריאל? (gettyimages)
כריסטיאנו רונאלדו. אומר שלום לריאל? (gettyimages)


רשת "יאהו ספורט" ציטטה מקורות בצרפת שמסרו לה כי תומא לאמר ממונאקו, שמבוקש בלבירפול לפי דיווחים ב"מירור", החליט כבר שהוא מוכן לעבור לקבוצה כעת. הוא השאיר את המו"מ לשתי הקבוצות. בתוך כך פרסם האתר "דון באלון" שאלכסיס סאנצ'ס גם נמצא על הכוונת של ליברפול וכל זה אם פליפיה קוטיניו יעזוב כעת.


* "אס" מדווח ששוער אתלטיק בילבאו קפה כבר חתם בריאל מדריד לשש שנים וכעת הבאסקים מחכים ל-20 מיליון שהבלאנקוס יעבירו תמורתו. בנוסף, אלופת אירופה מאיצה את המגעים להעברתו של חלוץ פלמנגו ויניסיוס ג'וניור כבר בקיץ הקרוב.


* דיווח בספרד גורס: אוסקר גרסיה סיכם את תנאיו באולימפיאקוס. כזכור, המאמן עזב את סנט אטיין במהלך העונה, ומאז טענו באולימפיאקוס כי הם אינם מנהלים מגעים עם האקס של מכבי תל אביב. על פי הדיווח, בין הצדדים התקיימה פריצת דרך.


* המנהל המקצועי של פלמייארס אישר כי ברצלונה הגישה הצעה עבור יירי מינה. על פי הדיווחים בקולומביה, הבלם עשוי להיות מוצג בקאמפ נואו בשבוע הבא. המוליכה הספרדית צפויה לשלם עבור מינה 12 מיליון יורו, כשחלק מהסכום במשתנים. 
קפה. כבר סגור בריאל (gettyimages)
קפה. כבר סגור בריאל (gettyimages)


* למרות השמועות על מעבר אפשרי לישראל ועל ההתעניינות של אנטוורפן, ליאור רפאלוב נכלל ברשימת 25 השחקנים שייצאו למחנה האימונים של קלאב ברוז' בהמשך החודש.  


* אקס מכבי ת"א ניקולה מיטרוביץ' דחה את השמועות על מגעים עם קרקירה מתחתית הליגה היוונית וסיפר לתקשורת בסרביה כי הוא נמצא בפולין ומנהל משא ומתן עם קבוצה מקומית.


‎* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שליברפול תנסה לצרף את שוער רומא אליסון. במקביל בספרד מדווחים כי המייטירדס ינסו לצרף את דני סבאיוס מריאל מדריד, במידה וקוטיניו יעבור לברצלונה.


ליאור רפאלוב. יוצא עם קלאב ברוז' לספרד (האתר הרשמי)
ליאור רפאלוב. יוצא עם קלאב ברוז' לספרד (האתר הרשמי)


* מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו טוען שאם הארי קיין יבקש לעבור לריאל מדריד, הקבוצה תדון בבקשה. במקביל פורסם ב"דיילי מייל" שהתרנגולים יציעו לקיין שכר של 200 אלף ליש"ט לשבוע לעומת 110 אלף ליש"ט כיום ויהפכו אותו למשתכר האנגלי הבכיר.


* סביליה ומאמנה החדשה וינצ'נזו מונטלה הצטרפו למרדף אחרי ג'רארד דאולופאו מברצלונה.


* ז'וזה מוריניו מבקש מהנהלת מנצ'סטר יונייטד לנצל את היחסים הרעועים בין דני רוז לראשי טוטנהאם והמאמן מאוריסיו פוצ'טינו כדי לרכוש אותו ב-50 מיליון ליש"ט. התרנגולים רוצים במקומו את ריאן ססניון בן ה-17 מפולהאם, ולפי ההערכות באנגליה שתי העסקאות יתבצעו בקיץ.


דני רוז. מוריניו רוצה (gettyimages)
דני רוז. מוריניו רוצה (gettyimages)


* פפ גווארדיולה דורש מהנהלת מנצ'סטר סיטי להשקיע 50 מיליון ליש"ט ברכש בינואר ובראש הרשימה נמצא כמובן אלכסיס סאנצ'ס.


* אברטון מקווה לסגור היום את החתמת ג'נק טוסון מבשיקטאש לאחר שהטורקים רוצים 25 מיליון ליש"ט והטופיס הציעו (21+4).


* העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו טוען כי אנטוניו קונטה מועמד להחליף את מאמן פאריס סן ז'רמן אונאי אמרי בעונה הבאה. לפי הדיווח קונטה לא מרוצה ממדיניות הרכש של צ'לסי ומחפש קבוצה אחרת.


* אינטר רוצה את חואן מאטה שמסיים בקיץ את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, שמחזיקה באופציה לעונה נוספת.


חואן מאטה. יעבור לאיטליה? (AFP)
חואן מאטה. יעבור לאיטליה? (AFP)


* לפי דיווחים באנגליה, ארסנל רוצה את פייר אמריק אובמיאנג כמחליפו של אלכסיס סאנצ'ס שעשוי לעבור למנצ'סטר סיטי. החלוץ מגאבון האריך את חוזהו לאחרונה בבורוסיה דורטמונד עד 2021, אבל ההערכות הן שיעזוב.


* דורמונד מנסה להחזיר את הנריק מחיטריאן ממנצ'סטר יונייטד. הקשר הארמני, שהגיע לאולד טראפורד בקיץ הקודם, איבד לאחרונה את מקומו בהרכב של השדים האדומים ולפי הדיווחים מוריניו מעוניין למכור אותו. 



* למרות הניסיונות של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי רוצות לצרפו, ווסט ברומיץ' רוצה להאריך את חוזהו של ג'וני אוונס בן ה-30 ומציעה לו 100 אלף ליש"ט לשבוע.


* רומא רוצה את גז'גוז' כריחוביאק המושאל מפאריס סן ז'רמן לברומיץ'. המנהל המקצועי של הג'אלורוסי מונ'צי הביא אותו בזמנו לסביליה.
 
 

DEAL DONE: Valencia have reached an agreement Atlético Madrid for Luciano Vietto on loan with an option to buy this summer. (Source: @valenciacf) pic.twitter.com/5KNUOZKTkH

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 4 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי