מסי דחה את ריאל ב-2013, משתכר כיום 104 מיליון בעונה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

לפי דיווח ב"שפיגל", הבלאנקוס היו מוכנים לשלם את סעיף השחרור של הכוכב לפני שרכשו את בייל, אך נדחו על ידו. ב"פוטבול ליקס" נחשפו פרטי חוזהו של הארגנטינאי, שיכולים להגיע ל-122 מיליון יורו ברוטו בעונה

(גודל טקסט)

האם בקיץ 2013 נמנע מהלך שהיה יכול לשנות היסטוריה שלמה עבור ריאל מדריד וברצלונה? לפי "אל מונדו" וה"שפיגל", ביוני 2013 הבלאנקוס היו קורבים מאוד לשלם את סעיף השחרור של ליאו מסי שעמד על 250 מיליון יורו, כחודשיים בלבד לפני שגארת' בייל נחת בסנטיאגו ברנבאו.

לפי הדיווח, הפרעוש עדכן אז את אביו חורחה מסי מצד ריאל מדריד, אך החליט בסופו של דבר לדחות את ההצעה שעמדה על שכר שנתי של 23 מיליון יורו בחוזה עד 2021. במועדון מבירת ספרד לעומת זאת, התייחסו לדיווח כ"לא תואמת את המציאות בשום אופן, שקר מוחלט".

עוד נכתב בדיווח המסקרן שהפגישה בין נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, ליאו מסי ועורך דינו אינייגו חוארס, המנהל המקצועי מיגל פרדסה ועו"ד מטעם הבלאנקוס. ואם זה לא מספיק, לפי שפיגל חוארס אמר למסי האב שהמועדון הבטיח לפעיל לחץ על ראש הממשלה מריאנו ראחוי בתיק שעמד אז נגד הכוכב הארגנטינאי על העלמת מיסים.


בייל. בסוף הוא הגיע לבירת ספרד (Gettyimages)

ובחזרה למציאות, מסי כזכור האריך את חוזהו בברצלונה בנובמבר האחרון עד 2021, וכעת נחשף ב"פוטבול ליקס" שהשכר השנתי של מספר 10 עומד על 104 מיליון יורו ברוטו לעונה, סכום חסר תקדים בהיסטוריה של משכורות הכדורגלנים.

לפי המסמכים, מסי מכניס 71 מיליון יורו ברוטו לשנה (כולל 15 אחוזים על זכויות שמו). בנוסף קיבל השחקן בונוס הארכת חוזה בסך 63.5 מיליון יורו ו"בונוס נאמנות" אם לא יעזוב את ברצלונה עד תום חוזהו, שעומד על 70 מיליון יורו ברוטו. הבונוסים המדוברים מחולקים בין ארבע שנות חוזהו של השחקן.

כך שעבור 71 מיליון יורו של הכנסה קבועה, יהיה צורך להוסיף את 15.8 מיליון יורו ברוטו, במקביל לפרמיית חידוש החוזה ולמענק שנתי של 17.5 מיליון יורו. כך שבקיצור, החוזה של מסי מסתכם ב -104 מיליון יורו ברוטו בשנה.


מסי. יש לו סיבות טובות לחגוג (Gettyimages)

וזה עדיין לא הסוף. כמו כדורגלנים רבים, מסי מחזיק בחוזהו סעיפי פרמיות נוספים על הופעות, שערים ותארים. כך שלמשל אם ישחק הארגנטינאי 60 אחוזים ממשחיקה של בארסה בעונה, הוא יקבל 1.9 מיליון יורו נוספים ואם יזכה בליגת האלופות ישלשל לכיסו לא פחות מ-12 מיליון יורו. כך שבסופו של דבר, חוזהו של הפרעוש עשוי להסתכם ב-122 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי