הוא חזר: צמד לרונאלדו ב-1:4 של ריאל בוולנסיה

כריסיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Getty

CR7 כבש צמד בפנדלים ועלה ל-101 שערים בקריירה מהנקודה הלבנה, מרסלו וקרוס השלימו לקראת הסיום ופתאום זידאן רק שתי נקודות מהמקום השלישי. בנוסף: לה קורוניה - לבאנטה 2:2, ויאריאל-סוסיאדד 2:4

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)
ריאל מדריד מחקה את חרפת הגביע (ההדחה ברבע הגמר מול לגאנס) כשהביסה 1:4 במאסטיה את ולנסיה וצמצמה את הפער ביניהם לשתי נקודות (הבלאנקוס במקום הרביעי עם 38 ומשחק חסר, העטלפים במקום השלישי עם 40). כריסטיאנו כבש צמד מהנקודה הלבנה ועלה ל-101 פנדלים מוצלחים בקריירה. במשחק נוסף נפרדו לה קורוניה ולבאנטה בתיקו 2:2, מלאגה וג'ירונה סיימו ב-0:0. במשחק שנעל את היום ויאריאל ניצחה את ריאל סוסיאדד 2:4.



ולנסיה – ריאל מדריד 4:1
כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד, שניהם בפנדלים, במחצית הראשונה, מרסלו וקרוס נתנו בראש בשער הדקות האחרונות והבלאנקוס בניצחון שחיפה במעט על ההדחה המשפילה מרבע גמר הגביע מול לגאנס. האורחים עם שני ניצחונות רצופים, צימקו את הפער מהמארחים לשתי נקודות בלבד (40 מול 38) והמקום השלישי כבר בהישג יד.



רונאלדו. הכפיל את המאזן מארבעה לשמונה ב-180 דקות (Getty)


כבר בדקה ה-17 פרץ CR7 לרחבה והוכשל על ידי מרטין מונטויה, ניגש לנקודה ודייק, 0:1 לריאל ושער מפנדל מספר 100 לפורטוגלי. בדקה ה-38 כארים בנזמה נתקל באותו מונטויה והשופט שרק משום מה לפנדל. שוב רונאלדו, שוב פנימה, 0:2 וה-101. ולנסיה חזרה בדקה ה-59 אחרי שדני פראחו הגביה קרן וסנטי מינה נגח לרשת. אבל הסיום היה שייך כולו למרסלו. הברזילאי חתך בדאבל פס עם מרקו אסנסיו את הגנת העטלפים וכבש בדקה ה-84 את ה-1:3. חלפו חמש דקות שוב מרסלו מלהטט ומעביר למתיאה קובאצ'ביץ', הסרבי נתן קטנה לאחור וטוני קרוס ירה לרשת. 


ויאריאל – ריאל סוסיאדד 2:4
הצוללת הצהובה השיגה את ניצחונה הרביעי ברצף בכל המסגרות והיא במקום החמישי עם 37 נקודות. מנגד, האורחת שקועה בתחתית והיא במקום ה-15 עם 23 נקודות. ויקטור רואיס העלה את ויאריאל ליתרון כבר בדקה החמישית, ופאבלו פרונאלס הכפיל מבישול של קרלוס באקה. שלוש דקות לאחר מכן, החלוץ הקולומביאני כבש בעצמו את השער השלישי מבישול של אנאס אונאל הטורקי.


בדקה ה-24 המשיך קצב ההבקעות המטורף בחי הראשון, כשדייגו יורנטה צימק ל-1:3. פרונאלס רשם בישול שני בדקה ה-34, כשסידר לסאמו קאסטייחו את הרביעי. במחצית השנייה נכבש רק שער אחד, כשוויליאן חוסה כבש את השני עבור סוסיאדד שספגה הפסד כואב.


#VillarrealRealSociedad | 4-2 FINAL | ¡FINAAAAAAL! Victoria del #Villarreal sobre la @RealSociedad. Goleada coral en la que anotaron Víctor Ruiz, @pablofornals, @carlos7bacca y @SamuCastillejo. ¡ENDAVANT! pic.twitter.com/Yz2OeypNhC

— Villarreal CF (@VillarrealCF) January 27, 2018


דפורטיבו לה קורוניה – לבאנטה 2:2

המארחת איבדה יתרון של שני שערים באצטדיון הריאזור ופספסה הזדמנות לעקוף בטבלה את יריבתה לתחתית, לטפס זמנית מעל הקו האדום ונשארה במקום ה-18 עם 17 נקודות. האורחים ניצלו מהפסד שהיה יכול לסבך אותם עוד יותר בתחתית והם במקום ה-17 עם 19 נקודות.


אדריאן לא חיכה יותר מדי זמן וכבר בדקה ה-19 העלה את לה קורוניה ליתרון. בדקה ה-34 סלסו בורגס שלח מרפק ופגע בשחקן לבאנטה, וספג כרטיס אדום. למרות זאת, על סף הירידה להפסקה קרלס ג'יל בישל את השני לפלוריאן אנדונדה הרומני, שקבע 0:2 למארחת במחצית. לבאנטה חיכתה עד הדקה ה-80 כדי למצוא את הרשת, כשאניס בארדהי סידר לאיבי את ה-1:2. חלפו חמש דקות והפעם זה היה חוסה מוראלס בישל לאיבי, שקבע 2:2 בריאזור.


FINAL do #DéporLevante en #AbancaRiazor! #DaleDÉpic.twitter.com/V6z8dhajLC

— RC Deportivo (@RCDeportivo) January 27, 2018

תוצאה נוספת
מלאגה – ג'ירונה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי