"רונאלדו אישר למנדש לפתוח במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

'רקורד' הפורטוגלי מדווח כי הכוכב מאס בסחבת בנוגע להארכת חוזהו בריאל מדריד, והורה לסוכנו לפעול כדי להשלים את עסקת הענק בקיץ. שכרו עלול לפגוע בסיכויי העסקה, אך בריאל מוכנים לוותר על הטרייד עם ניימאר

(גודל טקסט)
אחרי הדיווח אתמול על כך שכריסטיאנו רונאלדו רוצה לחזור למנצ'סטר יונייטד, העיתונאי הספרדי הבכיר גיאם בלאגה דיווח הבוקר (שלישי) ב"אס" שהעברתו של הכוכב הפורטוגלי מריאל מדריד לשדים האדומים עשויה בהחלט להתממש, אך יחד עם זאת מדובר בהעברה לא פשוטה עבור המועדון האנגלי.


בלאגה כתב ב"אס" שיונייטד תצטרך לשלם לריאל מדריד 100 מיליון יורו על החתמת רונאלדו, שיחגוג בקרוב 33, ולשלם לו שכר שנתי של 50 מיליון יורו, הגבוה בעולם יחד עם ליאו מסי. "השאלה היא לא האם יונייטד תרצה את החלוץ", הסתייג העיתונאי הספרדי. "אלא איך היא תשיג אותו. ייתכן שהמחירים האלה גבוהים מדי עבורה כשמדובר בשחקן בן 33".



משפחת גלייזר ששולטת במנצ'סטר יונייטד טענה לא פעם שהיא מנסה להביא את השחקנים הכי טובים לאולד טראפורד, ולכן כעת כשקיימת האפשרות לצרף את כריסטיאנו רונאלדו הם לא יוכלו להתעלם ממנה, למרות שזה עלול לגבות מחיר כבד מאוד. יחד עם זאת, ז'וזה מוריניו קיבל הבטחה לתקציב של כ-130 מיליון יורו שיוקצו לרכש, כך שיש כסף לצרף את הפורטוגלי.



רונאלדו. השכר יטרפד את החזרה לאדום? (Gettyimages)


במשפחתו של רונאלדו מודעים למשבר שהוא עובר ולעובדה שלא כבש כל כך מעט שערים בליגה מאז דצמבר 2005. אחותו קטיה אביירו העלתה פוסט ברשתות החברתיות בו כתבה: "כשהגעת למנצ'סטר יונייטד אמרו עליך שאתה רק הבטחה, אבל בשש שנים כבשת 118 שערים. כשחתמת בריאל מדריד אמרו שהביאו שם גדול למכור חולצות, אבל מאז 2009 כבשת 422 שערים ב-418 משחקים ושברת את כל השיאים. כשקיבלת את סרט הקפטן של פורטוגל לראשונה ב-2008 העלילו עליך שאתה קפטן ללא כריזמה, אבל זכית עם פורטוגל ביורו וכשקיבלת את "כדור הזהב" הראשון אמרו שהוא גם יהיה האחרון, אבל זכית בארבעה נוספים. כעת ב-2018 אומרים שאתה כבר בנפילה ובסוף הקריירה, אבל אל תדאג. כשתזכה בעוד תואר, תניף עוד גביע ותכבוש עוד שערף כל מה שהם יוכלו לעשות זה למחוא לך שוב כפיים".


 

ERA SÓ ISTO QUE TE QUERIA DIZER, CRISTIANO Quando aos doze anos chegaste a Lisboa, carregado de lágrimas e de esperanças, eles disseram que eras só mais um miúdo madeirense. Em menos de cinco anos estavas a jogar na equipa principal do Sporting. Quando fizeste os primeiros jogos com os seniores, eles disseram que eras só mais um puto habilidoso. Alguns meses depois assinaste pelo Manchester United. Quando chegaste a Inglaterra, eles disseram que eras só uma promessa. Em seis épocas fizeste 118 golos. Quando o Real Madrid te contratou, eles disseram que eras só um nome para vender camisolas. Desde 2009 já marcaste 422 golos em 418 jogos e já bateste praticamente todos os recordes que tinhas para bater no clube. Quando em 2008 recebeste a primeira Bola de Ouro, eles disseram que ia ser só essa. Já ganhaste mais quatro. Quando te tornaste capitão da selecção, eles disseram que eras só mais um capitão sem carisma, sem espírito de liderança. Em 2016 foste o primeiro português de sempre a levantar a Taça de Campeão Europeu de Selecções. Agora, que não marcas como um extraterrestre há dois ou três jogos, eles dizem que és só mais um jogador em fim de carreira, quase acabado, a dar as últimas, na curva descendente. Não te preocupes. Quando sorrires com um troféu na mão no alto de uma Torre Eiffel desta vida, ou quando marcares mais um golo decisivo, ou quando bateres mais um recorde, vais tê-los lá a olhar-te, atentos. A aplaudir, claro. Coitados. É só o que lhes resta. Com estima e agradecimento, Pedro.. @pedrochagasfreitas #orgulho #aindatensnaisparafazer #coitadoselesnãosabemnada #calmaosfilhpsdedeussemprebrilham #deusnocomando

A post shared by Katia Aveiro (@katiaaveirooficial) on



העיתון "מארקה" פרסם שבהנהלת ריאל מדריד לא דוחים לחלוטין את האפשרות שחוזהו של רונאלדו יוארך ושכרו יוגדל, אבל מבקשים ממנו סבלנות. גורם בהנהלה אמר: "זה הזמן הכי גרוע לתת לו חוזה חדש ושכר גבוה. נעשה הערכות מחדש כשהמצב ישתפר". בדיווח אחר ב"מונדו דפורטיבו" נכתבר שיחסיו של רונאלדו עם הנשיא פרס מתוחים והוא אומר: "כל יום אומרים לי מחר, מחר. נמאס לי".  כריסטיאנו רונאלדו לא צפוי לשחק ב"גביע המלך" מול לגאנס ביום חמישי. זידאן רוצה לתת לו לנוח ואילו קארים בנזמה יחזור אחרי פציעה.


מאוחר יותר, 'רקורד' הפורטוגלי טען כי CR7 הורה לסוכנו ז'ורז'ה מנדש להתחיל לנהל משא ומתן עם השדים האדומים לקראת העונה הבאה. הדיווח גורס: "מצבו של כריסטיאנו במדריד הפך לקודר, והוא נחוש לראות את השמש במנצ'סטר. הסבלנות שלו פקעה, והוא יעשה הכול לסיים את העונה בצורה טובה לקראת חזרה לאולד טראפורד". במקביל, נדמה כי פרס לא חושש ממכירה של רונאלדו וממתין להצעות. נשיא ריאל, שכבר השלים עם הרצון של הפורטוגלי לעזוב, יעדיף כי הכוכב יעבור לפאריס סן ז'רמן, מהלך שיסלול אפשרות לצרף את ניימאר, אולם הרצון של רונאלדו לשוב לממלכה גם יתקבל בברכה, בתקווה הכי השדים האדומים ישלמו את תג המחיר אותו תדרוש אלופת אירופה. 


בתוך כך, העיתון הקטלאני "ספורט" צינן את ההתלהבות בכל הקשור להחתמה אפשרית של ניימאר בריאל מדריד וציין שתי סיבות שימנעו את המעבר: הראשונה היא שניימאר מרוויח 100 מיליון יורו לשנה בגלל שהוא מתפקד גם כשגריר מטעם קטאר למונדיאל 2022, ואת הסכום הזה גם פלורנטינו פרס לא יכול לשלם. בנוסף לכך, לטענת דובר פ.ס.ז', לא קיים סעיף שחרור בחוזהו של הברזילאי בגלל שהדבר אסור בליגה הצרפתית ולכן הקבוצה תוכל לסרב גם להצעה של 400 מיליון יורו.




כבר מתכונן לחזרה למנצ'סטר? רונאלדו (AFP) 


מי שלא מודאג ממצבה של ריאל מדריד, הוא חלוץ הקבוצה בעונה החולפת מריאנו דיאס, שעבר לליון בקיץ האחרון: "הם יכולים לשנות את הכיוון בכל רגע. הפוטנציאל קיים. ניצחון אחד או שניים ישנה את כל התמונה. יש להם עדיין קבוצה גדולה". בנוסף טען השחקן שהבלאנקוס פייבוריטים בשמינית גמר ליגת האלופות מול פאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי