צפו בתקציר: 0:3 לריאל מדריד על נומנסיה, גארת' בייל כבש

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | AFP

אלופת אירופה השיגה מקדמה משמעותית לעבר השלב הבא מול המדורגת חמישית בליגת המשנה. הוולשי פתח בפנדל בדקה ה-35, איסקו הכפיל עם פנדל משלו ומיוראל חתם עם נגיחה מושלמת. דיאמנקה הורחק

(גודל טקסט)

לראשונה מאז התבוסה בקאלסיקו מול ברצלונה, ריאל מדריד חזרה לחייך הערב (חמישי) עם 0:3 על נומנסיה, במסגרת המשחק הראשון בשמינית גמר גביע המלך, שהועבר בשידור ישיר בספורט1. דווקא אחרי המעידה של ברצלונה מול סלטה ויגו, הבלאנקוס הוכיחו עומק עם ניצחון מרשים ללא מרבית הכוכבים הגדולים. 


אלופת אירופה, ללא כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס, הצליחה להשיג מקדמה משמעותית מול המדורגת חמישית בליגת המשנה. זינדין זידאן העניק הזדמנות לצעירים רבים כמו בורחה מיוראל, תאו הרננדס ומרקוס יורנטה אבל למזלו דווקא גארת' בייל היה יעיל. 



הוולשי, שפתח אחרי תקופה ארוכה, ניצל הכשלה על לוקאס ואסקס ברחבה וכבש בדקה ה-35. ריאל לא הרשימה, ובמקום לכתוש את המארחת, העדיפה להניע את הכדור בסבלנות. ההרחקה של פאפה דיאמנקה בדקה ה-60 הובילה לשינוי ובדקה ה-88, איסקו המחליף הכפיל עם פנדל משלו ובורחל מיוראל הוסיף עם נגיחה מושלמת בתוספת הזמן. ריאל עם יתרון יעיל לקראת הגומלין, בשבוע הבא. במשחק נוסף, לבאנטה רשמה 1:2 על אספניול. חוסה לואיס מוראלס (38, בפנדל) ואיבן לופס (74) כבשו עבור הצפרדעים, ג'רארד מורנו (28) השאיר סיכוי לקראת הגומלין. 


ניצחון קליל. זידאן (AFP) 


מהלך המשחק
המשחק יצא לדרך, האם ריאל תפתח את השנה האזרחית החדשה עם חיוך?


דקה 35, ריאל מדריד עלתה ל-0:1: אחרי הכשלה ברחבה על לוקאס ואסקס, גארת' בייל דייק מהנקודה הלבנה, נתן לזידאן שער זכות ראשון ב-2018, וסידר לריאל יתרון. 


דקה 60, נומנסיה נותרה בעשרה שחקנים: 
פאפה דיאמנקה הורחק והותיר את המארחת בחיסרון מספרי, האם ריאל תנצל זאת כדי להכריע את המפגש?



היה יעיל ביותר. בייל (AFP) 


דקה 88, ריאל מדריד עלתה ל-0:2:
שוב הכשלה ברחבה, הפעם איסקו לקח אחריות ושיגר את הכדור לחיבורים. ריאל עם צעד וחצי לעבר השלב הבא! 


דקה 91, ריאל מדריד עלתה ל-0:3: זו כבר תבוסה עבור המארחת. בורחה מיוראל נותר חופשי ועם נגיחה מושלמת הוסיף את השם שלו לרשימת הכובשים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי