צפו בתקציר: דמבלה חזר, 1:1 לברצלונה אצל סלטה ויגו

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

מוליכת הליגה השיגה מקדמה משמעותית לעבר רבע גמר גביע המלך הספרדי. גומס בישל באומנות לארנאיס (15), סיסטו (31) איזן עם פגז לחיבורים מזווית קשה. הצרפתי חזר אחרי פציעה קשה ונכנס בדקה ה-72

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

במשחק שפתח עבורה את שנת 2018, ברצלונה השיגה הערב (חמישי) מקדמה משמעותית לעבר רבע גמר גביע המלך הספרדי. המוליכה סיימה ב-1:1 אצל סלטה ויגו, ששודר בספורט1, במפגש הראשון של שמינית הגמר. מדובר במקדמה נאה עבור הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה לקראת הגומלין שיתקיים בחמישי הבא (22:30, שידור ישיר בספורט1).


ברצלונה הסתדרה ללא ג'ורדי אלבה, אנדרס אינייסטה, לואיס סוארס וליאו מסי, שקיבלו מנוחה. מי שהצדיקו את הקרדיט מצד ואלוורדה היו אנדראה גומס וחוסה ארנאיס. הפורטוגלי סידר לחלוץ יתרון בדקה ה-15, שהפך לשער הראשון של הקטלונים בשנה האזרחית החדשה. 



המארחת הצליחה לחזור למשחק אחרי 16 דקות כשפיונטה סיסטו הכניע את יספר סילסן עם פגז לחיבורים מזווית קשה. הקצב הנהדר נרגע במהלך המחצית השנייה, כאשר בדקה ה-72 בברצלונה חזרו לחייך כשעוסמאן דמבלה נכנס כמחליף. הצרפתי שב אחרי פציעה ארוכה, וקיבל דקות לראשונה מאז ספטמבר האחרון, אז הוא נפצע מול חטאפה. אחרי המפגש הקודם ביניהן בליגה, כאשר גם אותו ברצלונה לא הצליחה לנצח, היא שוב מסתפקת בתיקו מול התכולים. ברצלונה עם יתרון לקראת הגומלין, סלטה תחלום על סנסציה בקאמפ נואו. במשחק נוסף, לגאנס השיגה 0:1 על ויאריאל משער של נורדין אמרבאט בדקה ה-49. 



שער נהדר. אראניס (AFP) 


מהלך המשחק
דקה 15, ברצלונה עלתה ל-0:1: יתרון למוליכה בבלייאדוס. גומס חדר לרחבה ועבר את המגן שלו בקלילות. הקשר לא התבלבל ומצא את ארנאיס, שירה בנגיעה לפינה. שער חשוב של ברצלונה לקראת הגומלין! 


דקה 31, סלטה ויגו איזנה ל-1:1: איזו קאמבק של המארחת. סיסטו ניצל תרדמת בהגנה של ברצלונה ומזווית קשה הכניע את סילסן. 



הקאמבק הושלם. דמבלה (AFP)
 



שער ענק. סיסטו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי