בזכות ליאו מסי והשופט: 1:2 לברצלונה על אלבאס

ליאו מסי
ליאו מסי | Getty

המוליכה היתה בפיגור עד שסוארס וכדור חופשי של הפרעוש עשו מהפך ושמרו על פער של 11 נקודות מאתלטיקו (0:3 את לאס פלמאס). מחדלי השיפוט: פיקה נגע ביד בשער הראשון, היה נבדל לפני הבעיטה החופשית ופנדל לאורחים

(גודל טקסט)

ברצלונה נעזרה הערב (ראשון) בשופט וכרגיל בגאונות של ליאו מסי כדי להפוך פיגור לניצחון 1:2 על אלאבס ושמרה על יתרון של 11 נקודות בראש הטבלה הספרדית לאחר שאתלטיקו מדריד ניצחה קודם לכן 0:3 את לאס פלמאס.


לגאנס, שהדיחה את ריאל מדריד ברבע גמר הגביע, המשיכה ביכולת הטובה עם 2:3 על אספניול. סביליה איבדה נקודות חשובות ב-1:1 הדרמטי מול חטאפה.  

 



ברצלונה – אלאבס 1:2
האורחים עלו ליתרון של 0:1 במתפרצת כשאיביי שלח במתפרצת את ג'ון גידטי לאחד על אחד בדקה ה-23 והשבדי קבע 0:1. פיליפה קוטיניו פתח בהרכב בארסה ולא הרשים. המוליכה ניסתה לפרוץ את ההגנה של אלבאס אבל פשוט לא הצליחה ומנגד אותו איביי החמיץ מול טר שטגן בדקה ה-68. ואז הגיע השופט איגלסיאס וילנובה
אנחנו בדקה ה-72: אינייסטה העביר כדור משמאל לימין וסוארס ירה אותו לרשת דרך היד של ג'רארד פיקה שהסיטה אותו. עברו 12 דקות ואותו איגלסיאס התעלם מנבדל של המחליף פאקו אלקסר ושרק לכדור חופשי על סף הרחבה. מסי סובב אותו באומנות וקבע מהפך, 1:2. בתוספת הזמן נגע סמואל אומטיטי בכדור בידי ברחבה. פנדל? ברור רק לא עבור השופט.



קוטיניו. פתח ולא הרשים (Getty)


אתלטיקו מדריד – לאס פלמאס 0:3
בהנחה שזכייה בליגה האירופית לא ממש מדברת אל החבורה של דייגו סימואנה, הגביע הלך והסיכוי לזכות באליפות קלוש, נדמה שלקולצ'ונרוס נותרה רק מטרה אחת העונה: לסיים לפני ריאל. מחצית שלמה אפילו זה לא ניכר לבאי הוונדה מטרופוליטנה כשאתלטי ממש התבטלה מול הקבוצה החלשה מהאיים הקנריים. למעשה רק בדקה ה-61 נזכר חואן פראן שצריך להשיג שלוש נקודות כשחטף כדור במחצית המגרש שלו והטיס אותו קדימה לאנטואן גריזמן. הצרפתי תימרן באלגנטיות בין מגן ושוער וגלגל לפינה הרחוקה את ה-0:1. גם השער השני הגיע ממתפרצת כשאנחל קוראה מסר לפרננדו טורס, והספרדי הוותיק נע כמו בימים היפים מ-30 מ' קדימה, הטעה מגן וירה מ-16 מ' לרשת הגבוהה. תומאס פארטיי המחליף קבע מקרוב את תוצאת המשחק 0:3 בדקה ה-91.



לגאנס ממשיכה לנצח (Getty)


לגאנס – אספניול 2:3

אחרי שהיממה את ריאל מדריד בגביע המלך, הקבוצה המפתיעה של הליגה רשמה ניצחון ליגה אחרי שני מחזורים מאכזבים. מריו הרמוסו היה בגדר הקורבן, עם שני שערים עצמיים. הראשון היה בדקה ה-11, מארק נבארו איזן זמנית (49) ומיגל אנחל גררו (69) הפך. ההופעה המאכזבת של הרמוסו נמשכה ובדקה ה-82 הוא רשם שער עצמי שני. חשבתם שזה נגמר? הבלם הצעיר הצליח להמתיק את הגלולה עם שער מצמק (שער בכורה) בדקה ה-89, אחרי טעות קשה של פיצ'ו קוייאר, שיצאה בצורה רעה והדף את הכדור לגופו של הרמוסו. לגאנס שרדה עד הסיום והיא עם 28 נקודות העונה, וניצחון שמיני העונה. אספניול רק עם 24.


סביליה – חטאפה 1:1

לסביליה: לואיס מוריאל (72). לחטאפה: אנחל רודריגס (90+2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי