פיקה חתם עד 2022: מבחינתי זה היה ברצלונה או כלום

ג'רארד פיקה עם ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'רארד פיקה עם ג'וזפ מריה ברתומאו | ברצלונה, רשמי

הבלם בן ה-30 הבטיח רשמית את עתידו בקבוצת נעוריו: "מקווה שזאת לא תהיה הארכת החוזה האחרונה". בנוסף, התייחס לעתידו בנבחרת ספרד: "טבעי שאפרוש אחרי המונדיאל

(גודל טקסט)
ברצלונה הודיעה היום (שני) רשמית על הארכת חוזהו של בלם הקבוצה ג'רארד פיקה עד 2022. "אני מאושר לחגוג את הארכת החוזה הזאת", אמר פיקה בן ה-30. "אני מקווה שזאת לא תהיה האחרונה. אם אשאר פה עד תום החוזה אשלים 14 שנים של קריירה מקצוענית בבארסה, שזה חיים שלמים. זה כמו הבית שלי, המועדון של החיים שלי. תודה לנשיא, לקולגות, לצוות המקצועי ולמשפחה שלי".


הבלם הקטלאני התייחס גם לעתידו וסוף הקריירה שלו: "מעולם לא תכננתי אפשרות אחרת, זה היה טבעי להאריך את החוזה ולהישאר פה. מקווה שזה יהיה לכל החיים. מקווה לסיים פה, אין לי שאיפות ללכת למקום אחר. זה היה ברצלונה או כלום. הנבחרת? טבעי שאפרוש אחרי המונדיאל. זאת תקופה יוצאת מן הכלל ואמרתי הרבה פעמים שזאת גאווה ללבוש את חולצת הנבחרת. אבל מבחינת מוטיבציה, אני רוצה להתרכז בדברים אחרים. הנבחרת נתנה לי המון ואני רוצה להחזיר לה".



פיקה החל את הקריירה שלו בברצלונה, וב-2004 עבר למנצ'סטר יונייטד. ב-2008 חזר לקבוצת נעוריו והפך לאחת הדמויות הדומיננטיות ביותר בחדר ההלבשה של הבלאוגרנה. מאז הספיק הבלם לזכות בין השאר בשש אליפויות, חמישה גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות. במדי נבחרת ספרד זכה פיקה בשתי אליפויות אירופה ומונדיאל, למרות שהביע לא פעם את תמיכתו בעצמאות קטלוניה.


Camp Nou#Pique2022
pic.twitter.com/7yZRr1tVln

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 29, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי