אינייסטה קיבל את קוטיניו במתקן האימונים: בוקר טוב כוכב

קוטיניו
קוטיניו | Getty

הברזילאי החדש גילה שלמשפחתו היה חלק גדול במעבר שלו לברצלונה והוסיף: "רונאלדיניו הכי השפיע, זוכר עד היום את השער של בלטי בליגת האלופות". טוראן בדרך לבאשקשהיר, הבלם יירי מינה יגיע במהלך השבוע

(גודל טקסט)
פיליפה קוטיניו התראיין לטלוויזיה של ברצלונה וגילה שלא היה חותם בבארסה לולא ידע שהדבר יעשה את המשפחה שלו מאושרת. "במהלך הטקס שבו הוצגתי ראיתי כמה הם מאושרים. כשקיבלתי את החולצה של ברצלונה הם היו נרגשים מאוד והם האנשים הכי חשובים בחיי".


הקשר החדש אמר שרונאלדיניו השפיע על ההחלטה שלו לשחק בברצלונה יותר מכולם: "לכל הברזילאים ששיחקו בברצלונה היה סיפור הצלחה בקבוצה, אבל רונאלדיניו היה הגיבור שלי מילדות וכל התארים בהם זכה השפיעו על ההחלטה שלי. אני רוצה שהכל ילך טוב עבורי בבארסה. אני מתכוון לעבוד קשה כדי לעמוד בציפיות.




על חייו כילד: "אבא שלי עבד תמיד קשה כל חייו ולכן לא היה חסר לנו כלום, אבל גרנו בפאבלה וזה היה מסוכן והחלפנו מגורים כל פעם".


על הקריירה שלו: 
"בגיל 6 התחלתי לשחק פוטסל בואסקו דה גמה התאמנו פעמיים-שלוש בשבוע ושיחקנו פעם אחת וזה היה כיף. כולנו היינו קטנים מאוד. לא רציתי לעזוב את הפוטסל, אבל יום אחד הייתי חייב לעשות את ההחלטה ולעבור לשחק כדורגל במגרש גדול וזה לא היה קל עבורי".



אשתו של קוטיניו והבת. "האנשים הכי חשובים בחיי"


על הקעקועים הרבים שלו: "יש לי קעקועים רבים. ביניהם משפט שאומר בספרדית 'אף פעם אל תפסיק לחלום". כמה קעקועים מוקדשים לבת שלי ולשמות של הוריי. אני הכי אוהב את הקעקועים הקשורים לבת שלי".


על הוריו: "אמא שלי נשארה בבית לעזור יותר ויותר. יש לי שני אחים, אחד מהם כבר עזב את הבית כשהייתי צעיר. כדורגל היה עבורנו כל החיים. אבא שלי תמך בי הרבה. יש לי עוד חברים בפבלות, אבל מסוכן שם. הכדורגל הפך את חיי לבטוחים ויכולתי לעזור למשפחתי". קוטיניו אמר שהוא זוכר את השער של ג'וליאנו בלטי עבור ברצלונה בגמר האלופות 2006 כשברצלונה ניצחה את ארסנל.


@Phil_Coutinho at the training center meeting his new teammates for the first time #fcblive [fcb] pic.twitter.com/bX2tfE1RZp

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 9, 2018



איך הוא מגדיר את עצמו: 
"בחור שקט שעובד עבור החלומות שלו. כדורגל הוא התשוקה שלי ואני מקדיש לו את חיי. כשאני יוצא לכר הדשא אני תמיד מודה לאלוהים".



קוטיניו כבר נעשה מסמר בחדר ההלבשה (אל מונדו)


ובינתיים פרסם "מונדו דפורטיבו" כתה אוהדת על היחס שקיבל אקס ליברפול מחבריו לחדר ההלבשה.  שחקני ברצלונה ובעיקר אנדרס אינייסט, פאוליניו ולואיס סוארס קיבלו אותו בחיבוק חם. לפי העיתון כשקוטיניו הגיע למתקן האימונים ניגש אליו הקשר הספרדי בן ה-33: "בוקר טוב כוכב".


ה"טיימס" הלונדוני פרסם כי המאמן ארנסטו ואלוורדה והמנהל המקצועי רוברטו פרננדס לחצו כל העת להחתים את קוטיניו. ליברפול הכחישה שנקבה במחיר כלשהו בקיץ האחרון על קוטיניו כפי שטען סגן נשיא ברצלונה.



מינה. בארסה תשלם 11.8 ותחתים את הבלם לארבע שנים וחצי (Getty)


ובנושאים אחרים: ארדה טוראן קרוב מאוד לחתום בבאשקשהיר מאיסטנבול עונה וחצי כשהוא אמור להרווח ארבעה מיליון יורו לחצי עונה ועוד שישה מיליון  בעונה הבאה. יירי מינה ז'איר , בן דודו וסוכנו של יירי מינה,  מסר שברצלונה תשלם עבור בלם פלמייראס 11.8 מיליון יורו והוא יחתום ל-4.5 שנים. הוא יגיע במהלך השבוע לברצלונה. כך מסר "רדיו קרקול" הקולומביאני. לפי "מונדו דפורטיבו" פלמייראס רוצה ברגע האחרון 15 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי