צ'אבי תקף: ריאל מדריד לא מנסה לשחק כדורגל יפה

צ'אבי
צ'אבי | Gettyimages

קשר ברצלונה לשעבר ביקר את יכולת היריבה המרה בראיון בספרד: "אם מגן מרחיק כדור ליציע הוא מקבל מחיאות כפיים. מסי לא עושה טריקים, הוא עולה למגרש כדי להרוג. מביך שמשווים אותו לשחקנים אחרים"

(גודל טקסט)

המשבר בו נתונה ריאל מדריד מביא גם לביקורת נגדה והזדמנות לכוכבי ברצלונה בעבר ובהווה לעקוץ את המועדון. אחד מהם הוא צ'אבי שעזב את בארסה ב-2015 והתראיין לעיתון "אל פאיס": "ברצלונה מהווה מבחן אחרון לכל שחקן אם הוא כוכב או לא. זה המועדון הכי תובעני בעולם והכי קשה".

ריאל מדריד וכדורגל יפה: "ריאל מדריד לא מנסה לשחק כדורגל יפה. אם מגן מקבל כדור במצב מסוכן הוא יבעט אותו ליציע ויקבל בסנטיאגו ברנבאו מחיאות כפיים. זו התרבות בריאל מדריד. לעומת זאת אם זה קורה בברצלונה, אתה מתחיל לשמוע את הזעם ביציע. זה נחשב לדבר שלילי מאז ימי יוהאן קרויף".

עידן ז'וזה מוריניו: "אצל מוריניו בעטו את הכדור הישר להתקפה. הוא אמר להם לא לעצור את הכדור ושיחק מהר ואז אנחל די מאריה, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה פרצו קדימה. היום הם עושים אותו דבר עם גארת' בייל. הם פשוט לא רוצים לשחק כדורגל. אצל זינדין זידאן הם תוקפים עם שבעה שחקנים וקאסמירו נשאר מאחור, אבל המהירות היא החלק היחיד החזק אצלו כי הוא לא עבד על דברים אחרים".


צ'אבי. ביקר את היריבה המרה (Gettyimages)

הצעירים של ריאל מדריד, מרקו אסנסיו ואיסקו: "הם צריכים ללמוד משהו שאמר לי פעם לואיס ארגונס, ששאל אם אני רוצה לשחק כדורגל יפה או כדורגל טוב. בלי להזכיר שמות, יש שחקנים בלה ליגה שמככבים ונעלמים במהירות. הם עושים טריקים, אבל עבור מה? מסי אף פעם לא עושה טריקים. הוא עולה לכר הדשא להרוג. הוא קודם כל שחקן כדורגל טוב שגם משחק כדורגל יפה".

מסי שהאפיל על רונאלדו העונה: "מסי מבין כדורגל טקטי. לדעתי זה מביך שמשווים אותו לשחקנים אחרים. הוא מודע במשחקו לכל דבר. המרווחים במגרש, הזמן שיש לו, היכן השחקנים האחרים במגרש והיריבים. כריסטיאנו רונאלדו? לא מתאים לו לשחק כחלוץ מרכזי. הוא לא טוב שם".

מי יכול מריאל מדריד לשחק בברצלונה: "טוני קרוס ולוקה מודריץ' היו צריכים לשחק בברצלונה. יש להם את הפרופיל המתאים".


מודריץ' היה משתלב בברצלונה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי