מסי: מסצ'ראנו ואני עשינו דברים טובים ורעים ביחד, אנצור הכל

מסי, מסצ'ראנו
מסי, מסצ'ראנו | Getty

שחקני ברצלונה נפרדו מהבלם, גם אינייסטה ("השיחות יצרו את הקשר יותר מניצחונות על המגרש" ) וסוארס ("לא אשכח איך קיבלת אותי למועדון") ריגשו. מסצ'ראנו קיבל הצעה לאמן בלה מאסיה אחרי הפרישה. צפו בקליפ

(גודל טקסט)
ברצלונה נפרדה היום (רביעי) בטקס מרגש מחאבי מסצ'ראנו שלבש את מדי הבלאוגרנה בשמונה השנים האחרונות. לצד סרטונים על השערים והרגעים הגדולים של הבלם/קשר הארגנטינאי בן ה-33 וחצי הכינו לו שחקני בארסה קליפ פרידה שישמור וינצור אותו בחדר ההלבשה של קבוצתו החדשה חביי הסינית. 


#ThankYouMasche
The players say goodbye to @Mascherano
pic.twitter.com/Og8W0a5bUj

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 24, 2018



"עשינו דברים טובים וגם רעים ביחד", אמר ליאו מסי בחיוך רחב והוסיף: "בילינו זמן רב כחברים טובים ואני נוצר את הכל. מאחל לך, חאבי, את כל ההצלחה שבעולם".


אנדרס אינייסטה נשא את הדברים החמים ביותר כלפי ידידו הבלם: "לחלוק אתך חדר הלבשה, זה לא רק לעלות על הדשא ולנסות לקחת כמה שיותר תארים. אלה היו השיחות בינינו, ראיית העולם שלנו בקשר לכדורגל והחיים בכלל, פילוסופיית החיים שלך שעשו את הקשר יותר מניצחונות או הפסדים. תחסר לי, חבר". סרחיו בוסקטס הוסיף: "מאחל לך שתצליח בתחנה החדשה שלך כי מגיע לך. מבטיח לך שנעקוב אחריך בליגה הסינית והלוואי שעוד ניפגש".


OFFICIAL: Barcelona confirm that they have reached an agreement with Hebei China Fortune for the transfer of Javier Mascherano, who will join the Chinese club from 26 January. pic.twitter.com/HbT21FiHbo

— Squawka News (@SquawkaNews) January 24, 2018



לואיס סוארס, היה מאוד אישי וסנטימנטלי בדברי הפרידה: "לא אשכח לעולם איך קיבלת אותי לקבוצה. זה היה מדהים. ואיך המשכת לעזור לי להיקלט בקבוצה ולעזור לי בכל מה שהייתי צריך". פאוליניו, שעשה בקיץ את הדרך ההפוכה מסין לברצלונה, אמר:  "עשית פה היסטוריה, אח, עם שמונה שנים כל כך מוצלחות".



#ThankYouMasche
14 reasons not to forget @Mascherano
pic.twitter.com/HMErzR97y1

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 24, 2018
 


חבריו לקו ההגנה של ברצלונה גם הפגינו קו אחיד בדרבי הפרידה: "לא תוכננו לשחק ביחד בהגנה אבל כך יצא ואני חושב שהתעלינו מעל הציפיות, אמר הבלם ג'רארד פיקה, "יהיה מוזר בלעדיך, מאחל לך שתצליח וניפגש עוד בעתיד". המגן סרג'י רוברטו אמר: "היית כוח בחדר ההלבשה ושימשת דוגמה לכולם, התאמנת הכי קשה מיומך הראשון כאן ועד האחרון". והבלם סמואל אומטיטי קינח: "למדתי ממך המון, היה לי עונג לשחק לצדך ואני נותן לךך מכאן חיבוק חם". מאוחר יותר, דווח בקטלוניה כי ברצלונה הציעה למסצ'ראנו להצטרף לצוות האימון של לה מאסיה, מיד אחרי הפרישה ממשחק. 









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי