לואיס סוארס: ליאו מסי השחקן הטוב בעולם ובהיסטוריה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

בקטלוניה מתמוגגים אחרי ה-0:5 על בטיס, בו הפרעוש כבש צמד והוסיף בישול. ואלוורדה: "השחקן הטוב ביותר שאי פעם היה. פעם סבלתי ממנו". וגם: האורוגוואי, שכבש גם הוא פעמיים, נכנס למועדון ה-100

(גודל טקסט)
ברצלונה חגגה אתמול (ראשון) על בטיס עם קונצרט שהסתיים ב-0:5 מרהיב, כשליאו מסי כבש צמד ובישל שער בדרך ל-11 נקודות מאתלטיקו מדריד שבמקום השני, נקודה בלבד מהפרש השיא של הקטאלנים מהמקום השני – אי שם בעונת 2008/9 תחת פפ גווארדיולה.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר על ההצגה של מסי: "אני מוחא כפיים למבצעים שלו ומקווה שהקהל נהנה ויזכור את המבצעים שלו. אנחנו ברי מזל כשהטוב בעולם משחק. הוא הטוב בעולם והטוב שיהיה אי פעם. פעם סבלתי ממנו והיום אני נהנה ממנו. זה פשוט אירוע לראות אותו משחק בכל פעם".




לפרעוש, למי שלא יודע, יש 18 שערים ב-19 משחקים רשמיים נגד בטיס. נתון מטורף שגרם גם לכתבי העיתון "מארקה" להתמוגג: "הוא משחק כמו ילד בן 20. מסי עשה הכל על המגרש והזכיר את הימים הגדולים שלו כשהיה צעיר". הכותרת של "מונדו דפורטיבו" הייתה: "הרבה מאוד מסי". בספרד גם עסקו בכך שבארסה היא קבוצה שמעבירה הילוך במחצית השנייה העונה – הבקיעה 35 שערים בחצי השני ורק 22 במחצית הראשונה.


גם נלסון סמדו התלהב ממסי: "הוא שחקן פנטסטי ואנחנו צריכים להוציא את המקסימום מהזמן שאנחנו יכולים לשחק לצידו". המארקה כתב: "מסי הגיע לשיאו בדקה ה-85 כשלקח את הכדור על קו האמצע, עבר ארבעה משחקני בטיס ובעט פנימה בקלות מדהימה". 

Lionel Messi: Man of the Match vs Real Betis – Rating 10.0, Goals 2, Assists 1, Dribbles 12, Shots(OT) 4(2), Key Passes 4, Times Fouled 3 @FCBarcelona

Full player statistics: https://t.co/JCE8U8dFKFpic.twitter.com/dQBQs308kp

— WhoScored.com (@WhoScored) 21 בינואר 2018

על הזכייה המתקרבת באליפות הוסיף המאמן: "כל ניצחון כעת יקרב אותנו למטרה. נשארו 18 משחקים לסיום וזה הרבה, אבל כל ניצחון יהיה צעד גדול". מסי כבש כעת 18 שערים ב-19 משחקים רשמיים נגד בטיס.


לואיס סוארס, שכבש צמד, הפך לשחקן החמישי בברצלונה שמגיע למאה שערים והוא עשה זאת ב-114 משחקים. מי שמקדימים אותו הם סמואל אטו (108), קובלה (131), ססאר (190) וכמובן מסי (368). סוארס הצטרף למתלהבים ממסי: "מי שהיה באיצטדיון ראה את השחקן הטוב בעולם ובהיסטוריה. הוא משאיר את רישומו בכל משחק בו הוא משחק. הפגנו משחק מושלם. הפרש הנקודות שצברנו על כל השאר משמעותי". לעומת מסי וסוארס, כתב ה"מארקה" שהוא לא מבין מה עושה אנדרה גומש על המגרש. "הוא שחקן שלא נותן כלום. לא מוסיף ולא גורע. לא ברור מה המאמן מוצא בו".

La portada del diario Sport de mañana… ‘MUSHO' MESSI. pic.twitter.com/0qj8jejwvH

— El 10 (@el10blaugrana) 21 בינואר 2018

תומאס ורמלאן חסר המזל נפצע בירך שמאל דווקא בתקופה הכי טובה שלו בברצלונה וייעדר בין שבועיים לשלושה. איבן ראקיטיץ' דיבר על ההפסד לאספניול ב"גביע המלך" 1:0 בשבוע הבא: "ההפסד נתן לנו אתגר גדול לחזור ועשינו את זה בדרך הטובה ביותר". עוד שחקן שהלהיב היה סרג'י רוברטו עם נתוני מסירות כמעט מושלמים של 26 מסירות טובות מ-28. הוא קיבל ציון 9 בעיתון "ספורט" כמו מסי, סוארס ואיבן ראקיטיץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי