דיווח: ריאל מדריד תנהל מו"מ עם ממשלת קטאר על ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

לפי "מארקה", בקבוצה הספרדית יפנו לנסיכות שמחזיקה בכרטיסו של הברזילאי, שמצטער על המעבר לפאריס סן ז'רמן. במקביל, מנצ'סטר יונייטד סוגרת את הדלת לרונאלדו

(גודל טקסט)
כבר מספר חודשים שכלי תקשורת שונים מדווחים על העסקה הנרקמת לפיה ניימאר יגיע בקיץ הקרוב מפאריס סן ז'רמן לריאל מדריד. "מארקה", הנחשב לאחד האמינים מביניהם, נותן היום סקירה עמוקה על כל היבטי העסקה, שנראית אפילו הזויה יותר מזו שהיתה כשהברזילאי עזב את ברצלונה לבירת צרפת. במקביל, העיתון המדרידאי דיווח אתמול שמנצ'סטר יונייטד כלל לא רוצה את כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל בעקבות ההחתמה הצפויה של אלכסיס סאנצ'ס.


לפי "מארקה", יש קשר רציף בין אנשי ניימאר לריאל מדריד והם מתלוננים ללא הרף על הקשיים של הברזילאי בפ.ס.ז', למרות שהוא השחקן הראשון בחמש הליגות הגדולות של אירופה שכבש ובישל מעל 10 שערים (15 שערי ליגה ו-10 בישולים). לפי העיתון, המסרים שלהם ברורים: "ניימאר הבין שהליגה הצרפתית קטנה עליו ושהאוהדים לא איתו. הוא מתגעגע לליגה הספרדית ורוצה לחזור אליה ולשחק בריאל מדריד".



במחנה של ניימאר הבינו שלא הכל כסף. הוא מרוויח כ-35 מיליון יורו לעונה וסכום כזה הוא יוכל לקבל גם בריאל מדריד ואף יותר מזה. לריאל מדריד ברור שאת הכרטיס של ניימאר מחזיקה ממשלת קטאר ששילמה עליו 222 מיליון יורו וזה הכיוון אליו הולכים בריאל מדריד, מו"מ עם ממשלת קטאר. בקרב הנהלת הבלאנקוס ומקורבים לפלורנטינו פרס יש גם קולות שקוראים לנשיא לרדת מהעיסקה בגלל מורכבותה ובגלל שהם לא בוטחים באביו של ניימאר.


#LaPortada El Manchester no quiere a Cristiano pic.twitter.com/SQheiPgyFD

— MARCA (@marca) January 19, 2018

לריאל מדריד יש כרגע 200 מיליון יורו לרכישת ניימאר בנוסף להצעה שכריסטיאנו רונאלדו יעשה את הדרך ההפוכה לפאריס, כשייתכן שגם שחקנים אחרים וחלק גדול מאנשיו של פרס מבינים שהחתמת הברזילאי תביא דחיפה כלכלית ענקית בנוסף לזריקת איכות מטורפת לקבוצה. הם לוחצים על הנשיא לבצע את העיסקה ולהתחיל במו"מ מורכב. לפי "מארקה", בפ.ס.ז' החליטו כרגע לנתק את ניימאר מהתקשורת בכלל ולנסות להמעיט בידיעות עליו בגלל שהוא הפנים של הקבוצה כעת וכל ידיעה רעה עליו מביאה נזק למועדון.


בתוך כך, "מארקה" דיווח שבניגוד לציפיות, במנצ'סטר יונייטד, קבוצתו לשעבר של רונאלדו, כלל לא רוצים אותו בחזרה בקבוצה. לטענתם, בעקבות רכישת אלכסיס סאנצ'ס רונאלדו יהיה מיותר בקבוצה ולא יהיה בו צורך. המועדון ובראשו ז'וזה מוריניו סבורים שאין טעם להחזיר שחקן בן 33 למועדון והצי'לאני בן ה-29 נמצא בכושר טוב ממנו. סאנצ'ס גם אמור לקבל את החולצה מספר 7, דבר שבעיתון המדרידאי מפרשים כאיתות ברור לפורטוגלי. החתמת סאנצ'ס כעת היא גם החלטה להתחזק בקיץ בקישור ובהגנה ולא בהתקפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי