חאמס: זידאן לא נתן לי לשחק מסיבות לא מקצועיות

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

השחקן המושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן דיבר בגרמניה על המאמן: "לכל אחד יש את הפייבוריטים שלו ואני לא הייתי אצל זידאן, תודה ליו היינקס שהחזיר לי את הביטחון". קפה עבר בדיקות, צפו ב-0:3 על נומנסיה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצחה אתמול (חמישי) בקלות את נומנסיה מהליגה השנייה 0:3 בחוץ, וזינדין זידאן מקווה אחרי המשחק הראשון של 2018 שהמשך השנה תאיר לו פנים. ריאל מדריד שיחקה עם מחליפים, אבל גארת' בייל ודני קרבחאל היו היחידים מההרכב הראשון.

בייל השאיר אף הוא רושם טוב וכבש שער חמישי העונה בכל המסגרות ואולי קצת קשה להאמין, אבל למרות הפציעות שלו הוא השתווה לקארים בנזמה שכבש אף הוא חמישה שערים. הוא כבש לראשונה בגביע כמעט אחרי ארבע שנים. מאז כמעט לא שיחק במפעל.

זינדין זידאן: "זו תוצאה טובה. שמח שגארת' בייל פתח במשחק ושיחק שעה בלי בעיות. מקווה שישחק יותר והכי חשוב המשכיות. בורחה מאיורל שחקן חשוב בקבוצה שיהיו לו בעתיד יותר דקות. מה שחשוב זו עבודה וסבלנות. המטרה שלנו כעת לשחק טוב בשישה חודשים שנותרו. היו לנו בעיות בליגה, אבל נילחם עד הסוף על שלושת התארים". בתוך כך פורסם ב"מארקה" ששוער בילבאו, קפה אריסלבגה, כבר עבר בדיקות רפואיות חשאיות בבית חולים במדריד. הוא מסיים חוזה בקיץ והבלאנקוס ישלמו עליו 20 מיליון יורו. נכון לעכשיו הוא פצוע ולא יכול לשחק גם אם יחתום.

חאמס
חאמס. עוד יחזור להתאמן תחת זידאן? (AFP)

בנושא אחר, חאמס רודריגס שמושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן, פתח את הפה ודיבר על זינדין זידאן בראיון ל"קיקר" הגרמני: "עזבתי בגלל שלכל מאמן יש את השחקנים שהוא מעדיף ואני לא הייתי ברשימת השחקנים שזידאן העדיף. הסיבה שלא שיחקתי קבוע לא הייתה מקצועית, כי בכל פעם ששיחקתי נתתי משחקים טובים וכבשתי ובישלתי. אני מכבד את ההחלטות והעדפות שהיו לזיזו". הקשר ההתקפי הקולומביאני רמז לזידאן שהכל עניין של ביטחון: "אני מודה ליופ היינקס שהחזיר לי את הביטחון והפך אותי לשחקן חשוב בבאיירן". הוא רמז שיישאר מעבר לקיץ 2019: "אני אוהב את האצטדיונים בגרמניה. הם תמיד מלאים. אני מאושר בבאיירן ולא חושב על משהו אחר".

בריאל מדריד מודאגים מיכולות של מרקו אסנסיו שנעלם מהרדאר אחרי שהצטיין במשחקי הסופרקאפ של הבלאנקוס בתחילת העונה. הוא עשה רושם שהוא עומד להיות אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל מאז הוא לא בכושר וגם לא קיבל מספיק הזדמנויות מזידאן. הוא פתח רק מול אפואל ניקוסיה באלופות ובמשחקי גביע. במשחק נגד ברצלונה נכנס רק ל-19 דקות כך שבריאל מדריד מקווים שיחזור לעצמו ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי