עושים שוק: צ'לסי תהיה מוכנה לבצע טרייד בין רונאלדו להזאר

כריסיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Getty

בדרך לעסקת הענק הבאה? הבלוז נחושים לצרף את כוכב ריאל מדריד, ואף מוכנים לוותר על הבלגי. ברצלונה בעקבות ארתור, אברטון ואינטר רוקמות טרייד ואנדיה בדרך לסטוק. ברטרה יחבור למוריניו?

(גודל טקסט)
שלושה ימים לנעילת מועד ההעברות של ינואר, ואנחנו מביאים לכם את כל העדכונים החמים משוק ההעברות העולמי. 


רשמי

* חיזוק נוסף לרוני לוי. אנדרה סטרונה הסלובני עזב את ניו יורק סיטי מה-MLS וחתם באנרתוזיס פמגוסטה.


* רכש מרשים לחטאפה. החלוץ לואיק רמי, אקס צ'לסי, עבר מלאס פלמאס לקבוצה מפרברי מדריד וישחק בשורותיה עד סיום העונה.

OFICIAL | Loïc Remy, nuevo futbolista azulón https://t.co/weamLQqaArpic.twitter.com/7NcRSK73V4

— Getafe C.F. (@GetafeCF) January 28, 2018
 
* אדריאן פפה, שעזב את רדינג, הצטרף לאל טוואן הסעודית.


* גוואנגז'ו אברגרנדה הודיעה על צירופו של נמנייה גודלי. הקשר, ששיחק בעבר באייאקס, עזב את טיינג'ין טדה וינסה לסייע לפאביו קנבארו.


* שטוטגרט הודיעה על סיום דרכו של המאמן האנס וולף


* אחרי ששמו נקשר עם בני סכנין, ריבאלדיניו (בנו של ריבאלדו) חתם בלבסקי סופיה. הקשר שוחחר לאחרונה מדינמו בוקרשט. 

Levski Sofia (Bulgária) anunciou a contratação do atacante Rivaldinho, de 22 anos ex-Dinamo Bucareste (Romênia) e Mogi Mirim. O vínculo será até junho de 2020. #LevskiSofia#Rivaldinhopic.twitter.com/ZmcLbcl1eB

— Mercado do Futebol (@FutebolMercado) 28 בינואר 2018

#FREE : #AnorthosisFamagusta dapatkan bek timnas Slovenia, Andraz Struna dari #NYCFC dengan kontrak 1,5 musim pic.twitter.com/oNVVMMj94M

— Medio Transfer (@MedioTransfer) 27 בינואר 2018

שמועות

* האם המרדף אחרי אדן הזאר מתחמם? 'מירור' טוען כי מנצ'סטר סיטי תנסה לצרף את הבלגי של צ'לסי, שסומן על ידי ריאל מדריד. הקבוצה של פפ גווארדיולה מוכנה להשקיע בהזאר 150 מיליון ליש"ט, אך היא עלולה לאבד אותו לטובת הבלאנקוס, שמוכנה להשקיע בעסקה 200 מיליון ליש"ט.


* האם אנחנו בדרך לטרייד ענק נוסף? בתקשורת האנגלית בטוחים כי רומן אברמוביץ' יסכים לוותר על הזאר, בתקווה לצרף את כריסטיאנו רונאלדו, כך טוענים ב'סאנדיי סאן'. ז'וזה מוריניו רמז השבוע כי צירופו של אלכסיס סאנצ'ס, חסם את הגוגל על חזרתו של CR7 לאולד טראפורד. במקביל, גם מעבר לפאריס סן ז'רמן בלתי אפשרי כל עוד ניימאר נמצא בעיר האורות. בעקבות כל התסריטים הללו, מעבר לצ'לסי הוא האופציה המועדפת על הפורטוגלי. הבלוז הוכיחו בעבר כי הם אינם חוששים לצרף שחקנים מעל גיל 30, כשצירפו בעבר את אנדריי שבצ'נקו ומיכאל באלאק. מקורב לצ'לסי, סיפר לתקשורת האנגלית: "החתמה של רונאלדו היא ממשית, כי המועדון מחפש שחקני התקפה איכותיים. גם בגיל 33 כריסטיאנו הוא משהו מיוחד. לגור בלונדון זה משהו שקשה לוותר עליו, הוא יוכל לחנך שם את ארבעת ילדיו בצורה נהדרת". 


* סטוק סיטי בדרך לצרף באדו אנדיה, קשרה הסנגלי של גלאטסראי. פתיח טרים, המאמן של הקבוצה הטורקית, מתנגד לשחרור אבל המועדון נמצא בצרות כלכליות ולהוט למכור. אחרי שדחו הצעה של הפוטרס לרכוש את אנדיה ב-16 מיליון יורו, הוגשה הצעה חדשה בגובה של 18 מיליון יורו כפי שדרשו הטורקים. גלא גם תחסוך סכום של 1.5 מיליון יורו שהיה מועבר לשחקן ולקבוצתו (50%-50%) הקודמת אוסמנליספור אם באדו היה רושם 25 הופעות במדיה העונה (יש לו 19 הופעות).


Thank you for all support dear galatasaray fans. I was really happy here and now time to open the new page. I will never forget you. pic.twitter.com/yOiDmZjEnj

— Papa Alioune Ndiaye (@10BadouNdiaye) January 27, 2018
 


* צ'לסי ממשיכה לחפש מועמדים לחיזוק ההתקפה והשם החם הוא סלומון רונדון מווסט ברומיץ'. בינתיים, ב'דיילי מייל' מדווחים אודות כעסים בין רומן אברמוביץ' לאנטוניו קונטה, שאינו מדבר עם מרינה גרנובסקיה, המייצגת את הבעלים. האיטלקי התלונן לאחרונה כי הוא אינו מעורב בחיזוק הסגל, ומי שמועמד לרשת את קונטה הוא לואיס אנריקה.



* האם פרד יצטרף לאמריק לאפורט? בתקשורת האנגלית בטוחים כי סיטי נחושה להשלים את עסקת צירופו של הקשר, כששחטאר דונייצק תקבל עבורו 50 מיליון ליש"ט. 


Nach intensiven Gesprächen am gestrigen Abend, bis spät in die Nacht, in denen die sportliche Situation intensiv analysiert wurde, ist die Entscheidung gefallen, dass Hannes Wolf nicht länger Trainer des #VfB Stuttgart ist. pic.twitter.com/a80f07D3cS

— VfB Stuttgart (@VfB) 28 בינואר 2018

* לוקומוטיב מוסקבה, ווסט ברומיץ' והופנהיים בעקבות לזאר מרקוביץ', שלא נמצא בתוכניות של ליברפול. 


* חאבייר פאסטורה, שממעט לשחק בפאריס סן ז'רמן, הבהיר: "אני רוצה לשחק באינטר, אבל לא יודע אם זה יקרה".  


* עסקת העברתו של פייר אמריק אובמיאנג לארסנל עדיין לא נסגרה. החלוץ גילה יכולת דלה ב-2:2 של בורוסיה דורטמונד מול פרייבורג, וגם ספג בוז צורם מאוהדי קבוצתו, שאף החריפו ותלו שלט: "אף שחקן לא גדול יותר מהמועדון". נדמה כי אוהדי דורטמונד שאפו השראה מהשלט שתלו אוהדי שאלקה ללאון גורצקה, בעקבות המעבר שלו בקיץ לבאיירן מינכן. 



L'ailier international roumain Adrian #Popa (Reading FC) rejoint l'Arabie Saoudite et le club d'#AlTaawon. pic.twitter.com/8bZKSG2bYa

— 100% Mercato (@100Mercato) 28 בינואר 2018

* בברזיל בטוחים: עסקת העברתו של ארתור לברצלונה עשויה להיסגר עד יום רביעי. נציגי המועדון הקטלוני נמצאים בברזיל ומקווים להשלים את העסקה מול ראשי גרמיו. ברצלונה תציע 25 מיליון יורו כולל משתנים, הענקית הברזילאית דורשת את סעיף השחרור של הקשר: 50 מיליון יורו. 


* מעמדו של מארק ברטרה בדורטמונד מעורער, ושמו כבר הוזכר כמי שיעבור לריאל בטיס. בינתיים, מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למאבק אחרי הבלם, שמקווה לתפוס מקום בסגל של נבחרת ספרד לקראת המונדיאל. 




החיזוק הבא של ואלוורדה? ארתור (Gettyimages) 


* באנגליה טוענים: ליברפול הגמישה את הדרישות על דניאל סטארידג'. החלוץ עשוי להגיע לאינטר, שתשלם עבורו 1.5 מיליון יורו עבור השאלה. הדרישה הראשונית של המייטי רדס הייתה חמישה מיליון יורו עבור השאלתו של סטארידג'.


* ננה, ששיחק במיורקה, אלאבס, סלטה ויגו, פאריס סן ז'רמן ודפורטיבו לה קורוניה, חתם בסאו פאולו.


* 'בילד' מדווח: ארתורו וידאל יעזוב את באיירן מינכן בקיץ, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי עוקבות מקרוב.



עוזב? וידאל (AFP) 


* סטפן אמביה צפוי לעזוב את הביי הסינית. הקשר הוצע למלאגה, דפורטיבו לה קורוניה וגלאטסראיי.


* מי שצפוי להגיע לליגה הסינית הוא אגוסטו פרננדס. קשר אתלטיקו מדריד סיכם את תנאיו בבינג'ין רנאן. 


* אינטר נחושה להיפטר מיוטו נאגטומו, כשריאל בטיס בעקבותיו.



החתמה די מפתיעה של האלופה – נמנייה גודלי הסרבי מצטרף מטיינג'ין טיידה
אחרי עונה פושרת במיוחד בשנתו הראשונה בסין הוא נוחת דווקא בקבוצה של קנבארו
מתיישב לפחות עם ההצהרה של הבעלים לא להחתים זרים יקרים מחוץ למדינה, מעריך שסכום ההעברה הוא פחות מהגבול העליון לפני מס המותרות pic.twitter.com/Fed5ZFG6C6

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) 28 בינואר 2018


* אברטון מוכנה לטרייד מרתק עם אינטר. דייבי קלאסן הוצע לנראזורי, שמוכנים להעביר את מרצ'לו ברוזוביץ'. גם מייקל קין, שהגיע מברנלי בקיץ תמורת כ-30 מיליון יורו, עשוי לעזוב בגלל יחסים מעורערים עם סם אלרדייס.


* סביליה מעוניינת לסיים את ההתקשרות עם הקשר מיכאל קרון דלי.


* ריאל מדריד ממשיכה לחפש שוער לקראת העונה הבאה. אם הבלאנקוס לא יצליחו לצרף את דויד דה חאה, יאן אובלק וטיבו קורטואה – הם ינסו לצרף את אליסון. השוער הברזילאי הנהדר של רומא נמצא על הכוונת גם של ליברפול. סעיף השחרור של השוער עומד על 50 מיליון יורו אחרי שהוא נרכש רק בשמונה מיליון יורו מאינטרנסיונאל. 


אברטון עוקבת. ברוזוביץ' (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי